Dames, zal straks even lezen en reageren op anderen.. Maar twijfel nu opeens of mijn LH piek niet gisteren al was. Baal dat ik maar 1x getest heb, alleen om 13.30.. Hij knalt niet zo als normaal, maar die van nu is echt een stuk lichter.. Dacht zo straks ook al wat steekjes links in mijn buik te voelen (vorige keer was rechtst). Maar VL komt vanavond pas thuis.. zal vanavond klussen nog helpen? Zal zo even fotootje sturen.. Baal baal! Mijn ei is nooit zo vroeg!
Kon helaas niet eerder testen vanwege dat weekendje weg.. Nu balen dat ik gisteren niet nog 1 heb gedaan.. Grrr! Hoor graag jullie mening
De middelste van gister? Ik denk inderdaad dat dat je lh piek is. Vanavond sex kan nog goed zijn. Ei springt 24-48 uur na lh piek en is ook nog een paar uur na springen bevruchtingswaardig.
@Loulou&Love1990: Vrouwenlichamen zijn hééél raar. @Augustusmama: Spannend, nog een paar dagen! Heb je al een ''gevoelletje'' ? @Kitty1981: Ik houd moed, heb er wel een redelijk gevoel over. Ik sta ook op het lijstje , heb vanochtend de laatste test verspild, dus heb gelukkig ook niks meer in huis. Dat moet toch een stok achter de deur zijn . @Hartendief: Ik denk dat je nog wel kans maakt hoor! Gewoon alle kansen optimaal benutten @Boesje: Ik doe mijn best om het niet zo spannend te maken haha. Sorry
Dank je wel voor je lieve en geruststellende bericht. Uiteraard weet ik dat mijn temp nog alle kanten kan op gaan en dat je hieruit niet altijd een zwangerschap kan halen. Maar het is nu even mijn enige houvast totdat ik eindelijk kan testen. I know ik ben erg ongeduldig. Maar ondanks dat ik deze maand geen hoop had ivm vl. En dan nu die kwalen die ik echt helemaal niet herken maakt je dat erg onzeker en ongeduldig om erachter te komen of dat het deze keer raak zal zijn. Ik was gister helemaal in janken doordat ik zo'n mooi filmpje heb gezien. Dat deed mij denken aan mijn zoontje. Alleen hij is dan met 27 weken geboren. Ik was helemaal ontroerd. Ik zal je de link geven indien je het ook wil zien. Ik vondt het echt mooi gemaakt. En het gaf ook echt een duidelijk beeld van wat wij hebben meegemaakt. Ontroerend filmpje van wonderbaby - VROUW Kinderen | Tips over opvoeding [Kinderen] xxx
Ik heb gekeken.. Bijzonder. Mooi gefilmd. Al die buisjes, apparaten om z'n klein mensje.. En op t laatst eet hij zijn eerste taartje.. echt heel bijzonder! Vanavond dus echt gezellig maken met VL, hopelijk ben ik dan nog op tijd..
Ik had 'm via FB ook al voorbij zien komen. Prachtig filmpje. Een vriendin van mij (hier leren kennen) heeft ook 2x een vroeggeboorte gehad. Het eerste kindje met 24 wkn geboren en later overleden en het tweede kindje met 26 wkn en is nu 4 jaar! Onwerkelijk bijzonder. Jij met 27 wkn bevallen van je zoontje klinkt ook heftig! Wil je vertellen wat de reden was, als die er al was? Liefs
Was ook zeker een heftige periode. Maar als we kijken wat we ervoor terug hebben gekregen en dan achteraf gezien vergeet je al die ellende die je hebt meegemaakt. Dat filmpje bracht alles weer naar boven. De reden was een loslatende placenta. En de oorzaak hiervan hebben ze nooit kunnen achterhalen. Gewoon pech zeiden ze. Wat erg om te horen dat het bij je vriendin ook is gebeurd en dan wel 2x jeme. Hoe heeft zij dit kunnen verwerken zeg. Wij zagen ook de ene baby na de andere overleiden in die periode. Echt vreselijk. Mocht ik zwanger zijn/worden dan ben ik altijd wel bang voor een herhaling en wil dan ook onder goede controle komen te staan. Dat ga ik dan ook echt eisen. Uiteraard hopen we deze keer lekker te kunnen genieten aangezien ik van mijn zoontje bewust maar 2 maanden zwanger was.
