vorige maand ben ik op dag 9 geweest en toen had ik 2 eitjes van ongeveer 15mm. toen op dag 10 weer en was er 1 doorgegroeid en heb ik de pregnyl mogen zetten. ik ben ook begonnen met 50mg. Bij ons in het ziekenhuis was het zo dat ik terug moest komen als er op dag 35 nog geen nieuws was (in de zin van een menstruatie of een positieve zwangerschapstest) is gelukkig maar 1 keer voorgekomen. verder alle maanden een cyclus gehad rond de 30 dagen. heb de eerste maand wel follikel metingen gehad om te kijken of ik goed reageerde op de clomid en of de dosering goed was. jij ook?
Mama lucy - ik heb even moeten googlen wat pregnyl is Ik weet alleen dat als ik ongi word ik moet ik bellen voor een afspraak voor een inwendige echo op cd 12....neem aan dat ze dan dus indd kijken hoe groot die follikels (ook moeten googlen...je leest t...ben net nieuw in de mmm) zijn geworden. Ik hoop natuurlijk gelijk groot genoeg...want aflopen maand was hij maar 13mm dus alles boven dat ben ik al blij Smnee - hoop dat je al lekker slaapt! En als je dit morgenochtend leest --> goedemorgen!
Ik denk dat mijn eisprong er waarschijnlijk al zit aan te komen. als ik hem voel verplaats ik mij even van lijst.
Hallo dames, Hier dag 2 van ongi. Sinds maandagmiddag hoofdpijn en tot en met naar bed gaan gisteravond. Nu gelukkig niet meer. Maar nu wel flinke buikpijn van ongi. Ben blij als dat weer voorbij is. En dat we weer vol voor de nieuwe ronde kunnen gaan.
Voordeel van niet langer aan de pil is dat ik veel korter ongi ben. MaX 4 dagen ipv een week zoals voorheen. Ben er dus weer fff vanaf. Nu aftellen naar mnd eisprong..... Nee nog geen idee wat ik met mn zorgverzekering ga doen. Van de week maar eens in verdiepen. Weet jij het al?
Zwanger en kids zijn erg duidelijk en goedkoop. En helemaal goedkoop zijn de testen van de action, ik ben er wel te spreken over want ik heb een duidelijke test gehad en zwanger en kids bevestigen dat!! Succes!!
jammer jou weer hier te zien gaiamama! maar wel gezellig dat je mee komt kletsen. dolfijn ik heb steeds de ovulatietesten gebruikt van sensitest. die waren het goedkoopst en werken voor mij prima. ik heb wel de gewone gebruikt en niet de extra gevoelige want die waren bij mij zowat de hele maand positief dus had ik er nog niet zoveel aan.
Waar is de zwanger en kids te koop? Of de sensitest? Ik heb eind deze maand een vaginale echo. Kunnen ze dan ook zien of je een eisprong hebt of hebt gehad?
Hoi Allemaal, Ik gebruik deze maand voor het eerst ovulatietesten. Ook die van zwanger en kids, maar ,moet eerlijk toegeven dat ik er wel een beetje van in de war raak. Lijkt erop dat ik nu al een positieve test heb, maar ik zit pas op dag 12 en heb een wat langere cyclus zo rond de 30 dagen. Is dit niet te vroeg?? Liefs
@Dolfijn, Zwanger en kids is een webshop. @mamalucy, baal er erg van, maar we gaan gewoon door. Fijn dat er een forum voor is zodat je even lekker je hart kunt luchten.