Trouwens bij de Action kun je zwangerschapstesten halen voor 1.49 euro er zitten 2 stuks in en je kunt 4 dagen voor je NOD testen IK heb er maar meteen eenpaar in huis gehaald
Hartendief - ik hoop het voor je!! Even een vraagje over die pendels...heb er een aantal keer naar gekeken maar er oendelde telkens niemand en nu ben ik kwijt waar het ook alweer stond. ..weet iemand dat?
Ja, altijd als ik kijk pendelt er ook niemand. Vrouwen die er bovenop zitten hebben de meeste kans denk ik...ik heb daar geen tijd voor. Volgens mij moet je gewoon de hele dag op de loer liggen wie wanneer pendelt. Ik heb het een aantal keer gedaan voor een paar leden van ZP, maar ik wil het niet vast doen. Als je mij in een privé bericht je naam en geb. datum stuurt, dan wil ik morgenavond wel voor je pendelen. @Mienma....heb je de ovulatietesten ook gezien? Die staan ernaast voor 2,49
Over dat pendelen: Iemand zou pendelen voor mij maar heb tot op heden niets gehoord en anderen ook niet. Dat was de enige keer dat ik geluk had dat iemand pendelde.
Meiden, mag ik ook weer op de lijst? lasas, 28 jaar, 1e kindje, 2e ronde na mk, nod 15 december Ik ga ff teruglezen.
@smnee: ze had het idd aangegeven 2nov dat je kon reageren tot 9 uur. Dus weet niet wanneer ik reactie krijg. Ben alleen heel nieuwsgierig.
Hallo allemaal, mag ik ook op de lijst. Helaas weer rood deze maand. Hopen maar op een sinterkerst cadeautje vrauwke, 33 jaar, NOD 12 december, ronde 8, 1e kindje
Wij 9 december! Al is dit voor Clomid veronderstel ik...Wij zitten dan nog "maar" eind ronde 14 (2 dagen voor NOD) maar dit leek al een eeuwigheid.Chapeau voor je doorzettingsvermogen!
Goeiemorgen meiden.. Ik zie hier een paar bekende namen.. Mag ik met jullie meekletsen hier? Na goede hoop afgelopen ronde, en bljvend hoge temp, nu toch mijn ongi doorgekomen.. bah bah bah.. Ik zal niet heel veel meekletsen denk ik de eerste periode.. Heb ik vorige cyclus ook niet gedaan, en dat beviel me erg goed.. dan ben je er op 1 of andere manier toch iets minder mee bezig.. MMMarian, 31 jaar, ronde 8, 3e kindje (NOD 14 december) Ik hoop nu eindelijk op een mega roze lijst!
Hallo Dames, Graag wil ik ook op de lijst en meekletsen Mijn NOD is 1 December. 1e ronde, 2e kindje, 25 jaar Groetjes