Hay hay, Net terug van de wekelijkse boodschapjes. kleine zit lekker op school tot half 4 dus heb in alle rust boodschappen kunnen doen. Zoals ik eerder vertelde heb ik al een aantal dagen last van dat hele ligt roze afscheiding heel weinig(een klein veegje over de dag) maargoed, ik ging dus voor het boodschappen naar de toilette en tijdens het afvegen veegde ik dus een flinke zooi slijm met die bekende roze erin. Ik vond het nu wel veel. Ik voel me ook niet op en top vandaag en ben echt niet in mijn hum. Hoofdpijn, moe, ik zou de hele dag wel willen slapen en dan vooral met dit weer. En borsten die me zowat killen. Pffff ik heb nergens puf in en moet straks met de kleine naar een verjaardagsfeestje, herrie.... Ik ben nu wel erg bang dat ik ongi ga worden hoor. Ik heb ook zo'n ligt ongigevoel. Maar dat kan toch niet zo vroeg al? Ik zit nu pas op cd 23/ 8 dpo. De flinke afscheiding was ook wat meer roze dan normaal maar had het alleen tijdens het afvegen. Als het nou maar niet gaat doorzetten. Zit hier echt in de stress. Jullie zullen me wel een zeurpiet vinden met dat roze gedoe maar moest het ff kwijt. Ik neem voor de zekerheid straks maar een inlegkruisje mee. Hoe is het verder hier? Nog geen roze erbij zien komen en het is idd wel rustig vanmiddag vergeleken met afgelopen dagen. Komt waarschijnlijk dat het vrijdag is, laatste werkdag v/d week en allemaal plannen voor het weekeinde. Gezellig die afleiding. Hier ook hoor dit weekeinde drukke plannen. Zo gaat de tijd lekker snel. Nou meiden ik hoop later weer wat roze erbij te mogen zien en mocht ik jullie even niet meer spreken fijn weekeinde alvast. Groetjes Kitty
Ik hoop het. Maar heb er een hard hoofd in doordat ik die lichtroze afscheiding al vlak na me ei had en in eerste instantie dacht ik dat het weg aan het gaan was maar nu is het meer dan het in eerste instantie heel de tijd was. Dus ik hoop idd dat het een innestelingsbloeding is. Ik vind dit wel erg vreemd en ook zolang duren. Pfff om gek van te worden.
Das balen meid. Hoeveel dagen ben je te vroeg? Als het bij gaat doorzetten dan ben ik 5 dagen te vroeg. Wel erg veel. Iig ik wens je echt super veel geluk in je volgende ronde. Dikke digiknuf van mij.
We vinden je geen zeurpiet hoor! Je mag hier je ei kwijt (hehe.. we moeten juist altijd onze ei vinden). Ik denk nog steeds dat het innesteling is. Je bent 8dpo, dus dat klopt in het plaatje. Zolang het hier bij blijft en niet door zet.. Hopelijk kun je van het weekend een beetje je gedachten verzetten, zodat het sneller volgende week is.
Hoe lang heb je nu al last van ''dat roze gedoe'', al een paar dagen toch? @Zwangels: Vervelend meid! Ik hoop op maar geluk voor jullie in de volgende ronde! PS: Ik heb iets te vroeg geoordeeld, over de ''drukte'' hier
Hier een rustig weekendje voor de boeg, dus verwacht maar veel kwaaltjes-posts van me Vandaag voel ik me iig echt prima, hooelijk een goed teken! En over minder dan een week mag ik testen
Mmm vreemd Kitty, komt mij allemaal niet bekend voor... Ik snap dat je er van in de zenuwen zit.. Ik denk dat het voor iedereen op het forum geld dat wij alleen maar zwart wit willen denken; Of ongesteld, hop naar de volgende ronde Of zwanger, jeeh mission completed! Maar al die onzekere kwaaltjes en rare dingen kunnen je behoorlijk gek maken! Hopelijk komt er snel iets van duidelijkheid!
Ik ben vandaag op 6DPO, met een lf van 12dagen. Dus ben op de helft. Dit betekend dat de testdrang ook steeds meer toeneemt. Kwaaltjes heb ik nauwelijks. Gisteren een paar flinke steken onderin mijn buikl. Merk wel dat ik steeds meer zin krijg om te snoepen en 's ochtends licht misselijk ben. Wat een onduidelijkheid allemaal. Zou net zo goed ongi kunnen betekenen. Pfff....
Hmm . Heb wel gelezen dat het zo een weekje kan duren, in geval van een innesteling. Je weet immers niet hoeveel bloedvaatjes er geraakt werden.
Hier ziet er naar uit dat het eitje opkomst is! Ik heb al een hele dag last van steekjes in mijn buik en nu begin ik lichte pijn te hebben in mijn zij. Jammer genoegd zou ik en mijn vriend niet kunnen klussen vnvnd.. Dat wordt dus morgen ochtend een vlugge klus, als manlief wilt te minste. Iedereen succes met de klusmomenten, wachtende dames en de dames die moeten testen!
Ik ga de lijst ff zoeken. Vanmorgen een bruine veeg in mijn maandverband en wat krampen. Nu zijn de krampen weg, en ik heb niks geen bruin of rood. Ook niet met afvegen