Hallo allemaal, Tegen beter weten in, zou ik toch op de lijst mogen? kinderwens87, 26 jaar, ronde 10, 1e kindje, NOD 4-12 We hebben eigenlijk een pauze ingelast, gezien een aantal zaken rondom het werk, en hoewel het verstand zegt dat het beter is nog even te wachten zei het gevoel iets compleet anders, waardoor we alle voorzichtigheid over boord gegooid hebben en nu dus toch weer op het wachtbankje zitten. We hebben nu afgesproken dat we nog niet gericht gaan klussen, maar ook niet voorzichtig meer gaan zijn, we zien het wel.
Nou zoetje je weet wat je te doen staat @Kinderwens87: Voorzichtig welkom op het wachtbankje. Ik za dat je nod op de zelfde dag als mij hebt. Ik vond 4 december al zo rustig. Gezellig!
Ik pas halverwege december helaas! NOD is 10 december maar ik wil pas een aantal dagen na NOD testen (probeer ik) Spannend, voor velen is het al bijna zover, 1 december!
Stel nu dat de bloeding van vanmiddag een innestelingsbloeding was. Vanaf wanneer zou het bevruchte eitje dan HCG kunnen afstoten?
Ik wordt gek!!! Vanavond spugen en last van diaree. Voel nu ook rechts in mijn lies iets steken.... En toch maar volhouden dat ik morgen niet ga testen. Nog 4 dagen wachten tot mijn menstruatie dag spannend!
Oehh spannend! Is het niet zo dat het na de innesteling 1-2 dagen nodig heeft om toonbaar te zijn bij een test?
mezelf net moeten overtuigen om niet te testen. stond al aan het toilet met een potteke. @Smnee getest vandaag? Hopelijk 2 streepjes als je getest hebt.
Ik kon het niet laten... vanochtend getest. En nada, noppes, niks, geen streep. Zelfs geen tuurstreepje NOD is 30 november of 1 december. Het zal wel niets worden deze maand.
@ miscalculated Misschien is het wel dat ik vandaag of morgen ong wordt. Aangezien het nu zo voelt. Ook erg slecht geslapen. Borsten zijn een stuk minder pijnlijk dus dat is ook al een voor teken dat ik denk, dat ik ong wordt. We wachten het gewoon af. En hoe gaat t met jou?
Ik snap echt niks meer van mijn lichaam. Op mijn borsten zijn momenteel gigantische aders heel goed zichtbaar, anders zie je daar maar een vaag blauw lijntje passeren. Had daarnet een drukkend gevoel net boven mijn schaambeen, plots moet ik dringend plassen en na het plassen is het drukkend gevoel weg. En het was niet in mijn blaas dat ik een drukkend gevoel had. Dat voelt anders.