Boesje: gefeliciteerd met je verjaardag. Meisje: gefeliciteerd met je positief. Smnee: dikke kus voor jou. Hier: 9dpo en menstruatiepijn. Kan geen goed teken zijn dat het nu al begonnen is. Wordt altijd op dag 14 ongesteld. Ook verkouden en een koortslip, dus voel me echt niet fijn.
Meissie86 gefeliciteerd!! Boesje, happy b-day, hoop op een mooi (zwanger) jaar voor je! Smnee, aw sterkte, knuffel voor jou Hier: twijfel, twijfel, twijfel.. wel of niet testen.. Zit op 11 dpo, maar volgens mij was mijn eisprong zaterdag de 16e, dus dan zou ik al op 12 dpo zitten. En mijn vorige cyclus was 25 dagen dus als deze cyclus dat ook is, is vandaag mijn nod... Maar vokgens mij maak ik mezelf gek..
@Boesje: Gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk een lief babytje in je armen voor je 38ste! Hele fijne dag vandaag. @Zoehen: Oeh, spugen! Nu moet ik wel zeggen dat ik hoor dat er wat heerst, maar positief denken: kwaaltje! Meissie86: De allereerste roze test! Gefeliciteerd! @Smnee: Een hele dikke knuffel, meer kan ik niet doen voor je @Mart: menstruatiepijn kan ook een kwaaltje zijn. @hier: Gisteravond dus geklust. Temp vanmorgen weer 36.8, dus als ik gisteren inderdaad mijn eisprong had, dan moet ie nu omhoog gaan. Nog even paar dagen door testen. NOD zal dan ook 2 dagen naar voren schuiven, maar ik laat 'm lekker op de 13e staan, dan ga ik in ieder geval niet te vroeg testen! Hoop dat het genoeg was, klussen na mijn ei (als die gisteren was, twijfel nog steeds over het streepje, misschien vandaag of morgen nog een echte knaller?!) Spannend weer
Hoi hartendief! Lief van je maar ik heb negatieve uitslag gehad vanmorgen😕 geen idee of er wat heerst! Pijn in borsten in weer terug en ook de steken in mijn buik....
Zo hebb ff wat pagina's teruggelezen, met een leuk bericht en helaas ook minder leuke berichten! @Meissie86: Gefeliciteerd meid! Het is een duidelijke streep! @Smnee Zoehen01 Loulou: Wat vervelend! Ik had het jullie zo gegund.
Ik heb me eigen getest met een winkel merk van de etod. Maar dat moet gewoon goed zijn toch? Of moet je met een winkel merk echt wachten op je nod dag?
De laatste keer dat ik op die plek pijn had aan mijn rug, was in augustus een week later bleek ik zwanger te zijn. Had eigenlijk nog geen link gelegd. Pfff ik weet het niet meer. Ziet er nog niet naar uit dat de ongi onmiddelijk doorbreekt. Miss heb ik wel een langere lf.
@ Boesje: proficiat met je verjaardag, maak er een leuke dag met afleidingen van! @ meisje: ik zie de streep niet helemaal, maar kan aan mij of mijn beeldscherm liggen Hopelijk snel een knaller! @ Smnee en de andere negatieve testers; verdorrie!! Echt balen, vooral als je dacht wat te voelen.. Maar weer op naar de volgende ronde en veel succes gewenst! De vorige keer dacht ik ook vage klachten te hebben, maar gewoon ongesteld geworden. Ik ga me echt niet meer gek laten maken. Ik ga gewoon rustig op het wachtbankje zitten en gewoon denken; ik ben niet zwanger, de ongi komt er gewoon weer aan. Dan kan het alleen maar meevallen. Al die stomme vage kwaaltjes, alleen een positieve test is bewijs! Dus meiden laat jullie niet gek maken en probeer afleiding te zoeken!
@ Boesje gefeliciteerd met je verjaardag @Meissie86: Gefeliciteerd met je posi test! @Zoehen: ik heb geen ervaring met de testen van Etos. Maar ik zou sowieso altijd pas op nod testen. (Maar dat is dan ook meer voor mijn eigen gemoedsrust. Wanneer ik voor nod zou testen zou ik me telkens af blijven vragen of ik niet te vroeg heb getest). @ De dames met de negatieve testen: Balen en heel veel succes in de volgende ronde. Hier vandaag lichtroze slijmerige afscheiding, dus ik weet even niet wat mijn lichaam aan het doen is. Wel erg vroeg voor een ongesteldheid (verwachte nod 5-12), maar gezien de onregelmatigheid van mijn cyclus weet ik het niet zeker.