Het moet wel kunnen hoor, een wijntje drinken. Al ben ik de laatste tijd echt stukken voorzichtiger. Heb al vanaf mn verjaardag in juni geen druppel meer op
Er is ook pas overdracht van evt alcohol rond je 4e week, dus wanneer je je positieve test in handen hebt. Dus ik zou me er niet te veel zorgen om maken.
Mag mijn NOD ook naar de 9e? Vandaag 2e dag een knal ovutest...mijn ei is dus echt eerder. Vanmiddag ook helse eisprongkrampen gehad.
Smnee ! muppet! Wat zit je nou? 11dpo toch? Even wachten nog! (Maar snap wel als je teleurgesteld bent nu)
Ja 11dpo. Stom he, nu doe ik waar ik zelf zo tegen ben. Ik baal wel, had toch een tuurstreep verwacht. Ik wacht nu tot donderdag hoor, 13dpo. En als die negatief is dan zal het niets zijn.
Hoi allemaal! Ik ben helemaal nieuw hier. Maar wilde toch graag mijn verhaal kwijt. Op 17 nov heb ik mijn eisprong gehad. 2 dagen daarvoor heb ik seks gehad en op de dag zelf. Voelde mij daarna heel snel moe en had last van hoofdpijn. Mijn borsten werden voller en zwaar. Nu zijn mijn borsten nog een klein beetje gevoelig maar niet meer zo erg. Vreetbuien heb ik wel.ook heb ik al een aantal dagen last van hoofdpijn. En nu sinds ik net wakker ben voel ik wat steken in mijn lies. Voelt een beetje als ongesteld worden. Nu heb ik gister een test gedaan maar die was negatief. Wachten is zo moeilijk. 1-12 moet ik weer ong worden dus ben benieuwd! Fijn dat ik mijn verhaal hier kwijt kan!!!
Ik heb nu weer zo'n zeurende menstruatie-achtige buikpijn. Als dat nog steeds door m'n ei komt, is dit al de vijfde dag met eisprongpijn! We klussen voor de zekerheid gewoon door