NOD Lijst 1 tm 15 December 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Bloem1989, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Thanks!

Zit aleen te twijfelen welke test ik zal gebruiken. Heb liggen van action en kruidvat

Ga jij morgen ook al testen?

2. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    #962 Miscalculated, 28 nov 2013
    Laatst bewerkt: 28 nov 2013
    Geen dank!
    Ik heb geen idee welke van de twee gevoeliger is, om eerlijk te zijn.
    Ik ga morgen denk ik nog niet testen, ben een beetje aan het rekenen geslagen. De 26ste had ik een innie minie bloedinkje, zou mogelijk een innesteling kunnen zijn. Ik denk niet dat er dan al voldoende HCG aanwezig is. Wat denk jij? :)

* Ik lees net, een week na de innesteling. Voor mij zou dat dan dinsdag zijn :(. Mits ik maandag niet ongesteld word.

3. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee.
    Heb wel wat klachtjes die ik normaal nooit heb voor ik ongesteld word.
    Daarom denk (lees: hoop) ik dat het best wel eens raak zou kunnen zijn...
    Ben heel benieuwd, haha :)

4. Liv1985

Liv1985 Actief lid

9 jul 2013
    314
    30
    28
    Den Bosch
    Oooh Kitty het bericht van Meissie geeft hoop, ben benieuwd!

5. Miscalculated

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Succes morgen met de test! Laat je het weten? :)

6. 3S3

3S3 Niet meer actief

Zwangere dames: gefeliciteerd!!!

Dames met nega test: heel veel sterkte, hopelijk is het voor de te vroege testers nog niet definitief negatief!

Dames op rood: super veel sterkte, het is zo oneerlijk soms!

Ben benieuwd naar het komende roze van de volgende testers! :)

7. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Al test resultaten?

Nog geen rood hier. :x

8. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Vanmorgen nog wat testen gedaan (van twee verschillende merken). Op mijn telefoon zijn de foto's duidelijker dan op mijn PC.

Zal straks uitgebreid reageren.

9. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Op de tweede foto zie ik een streepje! Misschien kan je al een CB doen met indicatie, die zijn ook best gevoelig en weet je het zeker!

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik lijk wat te zien!

11. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Hier helaas negatief getest :(
    Ik wacht nu af tot zondag, als ik dan niet ongesteld ben geworden ga ik maandag weer testen

12. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden,

@ Meissie, hoelang heb dat dan gehad? Ik heb het namelijk al een aantal dagen. Ik ben erg benieuwd.

Meiden met een negatieve test ik duim voor jullie voor een latere positest.

Meiden op rood, balen man. Ik weet hoe het is en leef met jullie mee. Dikke digiknuf.

@ Hier, temp is weer gedaald van 36.9 naar 36.8. Dus ik hoop dat het niet verder gaat dalen. Verder ben ik nu erg moe en duik ik weer even me bedje in. Lees straks wel weer ff bij. En hoop dan wat roze te zien hier.

13. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Goedemorgen dames,

Ik zit nu 3 dpo en voel van alles. Lage rugpijn, lichte menstruatiepijn en steekjes. Maar het is natuurlijk onzin dat dat symptomen zijn want als er een bevrucht eitje is is dat nog niet eens ingenesteld.
    Misschien nog wat ovulatiepijn ofzo.

Ik heb vanavond een etentje. Wat doen jullie in zo'n geval? Houden jullie er rekening mee zoals geen wijntje en geen rauwe producten?

Voor de dames met een negatieve test: balen. Ik weet hoe jullie je voelen. Je probeert geen hoop meer te hebben maar tot de menstruatie blijf je toch altijd een beetje hoop houden.

Voor de dames met een twijfeltest: blijf duimen!

En voor de dame(s) of roze: gefeliciteerd!

14. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Je kan nu nog genieten, een wijntje nu kan geen kwaad, hetzelfde geld voor rauwe producten.
    Ik let er wel op dat ik op een feestje niet meerdere wijntjes neem, maar nu een wijntje is echt geen probleem (bloedband ontstaat pas na 4/5 weken).

