Hé, dit heb ik hier ergens eerder gelezen! Kan dat? @Chriss, misschien had ik t kunnen lezen maar kan het niet meer terughalen... Is er ook nog een kans op zwangerschap deze maand of alleen op menstruatie zodat je verder kan?
Ja, de miskraam club (privé?) of toekomstige jonge mama's? zal het vast nog wel ergens verteld hebben. Ben er erg blij mee Uiteraard
Dag dames, ik mag (moet) ook doorschuiven naar december Mag ik op de lijst? Maria87, 1e kindje, 26 jaar, MMM (PCOS), ronde 8 (ronde 5 in MMM). NOD 14 december December is met al die feestdagen natuurlijk wel een prachtige maand voor een positieve test, dus ik hoop op een knalroze lijst!
Geen kans op zwangerschap...heb echo gehad en mn eitje was maar 13mm en hij springt pas op 17 mm dus geen eisprong gehad. Dus nu heb ik pillen om ongi te worden. Deze slik ik tot morgen en dan is t afwachten wanneer ik ongi wordt. Het liefst zsm Vannacht wel gedroomd dat ik een keer zwanger was (niet nu maar zat geen tijdstip bij)...heel bijzonder...voelde top!
Hoi, mag ik er op? Verwachte NOD ligt rond 3 december, het wordt ronde 8 (ronde 3 na vmk). Emily27, 2e kindje, NOD 03-12, ronde 8 Ik ga overigens even niet veel ZP'en de komende tijd, want begin het zwanger worden gebeuren een beetje zat te worden . Tis dat ik zo graag een brusje wil voor mn meisje...
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 december 2013♥ 1: Smnee, 22 jaar, ronde 16, 3e na mk, 1e kindje Bloem1989, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Bibi24, 26 jaar, 1 ronde na mk, 2e kindje Lovely83, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje 2: Louloulo, 24 jaar, ronde 2 (na MK), 1e kindje MRCD, 26 jaar, ronde 12, 1e kindje MMM 3: S87, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Zeeuwse, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Zwangels 30 jaar, ronde 28 (19e ronde na vmk), 1e kindje mamalucy, 24jaar, ronde 16, 1e kindje, MMM Emily27, ronde 8, 2e kindje 4: Regenboog1985, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Kitty1981, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje 5: ik87, 26 jaar, ronde 8 (maand 12), 1e kindje Sophietje82, ronde 3 na MK, 1e kindje MMM Liv1985, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Wannabemom24, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje mamasmeisje, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje 6: LinsyVH, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje Dolfie1987, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Kaas, (nog) 29 jaar, ronde 3, 2e kindje 7: Lady 29, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje 8: Dolfijn1986, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Ryanne1991, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje Madeliefje1987, ronde 7, 3e kindje 9: Nicolle, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje 10: 3S3, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Silvy, 26 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje 11: 12: Mystiek, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje 13: 14: Chriss, 28jaar, ronde 3(maand 5), 1e kindje MMM Maria87, 26 jaar, ronde 8 (ronde 5 MMM), 1e kindje MMM 15: Datumloos: Bibi24, 1e ronde na vmk Totaal: 32 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥, ongesteld, MMM (5), negatieve test.
Zoals ik al had verwacht mag ik me hier melden... Doe t overigens in stijl (lees roze) boesje 36 jaar (slik, 28-11 word ik 37, nod 10 dec 2e kindje ronde 5 @smnee, hmmm volgens mij heb ik daar niet gesnuffeld... Kan t ook in de lounge geweest zijn? Klinkt mooi en bijzonder, ook om je mk een plekje te geven. Ik zou tzt ook wel een foto willen zien... Jij bent ook al even bezig zie ik, hoop voor je dat deze ronde raak is! @chriss, oeff, ik hoop ook voor je dat ongi nu snel doorzet. Gelijk na t stoppen met die pillen. Wat een wachttijd zeg. En hopen dat al je dromen uit mogen komen @kitty, *zwaaaaaaaaaaai* Daar zijn we weer... Ik zei al dat temp om te huilen was. Heb net als jij er ook een traan om gelaten hoor. Anderzijds vind ik dat ik niet zeuren mag. Ik heb een meisje hier rond lopen en dit wordt pas ronde 5. Het heeft alles te maken met de slopende tijd voor mijn dochter. Toen zat ik in de MMM en daar hoop ik niet weer in terecht te komen... @alle andere dames, welkom
Dames, Mag ik erbij? Net ongi geworden.dus we zullen maar zeggen op naar de volgende ronde ikke142, 31 jaar, nod 5dec, 1e kindje , 2e ronde
Oh super mooi smnee! Ik zit daar ook wel eens aan te denken, een mooi symbolisch tattoo.. Een uiltje vind ik heel erg mooi! Ik merk ook dat ik dingen zoek om me mee bezig te houden; ik ben nu weer bezig met een vakantie te plannen naar de nl Antillen... Ik heb zoiets nodig, anders word ik gek denk ik!
