@MRCD: ik denk wel iets te zien (zie trouwens ook het dubbele streepje) Probeer anders morgenochtend of zaterdagochtend nog eens en hier posten, natuurlijk! Ik zal voor je duimen! @meissie86: Morgenochtend!
Hay Hay hier even een egobericht. Dit zijn mijn symtomen wat denken jullie? -Licht roze afscheiding al een aantal dagen -Op 4dpo enorme heftige krampen voor zo'n 1,5 uur die langzaam wegtrok. - Op 4dpo een trekkende bm die ook na 1,5 langzaam wegtrok. -Pijnlijke borsten, elke dag neemt de pijn toe. Doet nu ook zeer als ik me armen omhoog doe. BH zit ook niet meer lekker - Branderig gevoel borsten. - Gisteravond misselijk gevoel - Plopjes in mijn buik als ik rustig zit of lig - Gevoelige onderbuik - Opgezette onderbuik - Af en toe steekjes in mijn zij - Het snel koud hebben - Rillingen Dat was het voor nu. Ik weet het is al een hele lijst maar die krampen en de afscheiding vind ik het vreemst omdat ik dat totaal nog nooit heb gehad. En dan mijn borsten die zeer pijnlijk zijn met de dag. Kon het vanochtend toch niet laten en heb zo'n gevoelige test gedaan van Z&K die je vanaf 6 dagen voor nod kan doen maar helaas omo wit zoals verwacht. Veels te vroeg en heb mensen horen zeggen dat ze helemaal niet zo gevoelig zijn. Dus hoop is er nog. Vanochtend weer een temp daling van 37.0 naar 36.9 dus ik hoop dat morgen weer een stijging komt of dan weer gelijk blijft. Dit gebeurd heel vaak bij mij ineens een stabiel temp voor 3 of 4 dagen. Het is fijn om hier elkaar gezelschap te houden en de dagen af te kletsen naar de nod toe. Vooral ook het delen dan van van alles. Vind ik erg fijn. Ik zag dat het eerste roze zich heeft gemeld, Super man en nu de rest. MRCD ik zeg dat jij na het weekeinde ook op roze kan. Roze Roze Roze ik wordt er helemaal weer blij van. Groetjes Kitty
@ kitty het kan ook een innestelingsbloeding zijn. Mijn temp is 37,8 word misselijk van koffie. En erg moe, en super vast slapen Honger, en veel plassen. En koud heb ik het
Oh, wat eens symptomen Kitty. Ik kan me voorstellen dat je daar erg van in de war kunt raken. Het kunnen natuurlijk symptomen zijn van de sterke kinderwens, maar een daadwerkelijke zwangerschap is ook mogelijk! Heel spannend voor je. Ik duim voor een positieve test over een paar dagen! (Egobericht vind ik trouwens een nare bijsmaak hebben, terwijl je bericht helemaal niet naar is. Hoopgevend juist.)
Dank voor de reacties. In het echt is de test een stuk duidelijker, al blijft het een licht streepje. Ik ga morgen weer testen en als die positief is vertel ik het aan VL. Heb expres even mijn mond gehouden, wil hem niet teleurstellen, mocht het vals positief geweest zijn. Hopen op een mooie test morgen. Dan hebben we dubbel feest, zijn morgen namelijk ook alweer 6 jaar samen. @Kitty Frustrerend al die symptomen. Ik heb eigenlijk nergens last van. Ben wat moe af en toe en heb gevoelige tepels, verder ook wat buikpijn in me onderbuik, maar niets wat ik normaal niet zou hebben. Helaas kan ik niet zeggen of je wel/niet zwanger bent. Het is afwachten, ik hoop dat de tijd een beetje snel gaat. Dikke knuffel!
Vast slapen weet ik niet. Maar ben sochtends niet me bed uit te slaan. En honger heb ik eigelijk juist helemaal niet. Zit echt met tegenzin te eten maar eet dan wel weer alles zonder moeite op. Had gister ook een erg zenuachtig gevoel terwijl ik niet zenuachtig was. Ik hoop igg voor ons alle dat er heel veel roze mag komen. Onzekerheid is om gek van te worden maar gelukkig kunnen we het lekker kwijt hier. Groetjes Kitty
Ik heb nu echt menstruatie-kramp, ben bang dat dit weer wen bizar korte cyclus gaat zijn NOD is 5 december, normaal heb ik echt een stipte cyclus van 28 dagen, maar vorige cyclus was dus ook korter dan normaal. Op dag 21 bloedverlies, op dag 24 zette dat echt door. Dus mja... Ben bang dat me dat nu ook weer gaat gebeuren, dan heb ik een LF van 7 daagjes Ik moet wel ontzettend vaak plassen en m'n huid is niet al te best; normaal nooit echt last van voor NOD.
