Wow! Banaantje en mrcd: gefeliciteerd! Duidelijke testen. Wat fijn dat er weer 2 op roze mogen! Smnee: hoe staat het bij jou er voor? En de rest? Bericht nu even via telefoon, altijd lastiger om dan te kijken op wie ik ook al weer wilde reageren.. In het weekend probeer ik pc altijd uit te houden Hier: geen zere borsten, temp 36,9(wat normaal is). Twijfel nog steeds of woensdag mijn LH piek was.. Zucht! Maakt je zo onzeker. Blijf nog even doortesten, misschien wel laat ei.. Normaal heb ik altijd gelijk zere borsten na eisprong. Verwarring! Fijn weekend dames. Hoop veel roze! Voor de rode meiden: knuffel! En sterkte
@banaantje2014 en @mrcd gefeliciteerd dames. Mooie testen hoor. Dat ik voor heel veel dames hier spreek als ik zeg : zo een wil ik okk...hahahah @smnee hopen dat het bij beetje oud bloed is gebleven en niet doorgezet heeft vannacht @damed op rood....balen! Hopelijk een goede volgende ronde. Knuffels Hier vannacht wat steekjes in mn onderbuik, maar Nod is pas 5 dec........spannend.......
Bedankt dames voor de felicitaties! Ga voor jullie duimen dat er veel roze mag komen deze feestmaand!!! Fijn weekend xx
Graag. Ik ga pauze nemen van zp... De testen van anderen maken mij verdrietig, en terwijl ik het typ voel ik me zo gemeen! Maar ik moet aan mezelf denken.
@ Smnee: Geen reden om jezelf gemeen te voelen hoor!! Het betekent niet dat je het een ander niet gunt, maar je gunt het jezelf natuurlijk ook! Logisch dat je even wat afstand neemt. Ik hoop dat je de energie weer kan vinden om nog een ronde positief in kan gaan! Ik wens je sterkte en succes!! @all: Ik heb tot nu toe lekker meegelezen, maar ben om de één of andere reden altijd terughoudend om te reageren. Misschien omdat ik me niet teveel wil bezighouden met alle symptomen ed. Vorige maand dacht ik namelijk echt dat ik zwanger was en dan komt de klap extra hard als het niet zo is. Toch maar besloten om wat meer mee te kletsen. Soms is steun zoeken bij andere vrouwen, die precies weten waar je het over hebt, erg fijn.. Vorige maand had ik een knaller ovu-test. Deze maand zat er geen knaller bij.. Denk wel dat m'n eisprong vorige week is geweest.. Testen werden een stuk lichter.. Wat een onzekerheid elke keer. Dit is onze tweede ronde in de nieuwe ronde haha. In februari gestopt met de pil, daarna een paar maanden geprobeerd, toen m'n vriend twijfels kreeg. Toen een maand of 2 gestopt. Nu weer de 2e ronde van de nieuwe ronde. Voor alle dames, die net als mij, op het wachtbankje zitten, sterkte! en voor de dames die positief hebben getest, gefeliciteerd!