Ik heb de lijst aangepast, maar alleen gekeken naar iedereen die het in KLEUR heeft geplaatst, aangezien ik meer dan 10 pagina's terug moest. Sta je er dus niet goed tussen.. zet het dan even in KLEUR neer Ps. kan iemand me helpen zoeken naar Reamonia Ik lees er volgens mij een beetje overheen.
Ja, zichtbaar zonder turen! Ik duim dat hij mooi blijft zitten! Muisje, sorry, op jouw foto zie ik het niet. Maar tot je ongesteld bent is er hoop voor deze maand (en zodra je ongesteld bent, hoop voor de volgende maand).
Is niks meid! Dan is er maar één mogelijkheid en dat is wachten tot overmorgen tot ik ongesteld wordt. Ben ik vant weekend nog niet ongesteld doe ik maandag nog eens een test! Je mag mij veranderen naar het kleur blauw!
Danku meid om ook te kijken naar mijn foto. Ik wist het wel dat het negatief is maar soms hoop je gewoon dat er een streep staat.. Normaal moet ik pas vrijdag mijn maandstonden hebben dus mss heel mss heb ik te vroeg getest, alhoewel dat die van Kv 2 voor 5 euro wel heel gevoelig zijn. En als ik ongesteld wordt dan is het idd naar de volgende ronde!
Bedankt Hartendief!!!! Topper! 8 zwangeren op 44 ongestelden is echt geen goed resultaat dus kom op roze !!!!
Even geholpen met lezen: Dolfijn83, Liesjeexx en Reamonia mogen op rood MamavanThijs, MuisjeX3, Mienma mogen op blauw Bibi mag van de lijst geschrapt (is naar de volgende) VDV en Bobo roze maar niet op de lijst
Waar staat Reamonia dan? Welke nod datum, kon haar niet vinden. Kan het nu niet meer wijzigen, dus misschien dat een volgend iemand dat even wil doen?
Ik ga vrijdag testen en hoop er verandering in te brengen.... Nog steeds veel verdachte klachten, maar durf er niet op te hopen.
Ik had het overigens ook in kleur geschreven, maar ik denk dat er overheen is gelezen, maar ik mag ook op rood Gisteren een lichtere test en eigenlijk al tijdens het testen ongesteld geworden en niet zo'n beetje ook. We gaan door naar de volgende ronde.
Weer een hoop rood erbij Zet mij maar op negatieve test Kon het niet laten vanmorgen, vind het testen blijkbaar toch te leuk. Ondanks dat ik al bijna zeker weet dat ik niet zwanger ben is die omowitte test alleen niet zo leuk... Ik verwacht zondag pas mijn ongi, zit nu op 10 dpo. Wat is het hier trouwens rustig. Er zijn toch nog wel meer meiden die komende dagen nod hebben???
F*ck! Krijg foutmelding: "De ingevoerde tekst is te lang (12089). Verkort de tekst tot maximaal 10000 tekens". Huuuulllp!!
Okay... Laat ik mij verhaal beginnen want Ik weet het even niet meer... Ruim een jaar ben ik bezig geweest om zwanger te raken met mijn toenmalige verloofde, tot mijn relatie finaal op de klippen liep... Dat was ruim 4 maanden geleden... 2 weken geleden kwam ik een hele lieve man tegen en vorige week ben ik met hem naar bed geweest op 5 Dec, ik dacht velig omdat ik op 30 nov dacht mijn eisprong gevoeld te hebben (wat ook zou kunnen kloppen met mijn laatste menstruatie die begon op 16 nov) Vandaag zou mijn bruiloft zijn op 11-12-'13 om 14:15 uur. De hele dag had ik al een raar gevoel in mijn onderbuik, maar ik dacht dat het de spanning van de dag was... Tot ik terug kwam van mijn werk en ineens vanuit het niets dacht. Ik moet een zwangerschapstest doen... En nu zie ik daar een heel licht streepje op!?! Het is een kruidvattest 2v5 niet precies binnen 5 min afgelezen, maar al 2x uitgespoeld met water maar het streepje blijft staan en is naar mijn beste eer en geweten roze (het is hier alleen te donker om hem op de foto te krijgen)... Mijn NOD is 13 December en morgen ochtend gooi ik de 2e test er tegen aan... Maar... Pfff ik ben 40 dus niet het meest vruchtbare typje... Iemand enig iedee of dit een indroger zou kunnen zijn??