NOD Lijst 1 tm 15 December 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Bloem1989, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Hoi Augustus mama en Zoehen01,
    Hier ook nog niks aan het handje, baal er eigenlijk wel van :p
    Geen rood is goed toch!

2. Zoehen01

Zoehen01 Lid

19 nov 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi augustusmama! Ik wacht nog een paar dagen. Heb totaal rare symptomen gehad. Spugen, diaree, of niet naar de wc kunnen, hoofdpijn, veel speeksel, pijnlijke tot gevoelige borsten, steken rechts in mijn buik tot in mijn lies en heel erg moe. Maar ik heb nogal snel last van stress dus ik wil proberen te wachten. Ow en ik had gister en vandaag doorzichtige afscheiding.... Moeilijk moeilijk maar ook wel spannend tegelijk

3. Zoehen01

Zoehen01 Lid

19 nov 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor jou ook spannend miscalculated!!!! Je zou idd denken, geen rood is goed maar kan nog komen. Heb jij last van bepaalde symptomen?

4. Miscalculated

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Nee eigenlijk niet, schommelend humeur, huilerig :), opzette buik, maar verder niets :).
    * Ff afkloppen

5. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Heb je wel ovulatietesten gebruikt?

Ik zou lekker morgenochtend testen. :)

Nog even mijn rijtje testen showen en dan stop ik met foto's spammen vandaag! :p

6. Zoehen01

Zoehen01 Lid

19 nov 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend! We wachten t af!

7. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Ik had vrijdag een negatieve test, dus eigenlijk geen hoop meer... maar stiekem toch wel een klein beetje. Lastig hoor..

Heb wel een hoop vage klachten, maar sommige heb ik ook als ik ongesteld ga worden en andere totaal niet.

Het blijft spannend!

voor jou ook miscalculated!

Mrcd, nee gebruik geen ovulatietesten. Maar heb mijn eisprong wel gevoeld. Dat was op zaterdag de 16e, dus snap het niet zo goed meer :p
    Jij mooie testen hoor! Gefeliciteerd!

8. Miscalculated

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Ik heb nergens last van, dat is vervelende. Geen rugpijn, geen buikpijn, niets dat duidt op een menstruatie.
    Ik ga straks Sinterklaasinkopen doen en koop ik wel ff een testje bij de Kruidvat. Die zijn toch gevoelig?

9. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Kruidvast testen zijn gevoelig ja! ;) De midstream van z&k is ook heel gevoelig, maar die is alleen op internet te bestellen. ;)

Ok de kv 2v5 en de z&k midstream had ik als eerst een streepje. :)

10. Miscalculated

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Dus op naar de Kruidvat zometeen;). Mn moeder is erbij, dus dat is een beetje lastig. Hoewel ze de laatste tijd allerlei namen naar mijn hoofd gooit :(:$. Zou ze iets door hebben haha.

Hoe voel je je MRCD ?:D

11. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Haha, dat wordt inderdaad lastig dan. Ik ga zo ook nog ff naar de KV voor wat testen! VL gaat lekker mee. :) Daarna weer lui op de bank. ;)

Ik voel me verder goed. Niet echt last van kwaaltjes (gelukkig). Alleen mijn borsten doen onwijs zeer, voel het af en toe wat rommelen daar beneden (wat kleine krampjes), ik wordt erg vroeg wakker en ik ben sneller moe (die laatste twee zullen vast verband hebben met elkaar). ;) Daarnaast kan ik het nog steeds niet bevatten, maar dat drukt de pret zeker niet. :D

12. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Ooohhh ik wil ook!!
    Moet alleen nog 11 nachtjes slapen!

13. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Hi dames,
    Niet zo actief geweest maar net heel veel teruggelezen: wat veel rood al!
    @smnee en zwangels: wat ontzettend balen dat jullie alweer op rood staan :( jullie wachten al zo lang...
    @de andere dames op rood: ook voor jullie veel succes in de volgende ronde. Niet leuk! Hoe kort je ook nog maar bezig bent, ook dan is het moeilijk en het wachten zwaar.
    @dames op roze: gefeliciteerd!! Geniet ervan en hopelijk hebben jullie allemaal plakkers!

@hier: dit is m'n eerste maand met ovutesten. Ik denk dat het goed is dat we het dit weekend gezellig hebben gemaakt :) ik vermoed dat ik m'n piek heb gemist.. Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,9 KB
      Weergaven:
      3
  14. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Ik mag op rood :(

ik schuif dus een lijstje door en hoop jullie daar niet tegen te komen ;)

15. Miscalculated

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Dat spijt me :(!! Niet opgeven hé. xx

16. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Ik lees al een tijdje mee. Vriendlief en ik hebben besloten dat we gaan kijken of gezinsuitbreiding ons gegund is.
    Ik zou graag op de lijst komen
    Charlie11, 26 jaar, 1e ronde, nod 9 december

Ik ben lang geleden gestopt met de pil, kan er slecht tegen. Ontpillen hoeft dus niet meer. Ik maak geen gebruik van testjes of temperaturen.
    Ik hoop op veel roze in de lijst en mag hopelijk gezellig meekletsen :)

17. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Oh ja, we gaan voor ons eerste kindje

18. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Balen meid, Veel succes de volgende ronde!

19. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Leuk charlie! Ik ben ook eerste ronde en mn nod is ergens tussen 4 en 10 december, dus heb m maar op 10 gezet. Misschien leuk om met eklaar te kletsen aangezien we in hetzelfde schuitje zitten?

20. Gewoonsamen

Gewoonsamen Actief lid

29 sep 2012
    477
    235
    43
    Ik ga vandaag testen! Zo spannend:) Net een cb test gehaald. Ik had alleen zo weinig plas dat ik dacht dat het de testuitslag zou kunnen beïnvloeden, dus ik wacht nog even een paar uurtjes.. Op de beschrijving stond dat je het beste met ochtendurine kan testen, maakt dit veel uit als ik het nu doe? Wat denken jullie?

Deel Deze Pagina