Verschrikkelijk Linn, ik kan me voorstellen dat je er geestelijk even helemaal doorheen zit... Ook voor jou komt het goed, koppie omhoog en op naar de volgende ronde!
Ik mag op ROOD het is doorgebroken. Meiden op rood wel balen en meiden op roze heerlijkkkk genieten en gefeliciteerd. Ik ga een ronde overslaan nu en denken wat ik wil, want als ik op mijn 43ste en daarna in 2016 nog zwanger moet worden en op mijn 44ste moet bevallen zie ik dat niet lichamelijk en geestelijk zitten. Liefs, Suzy.
Oh nee, Suzy! Wat balen!! veel wijsheid gewenst bij het maken van die keuze. Lijkt me niet makkelijk!
Ooh suzy! Wat balen! Pff zojuist een testje gedaan, duidelijk negatief maar nog steeds geen duiveltjes!
Suzy wat balen zeg.. Maar liefje je kan het,. Je bent zo vol overtuiging er in gegaan.. het kan nog in dec he meisj.. Dikke knuff meid
Dank je wel.. ik vind het zo rot voor je... hele dikke knuffel en hoop dat het snel weer raak mag zijn en dat het dan goed gaat... sterkte!
Hier gaat het goed. Af en toe een krampjes Borsten zijn.gevoelig. Voor de rest voel ik me top 😄
Ja, zo blij!!! Heb de rest van de avond als een kip zonder kop doorgebracht, helemaal van de waps. Had me zo voorbereid op een negatieve test dat ik het bijna niet kon geloven. Is het bij jou inmiddels wel een beetje geland?
Kan ik me wel.iets bij voorstellen. Ik durf juist nie meer te testen.. hihi. Ben als de dood dat hij weer wit is.. Wacht nu tot donderdag/vrijdag Mocht ik jie ongi worden
Ook hier nog geen rood gespot, vind t spannend maar ben toch bang om ongestekd te worden, mss is mn cyclus gewoon wat langer deze maand. Heb wel wst last van mijn (.)(.) Maarjadat kan ook naderende ongi zijn....aaaaargh ik durf ook gewoon net te testen...maar dalijk wel ff vast testjes in huis halen. Manliefwil dat ik pas in t weekend ga testen maar of ik t zolang volhoud?!
NOD lijst 1 t/m 8 december 2015 ♥ 1. (7) Mizz bunny, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 (mmm) Bernese, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 Anonimo, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 10 (5e na ma) Eefjeh, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Noralie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 SamirsVrouwtje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 (mmm) 2. (6) Mamavanmenno, 32 jaar, 3e kindje, ronde 6 Chantal6790, 25 jaar, 3e kindje, ronde 3 Cateye, 34 jaar, 1e kindje, ronde 10 Dexa, 22 jaar, 1e kindje, ronde 1 Louloulo, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 (2e na mk) Duimpje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 3. (6) Bioluun, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 Suus123, 31 jaar, 1e kindje, ronde 10 (2e na mk) Nummertje3, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 Missdonna, 26 jaar, 1e kindje, ronde ? (mmm) Voetstap, 35 jaar, 2e kindje, ronde 50 Magnolia, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 4. (6) Debjola, 32 jaar, 5e kindje, ronde 4 LaQueen, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Marlies78, 37 jaar, 1e kindje, ronde 2 (1e na mk) Melissa53, 21 jaar, 1e kindje, ronde 2 Zoesje, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3 Illiegoesbam, 38jaar, 1e kindje, ronde 15 5. (9) Clarajilla, 23 jaar, 1e kindje, ronde 13 Monique93, 27 jaar, 2e kindje, ronde 5 Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 10 saar24, ? jaar, ? kindje, ronde 2 MariekeRox, ? jaar, 1e kindje, ronde 4 Lola1982, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 Liesiewiesie, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 6. (0) 7. (1) MJK, 30 jaar, 1e kindje, 15e ronde 8. (10) Rietje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 nenp, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 Lindy, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 Trijn87, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Joan1984, 31 jaar, 3e kindje, ronde 5 Suzy009, 43 jaar, 4e kindje, 1e ronde Meisje26, 35 jaar, 3e kindje, ronde 5 na ma Lindaw, 31 jaar, 2e kindje, 7e iui (mmm) Bitterrose, 23 jaar, 1e kindje, ronde 15 Secretangel, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 datumloos (2) Pindarella86, ? jaar, ronde 22, 1e kindje Leinrob, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 Totaal: 45 Wachtbankje (10), Zwanger (8), Ongesteld (22). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN KLEUR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ongelooflijk balen Suzy!! Sterkte met het maken van jullie keuze... Marlies, waarom wachten tot het weekend? Als je al een dag overtijd bent, zal de test nu of in het weekend toch niet anders uitpakken? Ook niet als je cyclus opeens ietsjes langer is (zal geen week schelen toch?). Ik zou zelf niet graag nog tot dan in spanning zitten! Dat kan zelfs een eventuele menstruatie tegenhouden... Maar ik weet dat iedereen dat op zn eigen manier doet
Ik neem aan dat je mij bedoelt, Marlies haha. Ja daar heb je helemaal gelijk in, ben net naar de kv geweest, of eind vd middag of morgenvroeg testen en dan weten we hopelijk meer!
oh dat ken ik.. ik dacht ook een negatieve test en ineens een dikke vette streep binnen een minuut.. kon het niet geloven.. Nog niet helemaal, maar het besef komt wel beetje bij beetje.. maar ik vind het ook wel weer erg eng, stel nou dat het weer fout gaat.... wat doen we dan etc... ik hoop gewoon dat het snel de 24e is en dat we dan goed nieuws krijgen!!!
Kan ik me voorstellen suus. Wel heel fijn dat je al zo snel terecht kan! Ik ga morgen de huisarts bellen. Vandaag maar even laten dalen nog. Heb me al wel meteen aangemeld voor moeders voor moeders.
Zo dubbel de droevige berichten van de dames op rood en dan de wil ik dit delen. Dames op rood, hou vol blijf geloven!! Ik ben beetje in shock, heeeel blij en tegelijk bijna vol ongeloof. Maar met dit woordje is het ineens echt!!