@Smnee: goed van je dat je niet getest hebt!! Hopelijk morgen twee mooie streepjes. @GeoLilly: jammer van de negatieve test, maar het is nog geen 30 november! Veel dames met testdrang lees ik, daar heb ik deze ronde geen last van ben er vrij rustig onder. Heb ook helemaal geen kwaaltjes, normaal heb ik een week voor NOD al enorm gevoelige en pijnlijke borsten en nu.... Nu helemaal niks .
Leuk het zelfde als mij. Ik moet t maar volhouden tot zondag. Waarschijnlijk ben ik al later omdat, ik best wel aan het stressen ben. Mijn vriend had het gister over schijnzwanger. Ik voel mij eigen toch echt anders. En vond het ook niet leuk om te horen en werd er verdrietig van. Daarom moet ik het volhouden! Succes augustusmama!!☺
Pfff zit nu op 11dpo gisteren heel klein beetje bloed met afvegen rood roze draadjes met slijm en nu helemaal niks meer ook geen oud bloed wat ik normaal altijd heb voor de ongi nu krijg ik toch wel een beetje hoop of is dit een tussen tijdse bloeding wie kan mij helpen??
Goedemorgen. Dat is jammer, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Nu maar wachten tot de rode duivels tevoorschijn komen. Met mij gaat het wel goed, heb geen bloedverlies meer gehad. Maar heb vanochtend een test gedaan op aandringen van mijn vriend en 1 streepje . Dus wachten wachten wachten!
Ik had gisteren ook bloedverlies bij het afvegen, maar dat was geen bloed in slijmvorm. Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn.
Goedemorgen meiden, @Miscalculated; Geen bloed geeft natuurlijk weer moed he. Ik ben blij voor je dat het nog steeds is gestopt en hoop natuurlijk dat dit een innesteling was. Een negatieve test zegt nog niets he zo 4 dagen voor je nod. En dat terwijl je waarschijnlijk gister pas je innesteling hebt gehad zou ik nog even 2 dagen wachten met weer testen. Misschien is het weekeind testlijstje een idee... @Bloem1989; Spannend hoor!! @Louloulo; Voor jou ook spannend!! @GeoLilly; Jammer joh. Ik weet als geen ander hoe het is om een negatieve test in je handen te hebben. Teleurstellen gewoon:x Maar ik zie dat je nog een paar daagjes de tijd hebt dus misschien gewoon te vroeg. Enne geen bloed geeft moed! @ Hier; Vanochtend weer netjes op vaste tijd getempt en een kleine daling van 37.1 naar 37.0. Nog wel hoog maar het moet morgen niet verder gaan zakken. Roze afscheiding is nog steeds aanwezig en zo nu en dan een steekje links en dan weer rechts. Gister nog ff een ongigevoel gehad maar die trok na enige tijd weer weg. Vanacht erg last van me borsten gehad vooral als ik erop ging liggen deed het zeer. Vandaag doen ze weer zeerder en zeerder. Verder geen heftige krampen meer gehad na maandag. Het ene moment denk ik "ik ben zwanger" en het andere moment denk ik "ik ben niet zwanger". Alles maakt je zo onzeker door die kwalen die er echt zijn. Was het maar 4 december al, pfff dat duurd nog zooo lang voor me gevoel. Het liefst zou ik er een testje tegenaan willen gooien maar ik weet het is veeeels te vroeg 6 DPO. Het enige houvast wat ik nu heb is me temperatuur. Dus duimen dat het morgen niet verder gaat zakken. Ik zie dat het weer een lang bericht is geworden sorry hiervoor maar moest gewoon ff me ei kwijt. Enne meiden van het weekeindlijstje NIET EERDER TESTEN HE Groetjes Kitty
Goedemorgen meiden, Veel meiden die bijna mogen gaan testen spannen meiden! Ik weet de testdrang is moeilijk tegen te gaan maar nu een negatieve test is mss gwn te vroeg getest Hier: gisteren poste ik nog een foto van mijn positieve ovulatietest, nadien goed geklust en vanmorgen misselijk wakker geworden ( heb al boven het wc gehangen .. Bah ) Heb ik bij mijn vorige zwangerschap niet gehad..
Nog meer meiden die misselijk zijn?? pff, word er niet goed van En ook steeds buikkrampen alsof ik ongesteld ga worden.. Was het maar vast vrijdag...
Hoi Smnee, Ik zit net de verhalen van afgelopen dagen te lezen en ik zie je verhaal over de negatieve test. Het kan heel raar lopen. Vorige jaar moest ik 17 November ongesteld worden dus een test gedaan... SPIERWIT. natuurlijk teleurgesteld. De 19e kreeg ik last van mijn borsten dus weer een test en deze was knallend. Een witte test wil dus nog niks zeggen als je te vroeg test. Ik snap natuurlijk je frustratie Ik ga voor je duimen dat hij de komende dagen wel knallend is! Wilde je een beetje moed geven.... XX
Zou mooi zijn een positieve test, maar ik voel me echt niet anders. Vind het alleen heel raar dat ik geen gevoelige borsten heb terwijl ik dat normaal echt een week voor m'n NOD heb, ik wacht het rustig af
@ augustusmama Ik heb ook last van lichte krampjes in mijn liezen, voelt alsof ik ong ga worden. Pijn in de borsten worden in eens ook wat erger en ook wat pijn in mijn onderrug. Maar ja..... Ik wil nu zo snel mogelijk testen maar ik doe het niet!
