NOD Lijst 1 tm 15 December 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Bloem1989, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Even een vraagje voor de dames die al eens zwanger geweest zijn.
    Hadden jullie voor NOD het gevoel zwanger te zijn?
    Ik heb nu echt totaal geen klachten, niets dat wijst op een eventuele zwangerschap. Maar het gekke is dat er ook niets wijst op mijn menstruatie. Tussen mijn ei en NOD worden mijn borsten elke dag een beetje gevoeliger, zo gevoelig dat ik ze een paar dagen voor NOD bijna niet kan aanraken.. Nu helemaal niks. Ook heb ik een paar dagen voor NOD hoofdpijn en krampen, ook dat heb ik nu niet :$

Herkent iemand dit?

2. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    *ik ben niet zwanger geweest, dus kan je eerste vraag niet beantwoorden*

Hoe lang geleden ben je gestopt met de pil? Ik zie dat jullie inmiddels 4 rondes geprobeerd hebben, maar als je ook 4 maanden geleden gestopt bent met de pil kan er nog heel veel aan je menstruatie veranderen. Dat was bij mij in elk geval wel het geval.

3. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Ik was al 5weken als ik het ontdekte. Nee ik had dus geen zwangergevoel.
    Op 5 weken zat mijn broek ongemakkelijk en moest ik al 2 nachten opstaan om te plassen. En dan plots veel moeten plassen overdag.

4. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    @boesje gefeliciteerd met je verjaardag!!
    @smnee en andere dames met negatieve test of rood: Balen!Dikke knuffel voor jullie allemaal
    @de dames op het wachtbankje..... het begint nu toch echt spannend te worden.

Heb mzelf de vorige maand helemaal gek gemaakt en had allerlei vage kwaaltjes....maar niets..... nu nergens last van, geen kwaaltjes, alleen wat sneller emotioneel of boos, maar dat komt door het slaapgebrek denk ik. Ach mijn NOD is pas 5 dec. dus wie weet een leuk sinterklaascadeautje, maar ga niet eerder testen hoor.....haahaha.... ben benieuwd of ik het volhoud.... heb maar 9 testen thuis klaar liggen die er om schreeuwen om gebruikt te worden....

5. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Probeer mezelf ook niet meer gek te maken.. de eerste 2/3 maanden deed ik dat wel, helemaal de eerste maand toen ik begon met ovutestjes (3e ronde, wilde graag mijn lichaam leren kennen of het klopte wat ik allemaal voelde, maar weet het nu in de 3e ronde ovutestjes nog niet ;)).

Twijfel wel of ik mijn ei heb gehad gisteren, normaal krijg ik daags er na zere borsten langzaam aan.. nu niets. Afwachten en gewoon blijven klussen dus ;)

@zoehen: ah, :( wat balen. Probeerde nog zo positief te denken..

6. Love1990

Het zal idd wel komen omdat ik kortgeleden met de pil gestopt ben (eind juli) Een tijdje geleden ben ik twee jaar zonder pil geweest en toen had ik ook altijd gevoelige borsten voor NOD, vandaar dat het mij zo opvalt dat ik het nu niet heb. Maar ben mezelf vast voor de gek aan het houden :p wat kan een vrouwenlichaam toch onvoorspelbaar zijn.

7. dolfijn83

dolfijn83 Actief lid

22 aug 2011
    276
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn zwangerschappen ( 1 mk ) had ik ook geen kwaaltjes maar had toen een paar dagen na nod wel een posi test in handen.
    Het kan alle kanten op maar ik hoop dat het roze word.

8. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Ik heb in de eerste instantie niets gemerkt bij mijn eerste zwangerschap. Tot ik ineens ontdekte dat ik al een tijd niet ongesteld was geweest en ja hoor. Maar ik kreeg pas klachten rond de 7de of 8ste week. Ochtendmisselijkheid en jeuk in het eerste trimester. Verder heb ik nergens last van gehad. :)

9. Love1990

Dit geeft hoop :p

10. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn zwangerschap ook geen kwaaltjes voor NOD, kwaaltjes begonnen vanaf een week of 6. Voor NOD dus ook geen menstruatie-kwaaltjes.

11. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ik mag mijn hart hier wel even luchten he?

Een paar dagen geleden nog chagrijnig, want ovulatie was eerder dan ik dacht, en ik dacht dat het een verspeelde kans was. Hoe langer ik erover nadenk, hoe groter ik de kans acht dat er toch een mogelijkheid is (jaja, kans op een mogelijkheid). En hoewel ik dacht er nu niet teveel mee bezig te zijn, ben ik toch weer dagelijks aan het rekenen. Als dan vrijdag mijn ovulatie was, en wat als het dan zaterdag was, dan zou dit weekend de innesteling kunnen zijn als het raak is en kan ik in het weekend van 7/8 december wel een testje wagen... Maar ik moet niet teveel hopen, want waarschijnlijk niet op de dag van de eisprong geklust. Enzovoorts, enzovoorts.