@meissie: zo, een duidelijke cb test met wekenindicatie is wel fijn he! Gefeliciteerd!

@MRCD: ik zie op je tweede foto zeker wat, nog wel erg licht. Spannend!

@kitty: spannend hoor, hoop dat je temp snel weer omhoog gaat!

@hier: twijfel toch of ik mijn eisprong wel gehad heb.. Heb nog helemaal geen zere borsten, die normaal gelijk na mijn ei komen, maar aan mijn temp te zien wel. Voor de eisprong wat gedaald en nu klimt ie weer langzaam omhoog.
    We zullen het wel zien over 2 weken :)

benieuwd of er nog roze bij komt vandaag! :)

15. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Heb het nog steeds een beetje... dus sl vijf dagen nu vanaf 7dpo dus. Wss mey innesteling te maken oud bloed ofzo.

16. Liv1985

Liv1985 Actief lid

9 jul 2013
    314
    30
    28
    Den Bosch
    @ boanann; ik kom uit den Bosch en ben een echte Bourgondiër! De eerste maanden probeerde ik er tijdens mijn ei en erna rekening mee te houden, maar nu ik "al" in ronde 6 zit heb ik zoiets straks duurt het nog een jaar! Dus nu drink ik 2 a 3 wijntjes max op een avond en vanavond ga ik sushi eten :)
    @ mrcd; ook ik zie een licht streepje op de 2e foto, ik zou ook zon goede test kopen! Zie je straks ineens staan "1 a 2 weken zwanger!"

17. Miscalculated

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Dat is jammer! Maar zolang er nog geen duivel te zien is ;).
    Ik heb nog helemaal nergens last van, o'nee dat klopt niet.
    Ik moest gisteren huilen om iets heel doms haha :)

18. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik drink inderdaad ook gerust nog een wijntje voor NOD. En van rauwe producten geniet ik nu stiekem nog even extra, lekker filet americain nu het nog mag :D

Gisteren heel erg het gevoel dat ik bizar vroeg ongesteld zou gaan worden, nu niks van kwaaltjes meer... Dus ik blijf duimen!!

19. marvin03

marvin03 Lid

7 nov 2013
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    @liv1985 en Boannan: ook ik geniet lekker af en toe van een wijntje en ook van de sushi. Per slot, straks mag het echt niet meer en als we ons dat nu ook al ontzeggen?!?!

Ik geloof er in dat hoe minder je er mee bezig bent hoe makkelijker het zal gaan, dus als ik ook al geen wijntje mag drinken... :)

@hier: alles rustig, wel al paar dagen last van buikpijn maar volgens mij meer te wijten aan een aankomend griepje. Verder alleen gevoelige tepels wat ik elke maand al heb voor NODG. Dus ik verwacht geen roze strepen te zien deze maand! Iedereen die dit weekend gaat testen heeeel veel succes! Ik zal voor jullie duimen!

@mrcd: ik zou ook een CB kopen, niks geen gedoe met streepjes. Gewoon duidelijke taal; zwanger! Hoe lang ga je ons nog in spanning houden?? :)

20. mama lucy

mama lucy Fanatiek lid

12 sep 2012
    1.163
    0
    36
    oeh de eerste testers! spannend dames!
    zelfs al 1 op roze zie ik :D gefeliciteerd meissie86

ik ben sinds gisteren avond hartstikke ziek, misselijk en spugen. stiekem hoop ik natuurlijk dat het een goed teken is, (zit nu 6 dagen na de inseminatie) maar probeer me er heel erg aan vast te houden dat het een buikgriepje is. had me voorgenomen om echt niet te testen voor nod deze keer. ben heel benieuwd haha deze week nog vrij gemakkelijk doorgekomen maar de 2e week is altijd het ergste he.

Deel Deze Pagina