♥ NOD-lijst 1 t/m 15 december 2013♥ 1: Smnee, 22 jaar, ronde 16, 3e na mk, 1e kindje Bloem1989, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje Bibi24, 26 jaar, 1 ronde na mk, 2e kindje Lovely83, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje 2: Louloulo, 24 jaar, ronde 2 (na MK), 1e kindje MRCD, 26 jaar, ronde 12, 1e kindje MMM 3: S87, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Zeeuwse, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Zwangels 30 jaar, ronde 28 (19e ronde na vroege miskraam), 1e kindje mamalucy, 24jaar, ronde 16, 1e kindje, MMM Emily27, ronde 8, 2e kindje 4: Regenboog1985, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Kitty1981, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje 5: ik87, 26 jaar, ronde 8 (maand 12), 1e kindje Sophietje82, ronde 3 na MK, 1e kindje MMM Liv1985, 28 jaar, ronde 6, 1e kindje Wannabemom24, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje mamasmeisje, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje ikke142, 31 jaar, ronde 2, 1e kindje 6: LinsyVH, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje Dolfie1987, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Kaas, (nog) 29 jaar, ronde 3, 2e kindje 7: Lady 29, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje 8: Dolfijn1986, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Ryanne1991, 22 jaar, ronde 8, 1e kindje Madeliefje1987, ronde 7, 3e kindje 9: Nicolle, 20 jaar, ronde 3, 1e kindje 10: 3S3, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje Silvy, 26 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje Boesje, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje 11: 12: Mystiek, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje 13: 14: Chriss, 28jaar, ronde 3(maand 5), 1e kindje MMM Maria87, 26 jaar, ronde 8 (ronde 5 MMM), 1e kindje MMM 15: Datumloos: Bibi24, 1e ronde na vroege miskraam Totaal: 34 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥, ongesteld, MMM (5), negatieve test.
boesje, ik heb het misschien ook wel in het wat wil je kwijt topic gezet. Ik ben d'r zo blij mee, ik vertel het iedereen die maar luisteren wil haha. Ja, vind het nu zo onderhand lang zat.. Maar je hebt het helaas niet voor het zeggen. Waarom zat jij voor je dochter in de MMM? Ik kan me voorstellen dat je nu verdrietig bent hoor. liv, ja ik ken het. Ik probeer hier ook nooit te komen, maar dat mislukt toch haha. Achja.. Ik ben er hoe dan ook toch wel mee bezig.
Toen ik na een dik jaar nog niet zwanger was zijn we t fertiliteits traject ingegaan. Spermaonderzoek en cyclusanalyse. Niets gevonden en na 24 mnd zwanger. Dit werd mk. Toen ik 5 mnd na mk niet zwanger was heb ik een HSG onderzoek gehad en de ronde daarna was ik zwanger. Er is nooit iets 'geconstateerd' maar ik heb zelf wel t gevoel dat er ergens een bloccade zat. Hoe is t met jouw emoties? Ik kan zien dat t zwanger worden voor mk ook al even duurde? Onderneem jij andere stappen? Of gewoon afwachten omdat je lichaam heeft laten zien dat je wel zwanger kunt worden?
