Dikke knuffel! Sterkte! Ps. niemand die even op mijn verhaal wil reageren.. dat mijn temp. vanmorgen 36.1 was (nog nooit gehad zo laag, sinds ik temp)...?
Ik zie m ook patruusje! Hopelijk over een paar dagen knaller! Oh wat erg meissie86, heel veel sterkte!!!
Volgens mij is dat door je koorts. Gebeurt vaker dat je lichaamstemperatuur daarna even lager is dan normaal. Ik zie dat dan altijd als een soort compensatie van de dagen dat het veel te hoog was door de koorts .
Ik heb werkelijk waar geen idee meisie! Je zou zeggen dat je 'ei' nog niet is geweest als je temp zo laag is? Heb verder niet heel veel verstand van tempen, doe het zelf nooit
Nou, net getest maar nog hartstikke wit... Alle kwaaltjes wijzen op iets anders, maar helaas. Ik denk dat ik dan op blauw mag?
Vervelend Peachy, die witte tests zijn nooit bemoedigend. Maar het kan nog! Ik heb je nog even bijgewerkt op de lijst.
@mystiek: ik zie dat ik blauw ben, dat is negatieve test toch? Maar volgens mij heb ik een twijfeltest?
@hartendief: ik heb ook geen verstand van temperaturen, maar 36 is toch niet heel laag? 35 of 36 laag is voor mij een normale temperatuur. Maar misschien is dat wel weer een beetje raar.
Ik heb eens gehad dat ik grieperig was met koorts en mijn ei daardoor niet sprong. Pas toen ik weer helemaal beter was had ik een positieve ovu test.
Mijn 'normale' temperatuur ligt tussen de 36.8 en 37.1. Voor mijn ei gaat ie naar 36.6/36.5. 36.1 nog niet eerder gehad (temp nu 3 maanden). Heb op dag 14 mijn ei gevoeld (dag er voor een positieve ovulatie test). Gisteren was mijn ovulatietestje weer wat duidelijker, maar zeker niet knal.. (was op dag 20 ziek) Dacht dat ik mijn lichaam wel een beetje zou kennen nu.. niet dus Vind het echt frustrerend! haha Ik moet maar gewoon wachten wanneer ik ongesteld wordt, hoop nog steeds dat NOD woensdag is (maar natuurlijk niet ongesteld wordt!). @mystiek: lijst ziet er weer goed uit!
volgens mij mag ik een aantal dagen te vroeg op rood! Net eerst bruinverlies en direct daarna helderrood. Mijn NOD is eigenlijk dinsdag pas.
He meissie wat naar. Sterkte! Wat een rode lijst zo zeg. Hopelijk de komende dagen wat betere berichten