Ik gebruik ook weer ovutesten, vorige keer had ik ze van zwanger & kids en nu van 123thuistesten, was een aanbieding 30 ovutesten en 6 zwangerschaps testen voor 14 zoveel. Dus ben benieuwd!
Lady, hij is inderdaad positief.... Heb ook wel eens gehoord dat hij positief kan zijn als je zwanger bent. Of ms toch dat drinken. Of gewoon een korte cyclus. Wel apart. Zou voor de zekerheid toch maar aan de klus gaan .
lady29 ik zou de komende dagen nog even doortesten, denk namelijk dat ie nog iets donkerder kan als dit. als ie lichter word dat weet je vrij zeker dat dit je piek is geweest. en zoiezo gezellig klussen 123thuistesten had ik ook inderdaad! dacht eigenlijk dat die dipsticks van sensitest waren. ze zien er wel hetzelfde uit? degene die lady29 ook heeft zo te zien.
Ik ga deze ronde ook voor het eerst ovulatietesten gebruiken. Ik heb ze van Zwanger en Kids. Ik ben benieuwd
Hallo iedereen! Ik gebruik ook de testen can zwanger en kids! Zonder testen heb ik helemaal het idee dat het een kansloze zaal is Ik las ook iets over veranderen van zorgverzekering? Daar dacht ik laatst ook aan omdat ik toch graag in 2014 wil bevallen van een baby in heb nu een jongeren verzekering, ik ga ff bij een vriendin met baby checken hoe zij dat heeft gedaan! Toch allemaal dingen waar je rekening mee houdt he! Fijne avond allemaal!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 december 2013♥ 1: Smnee, 22 jaar, ronde 16, 3e na mk, 1e kindje Bloem1989, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Bibi24, 26 jaar, 1 ronde na mk, 2e kindje Lovely83, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje 2: Louloulo, 24 jaar, ronde 2 (na MK), 1e kindje MRCD, 26 jaar, ronde 12, 1e kindje MMM 3: S87, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Zeeuwse, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Zwangels 30 jaar, ronde 28 (19e ronde na vroege miskraam), 1e kindje mamalucy, 24jaar, ronde 16, 1e kindje, MMM Emily27, ronde 8, 2e kindje 4: Regenboog1985, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Kitty1981, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje 5: ik87, 26 jaar, ronde 8 (maand 12), 1e kindje Sophietje82, ronde 3 na MK, 1e kindje MMM Liv1985, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Wannabemom24, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje mamasmeisje, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje ikke142, 31 jaar, ronde 2, 1e kindje 6: LinsyVH, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje Dolfie1987, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Kaas, (nog) 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Maantje555, ronde 4, 1e kindje 7: Lady 29, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje 8: Dolfijn1986, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Ryanne1991, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje Madeliefje1987, ronde 7, 3e kindje 4dogs82, 31 jaar, ronde 21, 1e kindje 9: Nicolle, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje Liefde1987, 35 jaar, ronde 4, 2e kindje Mamatia, 25 jaar, ronde 4, 3e kindje 10: 3S3, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Silvy, 26 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje Boesje, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje Philotes, 3e ronde GwoonAn, 23 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje DaThi10, 26 jaar, 3e ronde Dolfijn83, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje 11: DSM, 31 jaar, ronde 14, 2e kindje 12: Mystiek, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje 13: GaiaMama, 22 jaar, ronde 12, 1e kindje 14: Chriss, 28jaar, ronde 3(maand 5), 1e kindje MMM Maria87, 26 jaar, ronde 8 (ronde 5 MMM), 1e kindje MMM 15: bubble27, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Brusje, 36 jaar, ronde 1, 5e kindje Datumloos: Orchidee88, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Totaal: 47 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥, ongesteld, MMM (5), negatieve test.
Zo, weer up to date. Ik gebruik de testen van zwanger en kids, daar krijg je ook altijd een aantal zwtesten bij. Ideaal. Lady, is dit je eerste ovu test van deze ronde? Ik zou wel klussen hoor! Haha.
Hoe gaat het nu met jou? @hier Even een flinke domper gehad vandaag! Zaad van VL is niet optimaal... Doorverwijzing voor de fertiliteitskliniek is al gegeven. Morgenochtend even een afspraak maken.
@chriss, en? Is er nog iets gebeurd vandaag? Je hoopte vandaag op een ongi toch? @MRCD, oef, dat is wel even confronterend nieuws. En nu? Ja, afspraak maken... Maar dan? Hier weer bijna klaar met menstruatie....
Gaat.. Probeer me met wat anders bezig te houden. Wat een rot nieuws meid! Enig idee wat nu de vervolg stappen zijn?
Hoi Allemaal, Bedankt voor jullie reacties!! Vanavond voor de zekerheid het inderdaad even gezellig maken @smnee dit is mijn derde test en deze is zeker het donkerst tot nu toe. Ga zeker nog doortesten!! Liefs
Ohhh.....ik mag helemaal niet zeuren eigenlijk, maar ik kan niet wachten tot de nieuwe kans! Ik probeer er niet zo veel aan te denken, maar het lukt gewoon niet...hahaha Herkenbaar, of niet dames?
MRCD..balen zeg! Komt even hard aan kan ik me voorstellen! Zijn de aantallen niet.goed of is het traag? (Geen idee wat de opties zijn eigenlijk) knuffel voor jou! @boesjes - helaas! Niets vandaag Nu zet ik in op.vrijdag dan wil ik graag 2 goede dingen : 1) positieve uitslag van zaadonderzoek en ongi worden/zijn.....goed doel toch? ? Hoe is t met jou??
Hoi meiden! chriss! ik hoop het echt voor je vrijdag!!! gebruiken jullie eigenlijk allemaal van die ovu testjes? Ik heb er totaal geen ervaring mee . Succes iedereen
@ smnee ze hebben allemaal wel twee streepjes, maar deze is wel een stuk duidelijker. . Nog effe doortesten om te kijken hoe ze er verder uit gaan zien.. Liefs
Ik gebruik deze maand de ovutest van de action. Zijn lekker goedkoop! Ik doe dat omdat ik wil weten wanneer mijn ei ongeveer is. Dit wordt mijn 1e ronde. Ik zou het gewoon eens proberen. Die van de action zijn betaalbaar.