Volgens mij heb ik gisteren voor het eerst in mn leven bewust mn eisprong gevoeld. Zou leuk zijn want mn cyclus duurt nu al veel te lang! Als ik 14 dagen aanhoudt is mn NOD dus 10 december. Mag ik erbij?? Overigens nog steeds wat pijn in mn buik linksonder, maar gisteren leek t wel een naald, nu een stuk minder heftig en wat meer krampig
Denk dat het voor mij over is net een heel klein beetje slijm bruinachtig dat is meestal een teken wat ik dan wel stom vind is gisteren dat veegje bloed dat heb ik nooit eerder gehad net zoals dat mijn borsten bijna uit elkaar ploffen ook nooit zo erg maar vooruit dat kan weer op de lijst met ik word ongesteld symptomen elke maand is het weer anders Ik laat nog wel weten wanneer ze echt doorbreken... Iedereen heel veel succes en ik hoop dat ik binnenkort heel veel roze ziet staan op de lijst!!
Wat spannend al die meiden die misselijk zijn en gevoelige borsten. Het zou zo maar kunnen meiden!! @hier: ik voel me sinds gisteren ziek, heb het continu koud en buik voelt vervelend aan. Niet direct krampen o.i.d. maar gewoon zeurderig en opgeblazen. Borsten voelen met vlagen gevoelig. Ik wacht rustig af maar vindt het fijn dat ik jullie verhalen kan lezen. Is de focus op mezelf er een beetje af
Sorry heb niet alles kunnen teruglezen Bloem1989 echt niet fijn maar het is er nog niet dus wie weet? Marvin03: nog lang wachten, maar lijken me toch goede tekens te zijn! Weet je wat zo vervelend is? Ik ga ervanuit dat ik mijn nod op 30 november of 1 december heb omdat ik afga op mijn gemiddelde cyclus (37 dagen) en van het eitje dat er was op 16 november + 14 dagen erbij. Mijn langste cyclus was 41 dagen dus misschien ben ik wel hypervroeg om te testen En misschien met de miskraam van vorige maand is mijn lijf nog in de war? Of maak ik mezelf vanalles wijs en is het gewoon niets natuurlijk Zit hier denk ik om het uur in mijn borsten te knijpen om te zien of ze al gevoeliger zijn hahaha. Goede moed aan allemaal!
Het is voor mij ook weer begonnen hoor! Gisteren tot de conclusie gekomen dat mijn eisprong toch echt eerder was dan berekend. Vervolgens gefrustreerd dat het zo druk was dit weekend, dus minder klussen dan gewenst. En dan de vraag: kan het nog? Met een heel waarschijnlijke ja (het kán). Wanneer de eisprong precies was is me onduidelijk, maar ik denk vrijdag of zaterdag. Met klussen op donderdag is er een kans, al was zondag wel een stretch. En met die conclusie mag ik het doen. Het goede nieuws is dat met een waarschijnlijk eerdere eisprong, mijn nod ook zou kunnen vervroegen. En dat scheelt weer voor het gevoel. Als we machtig veel geluk hebben wachten we nu nog wel op de innesteling, maar vooralsnog... Ik duim in ieder geval voor iedereen. Het zou leuk zijn om vanaf zondag veel roze te zien!
@bubble, naast de pot piesen en de boot missen Dat waren ze. Ik wist dat ik ergens fout zat Jij ook nog 2 weken op t wachtbankje zie ik, volgens mij zag ik je niet in de lijst staan? Was jij niet degene die voor kindje nr 4 gaat? (Als dit waar is kan ik mezelf toch best knap noemen, dat ik dat uit die mensenmassa hier weet op te slaan maar vergeef me als ik ernaast zit) @miscalculated, jij maakt het wel heel spannend hoor, zo met een wat bloed tussendoor @Smnee, ik snap je heel goed... De gevoelsbeleving achter het gevoel van: al gesnuffeld hebben aan zwangerschap en met lege handen staan terwijl er toch iets veranderd is. En elke maand wordt het zwaarder! Het is gewoon gemeen dat het zo gelopen is. En dit gevoel is pas weer enigszins te relativeren na een positieve test, neeh...na een eerste goede echo! Ik zou als ik jou was niet te lang wachten met een verdere stap. Al is het alleen maar zodat je er verder mee kunt. Vooralsnog hoop ik gewoon dat je te vroeg was. @kitty, maak je niet te veel zorgen als je temp nu een beetje zakt. Hij hoeft niet de hele tijd hoog te blijven. De dagen voor nod zijn iets belangrijker maar vooral nod en de dag erna! Ik heb hem wel eens fantastisch hoog gehad om op nod te kelderen naar dieptepunt. Bij mijn eerste zwangerschap had ik werkelijk een 'hier kun je niet zwanger op zijn' kaartje. Dit ging toen van hoog naar laag. @bloem1989... Hmmmm dat klinkt niet goed! Balen! @marvin03, hihi, focus jij je maar mooi op ons en beterschap! @hier, ik denk dat FF morgen mijn rode streep geeft. Ik probeer mezelf rustig te houden de aankomende twee weken en ik hoop dat het mooi roze wordt deze maand. En dat ik daar uiteraard bij zit. En Smnee natuurlijk want die gun ik het echt heel erg! En Kitty, gewoon omdat ik denk dat zij heel lief is, en Chriss omdat die zo loopt te kloten met haar eieren, en bubble omdat ik gevoelig ben voor taalsterke vrouwen Maar natuurlijk alle anderen ook!!! Genoeg zo