Echt vreselijk idd, al die dingen die je kan voelen en die eigenlijk geen zekerheid geven. Alleen de tijd zal 't ons kunnen leren... Ik had tijdens het proberen voor m'n dochter ook telkens allerlei kwaaltjes, en toen was ik er in ronde 8 ineens even helemaal niet mee bezig. Een vriendin vroeg wanneer ik kon testen, en ik haalde m'n schouders op;'Morgen geloof ik, maar ik voel echt helemaal niks, dus 't zal wel niet raak zijn.' Nou, dus wel toen! Mijn symptoom was dus het ontbreken van allerlei kwaaltjes. Maar ja, als je er op let, voel je toch telkens van alles.... Mijn NOD is denk ik de 8ste, ik ga sowieso niet voor de 5de testen. Mijn testen zouden 4 dagen voor NOD al moeten kunnen, ben benieuwd
Ik ging net ovu testje doen, dus in een bekertje plassen. Was goed geel (hehe ) en het rook naar zoete popcorn! Is dit normaal? Nog nooit gehad.. haha. @Purk: bij jou wisten anderen dus dat jullie bezig waren voor een kindje? Zijn er meer meiden waarvan bepaalde mensen het weten? Bij ons weet niemand het, ons geheimpje. Ohja, jullie weten het allemaal.. godzijdank! Mijn geheimpje met VL is fijn, maar bepaalde dingen kan ik niet met hem bespreken.. haha!
Van ons weten een paar vriendinnen van mij het en de collega van VL... Je moet er toch over kunnen praten, en gezien ik pas recent ZP heb ontdekt moest ik iets... Maar verder houden we het ook nog even voor onszelf, maar meer omdat ik niet continue vragen wil beantwoorden.
Bloed?? Of roze afscheiding?? Ik had vorige maand op dag 25 roze afscheiding, was dus een innesteling... Ik zal voor je duimen.
Is het veel bloed? Het kan een innesteling zijn gezien je over 5 dagen pas je nod hebt. Ik hoop voor je dat het snel mag stoppen. Bij ons weten de meeste mensen het wel dat wij bezig zijn voor een tweede. Maar verder ook niet. Kan de dingen die ik hier kwijt kan niet bij hun neer gaan leggen. Ze snappen me toch niet. Hey hartedief, heb je gister toevallig popcorn op dan of andere zoetigheid vandaag? Ik heb echt geen idee ik weet wel als ik een energieblikje op heb dat mijn urine dan naar koffie ruikt. Echt ranzig.
Spannend @Miscalculated! Ik hoop voor je dat het innestelingsbloed is! Wij hebben het niemand verteld. Inderdaad ons geheimpje. Soms wel lastig hoor, helemaal als familie dan opmerkingen maakt van: Het wordt wel eens tijd. Of als ik een keer geen wijntje drink: Oee je bent zwanger. Grr ik zou wel willen maar het lukt nog niet! Gelukkig kan ik er bij jullie wel gewoon over praten!
@Kitty1981: Nee, het is niet veel. Mocht ik wel ongesteld zijn is het heel erg vroeg. Gewoon ff afwachten welke kant het op gaat! Bedankt voor het meedenken, jij ook Patruusje!
Ik heb hem net weggedaan. Daarom doe ik dit dus nooit... Zucht. Ik laat ze liggen tot donderdag. Of morgen
Hallo daarvoor zijn we toch hier om elkaar met raad en daad bij te staan. Ik ga hard voor je duimen dat het een innesteling is. Om je gerust te stellen ik heb ook al sinds een paar dagen lichtroze afscheiding en gister helse krampen en een trekkende bm voor 1.5 uur lang dus mijn hoop is er weer deze maand.
Meh. Ondanks de langere cyclus vorige maand denk ik toch dat mijn eisprong al geweest is (vanwege afscheiding en de structuur). En juist afgelopen weekend zat dus bomvol met van alles en nogwat, van verjaardagen aan de andere kant van het land tot dagjes klussen (nee, behangen-klussen en laminaat leggen-klussen dus) bij hulpbehoevende vrienden. Maar wanneer dat ei dan precies geweest zou moeten zijn weet ik dan ook weer niet. Was het zondag, dan is er nog een kansje op een positieve test later, maar anders...
Goede vriendinnen weten dat we bezig zijn voor een tweede, maar verder niemand. Ik moet hier ook echt over kunnen praten met anderen, anders vreet ik mezelf echt helemaal op En inderdaad zijn er ook dingen die ML niet zo interesseren, maar wat ik wel kwijt wil, ovu-testjes en afscheiding enzo, ML vindt dat niks
Dames, Wat een geklets weer ! Gezellig ! Spannend voor de dames die bijna mogen testen ! Hou nog even vol ! (jij ook smnee, afblijven van die testen!!) Hartendief - als ik kijk naar je pendels dan is november voor jou de maand. . .met nog 4 dagen te gaan moet je gewoon snel een knaller krijgen. . .alhouwel dan wel weer lastig met je vriend. @hier. Sago as hell, huil heel snel en vaak. pfff. Maar ja hormonen en stoppen met roken is natuurlijk ook niet de ideale combi. Morgen naar het ziekenhuis voor een meting van de eitjes. Heb even zitten googlen maar er zijn meiden met gelijk goeie eitjes (zit op cd 11 morgen, eitjes van 16/17mm) en sommige met niets of een cyste of kleine eitjes. Ik zet in op 15mm. . .hoppakee, lat hoog leggen En ik heb 2 weken al geroepen 'groei eitjes groei' dus ze moeten toch wel hebben geluisterd ??