Ik ziet m ja, het lijkt idd op een pingpongbal dat heen en weer gaat en heel laat ook pas die stijging weer he. Ongelooflijk zo zie je idd dat je niet kan vertrouwen op je mensenlijke lichaam aldus je temp. Ik heb me voorgenomen om lekker af te wachten tot zondag en dan het eerste testje te gaan doen. En mocht het negatief zijn dan pas op me nod. Als ik dit volhou hihi
Hoi dames, Ik meld me ook weer: Boannan, 39 jaar, ronde 7 (5e na MA10wk), 2e kindje, NOD 10 dec. Ik had eergisteren een positieve ovulatietest en we hebben weer ons best gedaan. Volgens de pendel van chantallcindy zou ik in december positief testen dus ik ben benieuwd @Kitty: ik heb het ook zitten kijken en ook tranen. Mijn zoontje was niet erg te vroeg maar heeft vanwege zijn hartafwijking ook de eerste 4 maanden in het ziekenhuis gelegen aan al die apparaten. Hele heftige periode. Zijn er al dames op roze?
Duidelijker kan niet denk ik? Reeds verschillende dagen om de dag gesekst en nu morgen nogmaals en dan hopen dat ronde 14 even positief afloopt want vanaf ronde 15 gaat de gynea zich ermee bemoeien :-s
Hoelang kunnen ze via een echo zien of je een eisprong hebt gehad? Volgens een app was mijn eisprong gister. Vanmiddag was vocht te zien van een eisprong. Heeft vanavond klussen nog zin? Sorry was ff ego maar ben even onzeker.
Banaantje, lief van je reactie! Ik test morgen weer, op hoog van zege. Dankje xx Boesje, helaas mogen wij nog geen stappen ondernemen. De verwijzing voor de gyn was binnen, en toen bleek ik zwanger. Daardoor moeten we weer opnieuw gaan tellen. Augustus 2014 mogen we weer terug voor een verwijzing. Achterlijk zorgstelsel, het maakt de pijn van de bbz nog erger:x Sorry ben even te moe om op iedereen te reageren.
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 december 2013♥ 1: Smnee, 22 jaar, ronde 16, 3e na mk, 1e kindje Bloem1989, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Lovely83, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje Banaan2014, 25 jaar, ronde 1, 2e kindje Mv2, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje GeoLilly, 27 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje Miscalculated, 23 jaar, ronde 1, 2e kindje chantallcindy, 23 jaar, ronde 1 na vroege miskraam, 1e kindje Love1990, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje AugustusMama, 28 jaar, ronde 7, 2e kindje 2: Louloulo, 24 jaar, ronde 2 (na MK), 1e kindje MRCD, 26 jaar, ronde 12, 1e kindje MMM meissie86, 27jaar, ronde 2(hele lange), 1e kindje 3: S87, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Zeeuwse, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Zwangels 30 jaar, ronde 28 (19e ronde na vroege miskraam), 1e kindje Emily27, ronde 8, 2e kindje Nephthys, 30 jaar, ronde 9 (ronde 2 met een goede eicel), 1e kindje Mart, ronde 16, 1e kindje Tientje, 31 jaar, ronde 12, ronde 1 na MK, 1e kindje 4: Regenboog1985, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Kitty1981, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Wensje2014, 26 jaar, ronde 11 (18de maand, 3de na mk), 1e kindje, MMM kinderwens87, 26 jaar, ronde 10, 1e kindje 5: ik87, 26 jaar, ronde 8 (maand 12), 1e kindje Sophietje82, ronde 3 na MK, 1e kindje MMM Liv1985, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Wannabemom24, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje mamasmeisje, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje ikke142, 31 jaar, ronde 2, 1e kindje AmberS, 19 jaar, ronde 2 Maantje555, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Purk, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje dopneusje, 39 jaar, ronde 2, 2e kindje Cindiej88, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Pinkpearl, 31 jaar, ronde 3, 2e kindje Chaymi, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje 