ik ben ook aant klooie geweest met ovu testen,, tot 2 x toe positief getest maar geen ei,, gelukkig was ik al aant tempen dus kon ik daarna toch zien wanneer mijn ei was geweest heb nu cyclus van 33 dagen ipv 28,, hier krampjes en steekjes al hele week,, we gaan gewoon heel hard duimen
Wanneer ga je testen? Ik lees dat je nog wat gaat wachten? Je hebt meer geduld of ik! Ja, duimen voor iedereen die nog wacht dat ze op roze mogen!
Goedemorgen dames/meiden. Mijn temp is gelukkig weer omhoog gegaan. Zie kaartje. Wordt nu wel spannend. FF zegt vandaag 13 dpo maar liet me door RoGi vertellen dat die het fout heeft en vandaag op 11 dpo zit... nu weet ik het niet meer allemaal! Hoe dan ook blijf ik hier.
Gisteren een dip gehad Lindy, vandaag weer omhoog maar goed, weet het ook niet op het moment. Kan dus alle kanten nog op... ben benieuwd. Ook wat raar eigenlijk op 11 dpo dat ik al ga bloeden.
Hier gister ook een dip,, vandaag weer omhoog. Borsten doen met vlagen zeer.. Heb weeig misselijk gevoel., maarja vriend is ook ziek dus zal me niks verbazen als ik het ook krijg,. Blehhhh.. heb geen voortekenen van naderende ongi. Gelukkig..
Jeuhhhhhhhhjjj wat goed, hij is omhoog! Nu spannend afwachten, en geen voortekenen van ongi die nadert super! Hier is het nog niet doorgezet maarja kan morgen ook nog??? of vanmiddag? of vanavond of vannacht... pffff
Ik heb net gebeld met ziekenhuis! mag over 2 weken al heen!!! de 24e, dan is de kans er al dat we het hartje zien/horen!!! dan ben ik 6 week en 6 dagen.... oh kan niet wachten!!!
Spannend, Suus! Fijn dat je zo snel terecht kunt! Bioluun, haha ik hoop echt dat ik de lijst wat rozer kan maken. Ik had vandaag weer een temp van 37. Met ml afgesproken dat we morgenavond gaan testen als er dan nog geen menstruatie is
Liesiewiesie: ik wil zo lang mogelijk wachten met testen,, vind het wel spannend,, hihi wil niet te vroeg testen want dan ben ik weer zo teleur gesteld hihi terwijl ik dan juist miss te vroeg ben Suzy009: spannend hier temp ook weer iets omhoog we houden stug vol Suus123: spannendd dat je al over 2 wkn heen mag super leuk Hier moe,, en kouddd,, brrr heb 2 truien aan en nog koud.,, voel me niet helemaal fit,, blehh liefste duik ik terug in bed, VL voelde zich ook al niet lekker vanmorgen,, maar is eigenwijs en toch werken, nog 4 dagen :O. heb krampjes maar het valt me allemaal mee.. nog geen duidelijke ongi tekenen . we wachten af
Ik hoop het zo.... ben er erg bang voor dat het niet goed is.. komt natuurlijk door vorige keer.... worden lange 2 weken haha
Hallo dames, Ben even toch nog stiekem aan het hopen, afgelopen week wel een negatieve action test gehad maar tot op heden geen menstruatie... En ik lijk natuurlijk weer vanalles te voelen! Maar weet ook dat mn lichaam me goed voor de gek kan houden. Heb mijn banner op 27 dagen gezet maar de afgelopen drie cycli waren 25,23 en 26 dagen... Nu zit ik dus op dag 26 😁😁😁 , maar ben ook heel nuchter dat me cyclus deze maand wat langer kan zijn als normaal... Ik kan ook niet naar de kv rennen helaas want zit met ziek kind thuis... En iedere x de spanning als ik naar t toilet ga, geen of wel bloed! Goed ik weet niet wat ik met dit bericht wil maar wilde t toch ff kwijt..l Liefs
om wel een beetje gek van te worden zo langzaam gaat het hier.... Maar het streep word langzaamaan donkerder Wat zal kruitvat blij met mij zijn, zo nog ff heel om morgen weer te kunnen testen, of woensdag....,
Hier is het bij 1 veegje roze gebleven, vanmorgen. Geen verder roze gezien... wat is of wat was dat dan???? Gefeliciteerd meiden op roze! Balen voor de meiden op rood.
Wauw Illiegoesbam! Gaat de goede kant op! Zal ik je vast op roze zetten ? Meisje26 ik snap dat je gek wordt Erg spannend allemaal! Die vorige test was dan ook nog erg vroeg. Morgen toch maar even test halen? Suzy, geen idee sorry. Maar weet wel dat alles daar beneden beter doorbloed is als je zwanger bent en je dus met gemak een klein haarvaatje kunt raken met vanalles (seks, fietsen, poepen). Sommige meiden hebben die echter ook rond hun menstruatie...