Ik snap je helemaal. Hier het zelfde. En zeker als je dan van die rare klachten hebt. Dan vreet je je zelf helemaal op als je met niemand erover kan praten.
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 december 2013♥ 1: Smnee, 22 jaar, ronde 16, 3e na mk, 1e kindje Bloem1989, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Bibi24, 26 jaar, 1 ronde na mk, 2e kindje Lovely83, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje Banaan2014, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Mv2, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje GeoLilly, 27 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje Miscalculated, 23 jaar, ronde 1, 2e kindje chantallcindy, 23 jaar, ronde 1 na vroege miskraam, 1e kindje Love1990, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje AugustusMama, 28 jaar, ronde 7, 2e kindje 2: Louloulo, 24 jaar, ronde 2 (na MK), 1e kindje MRCD, 26 jaar, ronde 12, 1e kindje MMM meissie86, 27jaar, ronde 2(hele lange), 1e kindje 3: S87, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Zeeuwse, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Zwangels 30 jaar, ronde 28 (19e ronde na vroege miskraam), 1e kindje Emily27, ronde 8, 2e kindje Nephthys, 30 jaar, ronde 9 (ronde 2 met een goede eicel), 1e kindje Mart, ronde 16, 1e kindje Tientje, 31 jaar, ronde 12, ronde 1 na MK, 1e kindje 4: Regenboog1985, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Kitty1981, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Wensje2014, 26 jaar, ronde 11 (18de maand, 3de na mk), 1e kindje, MMM 5: ik87, 26 jaar, ronde 8 (maand 12), 1e kindje Sophietje82, ronde 3 na MK, 1e kindje MMM Liv1985, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Wannabemom24, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje mamasmeisje, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje ikke142, 31 jaar, ronde 2, 1e kindje AmberS, 19 jaar, ronde 2 Maantje555, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Purk, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje dopneusje, 39 jaar, ronde 2, 2e kindje Cindiej88, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Pinkpearl, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Chaymi, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje 6: LinsyVH, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje Dolfie1987, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Kaas, (nog) 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Madeliefje1987, ronde 7, 3e kindje 7: Lady 29, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Veratjuhh, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje mamalucy, 24jaar, ronde 16, 1e kindje, MMM Diamondgirl, 29 jaar, ronde 3 8: Dolfijn1986, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Ryanne1991, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje 4dogs82, 31 jaar, ronde 21, 1e kindje Marvin03, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje 9: Nicolle, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje Liefde1987, 35 jaar, ronde 4, 2e kindje Mamatia, 25 jaar, ronde 4, 3e kindje Junyor, 32 jaar, ronde 5, 1e kindje MMM GaiaMama, 22 jaar, ronde 12, 1e kindje bubble27, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Patruusje, 30 jaar, ronde 27, 1e ronde na vmk, 1e kindje 10: 3S3, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Silvy, 26 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje Boesje, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje Philotes, 3e ronde GwoonAn, 23 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje DaThi10, 26 jaar, 3e ronde Dolfijn83, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje Naliey - 26 jaar - Ronde 74 - 28e Ronde na mk Liesjeexx, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Bee1986, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Mamsie86, 26 jaar, ronde 3 na MA, 2e kindje 11: DSM, 31 jaar, ronde 14, 2e kindje mienma, 35 jaar, ronde 4, 2e kindje 12: Mystiek, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje vrauwke, 33 jaar, ronde 8, 1e kindje 13: Hartendief, 24 jaar, ronde 6, 1e kindje Karine, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje Muisje, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Kattevrouw, 22 jaar, ronde 5, 1e kindje Knorretje, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje 14: Chriss, 28jaar, ronde 3(maand 5), 1e kindje MMM Maria87, 26 jaar, ronde 8 (ronde 5 MMM), 1e kindje MMM MMMarian, 31 jaar, ronde 8, 3e kindje Jemm, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Babylo, 25 jaar, ronde 2 na ma, 1e kindje, MMM derde, 32 jaar, ronde 5, 3e kindje 15: Brusje, 36 jaar, ronde 1, 5e kindje lasas, 28 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje engeltjes, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje MMM Datumloos: Orchidee88, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Mira2014, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Totaal: 85 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN ZET SMNEE HET EROP! ♥zwanger♥, ongesteld, MMM (9), negatieve test (2).
@ Smnee; Echt toppie hoe jij de lijst vanaf begin bijhoud. Nogmaals Toppie. Het is lekker druk op 1 december, daarintegen is mijn nod weer rustig. Misschien een idee om een weekeind testlijstje te gaan maken van vrij tot zondag. Om elkaar te stimuleren om niet eerder te gaan testen. Ik zou dan op zondag willen testen. Ik zit dan op 10 dpo. Moet kunnen heb een lf van 12 en zit dan 3 dagen voor NOD. Wie doet er mee?
Dankje! Ik doe het graag Ik zou zeggen, goed idee ik doe mee vrijdag! Maar ik denk dat ik dat echt niet volhoud