6: LinsyVH, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje Dolfie1987, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Kaas, (nog) 29 jaar, ronde 3, 2e kindje Madeliefje1987, ronde 7, 3e kindje 7: Lady 29, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Veratjuhh, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje mamalucy, 24jaar, ronde 16, 1e kindje, MMM Diamondgirl, 29 jaar, ronde 3 8: Dolfijn1986, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 4dogs82, 31 jaar, ronde 21, 1e kindje Marvin03, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje 9: Nicolle, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje Liefde1987, 35 jaar, ronde 4, 2e kindje Mamatia, 25 jaar, ronde 4, 3e kindje Junyor, 32 jaar, ronde 5, 1e kindje MMM GaiaMama, 22 jaar, ronde 12, 1e kindje bubble27, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Patruusje, 30 jaar, ronde 27, 1e ronde na vroege miskraam, 1e kindje 10: 3S3, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Silvy, 26 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje Boesje, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje Philotes, 3e ronde GwoonAn, 23 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje DaThi10, 26 jaar, 3e ronde Dolfijn83, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje Naliey - 26 jaar - Ronde 74 - 28e Ronde na mk Liesjeexx, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Bee1986, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Mamsie86, 26 jaar, ronde 3 na MA, 2e kindje Ryanne1991, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje 11: DSM, 31 jaar, ronde 14, 2e kindje mienma, 35 jaar, ronde 4, 2e kindje Zoetje, 22 jaar, ronde 1, 2e kindje 12: Mystiek, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje vrauwke, 33 jaar, ronde 8, 1e kindje 13: Hartendief, 24 jaar, ronde 6, 1e kindje Karine, 33 jaar, ronde 4, 3e kindje Muisje, 24 jaar, ronde 4, 1e kindje Kattevrouw, 22 jaar, ronde 5, 1e kindje Knorretje, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje 14: Chriss, 28jaar, ronde 3(maand 5), 1e kindje MMM Maria87, 26 jaar, ronde 8 (ronde 5 MMM), 1e kindje MMM MMMarian, 31 jaar, ronde 8, 3e kindje Jemm, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Babylo, 25 jaar, ronde 2 na ma, 1e kindje, MMM derde, 32 jaar, ronde 5, 3e kindje 15: Brusje, 36 jaar, ronde 1, 5e kindje lasas, 28 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje engeltjes, 24 jaar, ronde 15, 1e kindje MMM Datumloos: Orchidee88, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Mira2014, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje Totaal: 88 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN ZET SMNEE HET EROP! ♥zwanger♥, ongesteld, MMM (9), negatieve test (3)
WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN ZET SMNEE HET EROP! Dat scheelt mij wat zoeken
Hahaha...ik zit smakelijk te lachen! Al is buiten de boot piesen of de pot missen ook wel leuk! Hahaha... Ik sta op de lijst voor 9 december...ik ga testen rond 6/7 december. Dan weet ik het tenminste voor dat ik Sinterklaas ga vieren. Kindje nummer 2. Ik hoop vpor sommige dames in de lijst bijna meer dat het raak is deze maand dan voor mezelf! Ik gun het iedereen zo en het is gewoon niet eerlijk verdeeld soms! Ik ben blij dat ik al een kindje heb en hoop dat het me nog een keer gegund is. Ik zou wensen dat dit voor alle dames hier zou zijn. Iedere keer dat ik hier kom kijken wordt me dat meer en meer duidelijk.
Vandaag nog steeds een raar gevoel in mijn buik. Beetje aan het steken tussen mijn schaamstreek en rechts van mijn liezen, soms voel ik het ook links. borsten nog pijnlijk en net had ik wat witte afscheiding. Geen idee wat het inhoud, en ik had een enorme zweet aanval. Kennen jullie dit?