Hier bwen ik weer. Kom net van de wc en dacht vandaag dat het roze afscheiding weer af was genomen maar spotte in mijn broekje een lichtbruine plek en tijdens het afvegen zat er ook een veeg bruin/roze slijmerige afscheiding. Ik snap er helemaal niets van. Als dit een innestelingbloeding is dan duurd dat wel erg lang hoor. Weet iemand hoe lang dat kan duren? Als dit zo door gaat dan heb ik geen bloed meer voor mijn ongi mocht tie toch komen volgende week, hahaha Iemand ideeën? Groetjes Kitty
Ik wil iedereen heel veel succes wensen. Wij hebben.besloten om.toch nog even te wachten ivm drukte van de december en hoogzwanger in de zomer wil ik eigenlijks ookniet. Nu wilde ik aande pil.beginnen, maar ik heb mijn eisprong te vroeg mogen ontvangen, ik heb een.moring afterpil genomen voor de zekerheid. Sorry voor de meiden.in de.mmm. maar ik ben wel van.mening dat je je hondert procent of meer moet kunnen geven. Ik weet niet of ik de.morning afterpil in de.juiste tijd heb ingenomen,.maar mocht ik.onverwachts toch zwanger zijn, wat ik niet denk gaan we er wel voor. Het ia een zegen en dan toch echt voorbestemd. Over een.paar maanden kom ik terug endan.hoop ik allen van.jullie zwanger te zien!
Hallo dames! @ mystiek; bij mij zijn ook een aantal mensen op de hoogte van onze kinderwens.. Ik zou niet weten waarom niet? Ik deel alles met mijn vriendinnen en waarom dit dan niet? Voor onze ouders willen we het geheim houden, , omdat we hen willen verassen @ mrcd; ik denk bij de eerste foto een heel lichtje streepje te zien, idd snel weer testen in de ochtend.. Zon tuur streepje lijkt me ook zenuwslopend! Ik hoop et voor je! @ Kitty; wel een hoop hoopvolle symptomen, maar je weet het niet.. Nog een paar dagen geduld en testen na je nod! Meestal als ik denk ik ga alleen testen op m'n nod, word ik dezelfde dag nog ongesteld, probeer dus toch zolang mogelijk te wachten.
Bruin kan er ook op duiden dat het oud bloed is. Dus misschien zat er nog wat oud bloed en is dat nu naar buiten gekomen
@all, dank jullie wel voor alle felicitaties! Ik laat mijn verjaardag vaak wat stil voorbij gaan maar om hier al die felicitaties te lezen maakte toch wel blij. @Smnee, dikke knuffel voor jou! Het was so 'de' maand... Door naam op tv enzo... Wat naar en gemeen! @Kitty, ik weet het niet met alle symptomen... Het is zo dubieus allemaal. Laat je er in ieder geval niet gek door maken! Bij Eva dacht ik 2 jaar lang bijna elke maand dat ik zwanger was... Toen ik uiteindelijk zwanger was voelde ik niets! Hooguit de gevoelige borsten die ik altijd al heb/had. Ik gun het je hoor... Ik probeer je alleen een beetje te beschermen tegen een nog grotere teleurstelling... @gaiamama, wat een gek kaartje heb jij eerst een eisprong en dan vruchtbaar slijm en posi ovu. (Even aan de tand voelen hoe dit zit) @liv, ik heb hetzelfde als jij, ik vertik het om voor nod te testen. Meestal omdat ik toch die dag ongesteld wordt en ik vind bloed minder erg dan een omo witte test. @boes als gyn naam . Ik weet niet meer wie dit schreef maar ik ben geen gyn hoor Sorry voor mijn 'bijsmaak' naam (En wat een stomme!! naam trouwens als echte naam) @mrcd, ik hoop het voor je!!
Trots op mezelf Heb niet getest vandaag! Morgen mag ik testen van mezelf Ben nu al zenuwachtig Hoe is het met de andere dames met testdrang??
Super! Hopelijk morgen twee streepjes! Hier nog geen testdrang, zoals het nu lijkt hou ik het wel vol tot nod