Net te horen gekregen van een collega dat zij zwanger is, en met onze projecten is er sprake van verlenging van je aanstelling bij zwangerschap. Dat mag dus bij verlof binnen je project. Zij vraagt: haal je dat nog? En ik vertel dus heel eerlijk hoe het zit, en dat ik wel wil, maar dat we nog niet te lang bezig zijn. Tsja, ik wilde het eigenlijk ook wel vertellen. Manlief wil het een beetje tussen ons houden, maar ik vind het fijn om dingen met anderen te delen. En die collega is echt wel heel benaderbaar en daar kan ik veel bij kwijt. Ik weet niet, van de maatschappij mag het eigenlijk niet, maar ik heb er geen spijt van dat ik wat gezegd heb. Pfff, lastig.

En nu dus weer die wachtperiode. Met argusogen mijn lichaam in de gaten houden. Na innesteling zou ik symptomen kunnen gaan zien, maar hoeft niet, en misschien en wie weet. Ha!

Vast herkenbaar. :D

Voor de rode dames - jammer. Houd moed!

12. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    #912 mamsie86, 28 nov 2013
    Laatst bewerkt: 28 nov 2013
    1e zwangerschap weet ik niet meer precies wat voor klachtjes. 2e zwangerschap wist ik al voor Nod dat ik zwanger was;voelde echt van alles.
    3e zwangerschap; voelde niks, dacht dat het weer een verloren ronde is. Toch maar een test gedaan en 2 streepjes! Klachten kwamen toen rond de 6weken.

wow de 1e posieve test, gefeliciteerd hoor! Weet even niet meer hoe je heet :p

Boesje, gefeliciteerd! Niet leuk als je steeds je grenzen moet verleggen. Dat doe ik voor mijn gevoel ook steeds.morgen is mn dochter jarig, wilde eigenlijk voor haar verjaardag weer zwanger zijn. En 20dec had ik uitgerekend geweest als het niet misgegaan was, wil zo graag voor die tijd weer zwanger zijn :(

13. Miscalculated

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Haha gelukkig!
    Ik denk dat we er veel te veel mee bezig zijn (bewust of onbewust). Elk 'gevoelletje' wordt gelinkt aan een eventuele zwangerschap. En daar gaan we de fout in (ik ben zelf ook schuldig :))

Als we dat nou eens niet deden, zou het vast iets gemakkelijker worden om te wachten tot de NOD. Maar we zijn niet voor niks vrouwen :cool:

14. Love1990

Idd, een klein beetje buikpijn of krampen en je denkt gelijk aan een zwangerschap. Ik denk dat je ook veel meer voelt, dan er waarschijnlijk is, als je bezig bent zwanger te worden.

Ik moet gewoon nog even geduld hebben tot zondag :)

15. Miscalculated

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Ik ook tot zondag! :) Zit dan helaas met de familie in de Efteling, niet echt een uitgelezen moment haha. Tot nu toe alleen last van borrelende darmen:)

16. Love1990

Ga je eerder testen of wacht je tot je over tijd bent? Als ik zondag niet ongi wordt dan wil ik maandag ochtend testen, tot nu toe ook totaal geen testdrang. Dat zal ook wel komen omdat ik nu helemaal niks voel.

17. snoopy100

snoopy100 Actief lid

12 sep 2011
    237
    42
    28
    Vrouw
    Brabant
    Mag ik er ook bij op de lijst?

Snoopy100(33 jaar)-8e ronde in de MMM-NOD=4 december

18. lady29

lady29 Actief lid

30 sep 2013
    269
    2
    18
    Goedemiddag meiden,

@meisje86, Gefeliciteerd!!

@smnee, balen!! Dan maar snel op naar de volgende ronde.

@hier, ik ben vandaag ongesteld geworden. Dus op naar de volgende ronde. Moet zeggen dat ik wel blij ben dat mijn cyclus nu een stuk korter is en dat ik door de ovulatietesten en tempen veel inzicht heb gekregen in mijn cyclus.

Ik blijf jullie wel volgen hoor, want ben wel erg benieuwd!! En verder ga ik mijzelf maar even aanmelden bij het volgende nod toppic.

19. mosa

mosa Actief lid

14 sep 2013
    305
    220
    43
    Ik wil ook graag op de lijst :D

Mosa 21 jaar, 4de ronde, 1ste kindje. 24 dec NOD.

20. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    Ik denk dat je dan naar de andere NOD lijst moet ;)

Deel Deze Pagina