Hmz, nu toch lichte menstruatiekrampen... Hoop dat het geen slecht voorteken is! Morgenvroeg weet ik meer..
Ik mag op blauw, negatieve test kunnen jullie mij helpen? Had ook een topic aangemaakt maar dit is de situatie: Hoi dames! Ik heb dringend jullie advies/kennis nodig.. 26 november had ik een knaller van een ovu test. Flink geklust. Nu was 10 december m'n nod maar ik had een omo witte kruidvat test. Ik ben vandaag 2 dagen overtijd en weer een witte test. M'n tepels doen enorm pijn en ik heb ineens heel veel last van brandend maagzuur terwijl ik daar nooit last van heb. Nu had ik nog 50 ovu testen liggen (ahum..veel ik weet het) dus ik dacht ik test eens om te zien of ik misschien weer een piek heb want dan doen m'n borsten ook zo'n zeer. En tot m'n grote verbazing is de streep heel donker.. Niet zo donker dat het positief is als m'n knaller test van toen.. Maar toen ik na m'n eisprong door bleef testen tot 3 december waren de streepjes netjes afgelopen en bijna zo goed als weg.. Hoe kan dit? Kan ik toch zwanger zijn? Of kan het zijn dat m'n eisprong eraan zit te komen of wat is dit?? M'n urine was niet geconcentreerd en op dezelfde tijd als m'n andere ovu testen. Deze keer niet m'n temp bij gehouden door m'n nieuwe baan waardoor ik wisselende tijden op stond heel vroeg in de ochtend dus dat was nog niet heel stabiel.. Deze test had ik vandaag: 404 Error Page
He ryanne, het is niet z'n actief nod groepje dit keer, helaas. Een positieve ovutest zou ook kunnen zijn dat je zwanger bent, maar dan zou je ook wat op je zwangerschapstest moeten zien, erg apart dus. Verder heb ik geen idee hoe en wat.. Heb zelf soort van hetzelfde gehad. Op dag 13 knaller en op dag 14 in de avond ei gevoeld, toen opeens op dag 21 ook weer een knaller (niet zo knal als dag 13). Ook ging mijn temp. niet omhoog en geen zere borsten of iets.. Woensdag was nod. Omo wit. Maar tot vandaag geen bloed.. Zo weer testen, maar als het aan mij ligt.. Als ik niet zwanger ben, laat me dan maar weer ongesteld worden, kunnen we door.. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt. Anders volgende week toch even naar de HA als er nog geen duidelijkheid is? Liefs hartendief
Volgens mij kan dat wel zeggen dat je misschien toch zwanger bent. Ik zou over een paar dagen nog eens testen met een zwangerschapstest. Succes!
Ik zit dit bericht huilend te typen.. Ik kan het niet geloven.. Gister omo wit en nu een streep.. Ik denk dat ik voor het eerst mag zeggen..ik mag op roze Ik geloof het nog niet, m'n vriend en ik stonden een potje te janken als malloten op de badkamer.. Wat een mooie dag vrijdagse 13de http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=365677&stc=1&d=1386924492 Ik hoop dat hij het doet
Hoi meiden!! Ik heb niet heel veel mee getypt, ging allemaal te snel hier zeker op mijn werkdagen, maar om de lijst nog wat op te fleuren.... Ik mag ook op roze!!! Vanmorgen positief getest!!