Dat is ook een tijd zeg! Jeetje. Je hoort het vaker, na een hsg zwanger.. Misschien zat er inderdaad toch iets.. Mijn emoties? Tja, de ene keer gaat het beter dan de andere keer. Ik ben het wachten gewoon zat.. We hadden de afspraak bij de gynaecoloog al staan, maar toen bleek ik dus zwanger. We hadden de afspraak nog niet afgezegd hoor. Maar omdat er bij mij een bbz geconstateerd was moest ik met spoed naar de gynaecoloog toe, en tijdens het gesprek van de nacontrole beweerde die dus dat ik weer opnieuw moest gaan tellen. Toen ik de afspraak af wilde zeggen (ander ziekenhuis) snapten ze niet waarom.. Ik heb met m'n man afgesproken dat we het nog twee rondes proberen en dan naar de huisarts gaan.. Laat ze maar een nieuwe verwijzing schrijven, ik wil het nu eens onderzocht hebben.
Oef... Dit maakt mij SO boos! Opnieuw tellen tsssssk. Maar nu moet ik bekennen dat ik veel verschillende gynaecologen heb gezien die minder capabel waren dan ik hoopte. Sommigen echt met een empatisch vermogen van een kurk. Ik heb al die tijd geleerd me niet van alles wijs te laten maken en eisend te zijn. Ik moest na mk eigenlijk ook weer een jaar proberen maar dit wilden we echt niet. Blijf bij je gevoel lieve Smnee, als dat over 2 rondes is dan is t goed maar laat je niet te snel afschepen en als je niet meer wilt wachten ga dan sneller... Ach, je lijkt me oud en wijs genoeg om voor jezelf op te komen dus zal ik mijn oude wrok richting de gynaecologie niet te veel 'verspreiden'. Tis positief bedoelt hoor...
Snap ik. Ik was toen zo labiel als maar kon en ik nam alles aan. Later dacht ik, hier klopt geen bal van! Dus wij wachten nog even, maar zeker niet langer dan 2 rondes.
Smnee, het is vooral zo lastig dat tijdens dat wachten naar je gevoel iedereen zwanger raakt, opzich ben ik (pas) 10 maanden bezig maar ik merk nu al dat ik mij irriteer als ik topics zie met titels als derde ronde en nog niet zwanger etc. Eigenlijk oneerlijk van mij en misschien een beetje jaloezie in het spel maar als je wacht is het gewoon naar dat het dan bij anderen om je heen wel lukt. Zo had ik een paar weken terug een verjaardag waar een stel zwanger was 'per ongeluk'. Zegt ze ja je raakt zo makkelijk zwanger naar mijn idee.. 1 keer griep en de pil werkt niet en zie het resultaat. Willen jullie geen kindje dan? Jullie zijn al zo'n tijd samen en alles goed voor elkaar. Ik zou er voor gaan hoor. En dan heb ik echt zin om kwaad te worden maarja dan bedenk ik mij maar dat een ander het niet kan weten. En dan denk ik met 10 maanden mag ik eigenlijk ook nog niet zeuren. Blijft inwikkeld allemaal. Heeft jullie relatie er onder te leiden of kun je wel alles kwijt bij je man? Die gaan er naar mijn idee toch altijd wat anders mee om.
Ik kan sowieso niet tegen gezemel.. En zeker van die meiden die na drie rondes roepen dat ze het zat zijn en naar de huisarts gaan. Ik word daar zo kwaad van.. Ik vertel wel alles hier, iedereen mag het weten. Wij kunnen er niets aan doen immers. Tien maanden zit ook al krap aan een jaar, hebben jullie al bedacht of je eventueel hulp zou willen? Geduld hebben is soms zo moeilijk he? Wij hadden rond die tijd ook zo veel ruzie dat ik me soms afvroeg waar ik het eigenlijk allemaal voor deed. Dat ging over vanaf de positieve test.. Stomme zwanger worden!
Hey meiden. Respect voor jullie! Begrijp dat het frustreert als stellen klagen die pas bezig zijn of die ongepland zwanger raken. Ikzelf zit voor mijn eigen telling ook pas in ronde 2, omdat we pas na mijn laatste uitstrijkje in oktober eindelijk een pap 1 mochten noteren. De 6 maanden ervoor hebben we niet gerekend etc, maar nu dus eindelijk serieus aant klussen. Heb me er op ingesteld dat het wel ff kan duren voordat het zover is, maar ach hopen dat het sneller lukt is denk ik niet meer dan normaal. Hoop dat het we allemaal een goed begin van het nieuwe jaar kunnen vieren....zou mooi zijn toch..?