Mijn test vanmorgen was weer spierwit dus op naar de volgende ronde. Ga nu vooral hard hopen op een eisprong op dag 14 ofzo dmv Letrozol. Dan zal ik al erg tevreden zijn vlak voor kerst hopelijk dus dan voldoende afleiding tijdens de wachtweken.
Genoeg afleiding zo ye horen Hier moet ik gelukkig weer werken, niet meer testen voorlopig. 9 dpo is het alweer
Jammer zeg... zou fijn zijn als je ei dan al op dag 14 komt! Voorlopig als in vandaag? Jammer... als innesteling wel gisteren was is het misschien nog te vroeg?
Ja wie weet, morgen weer een testje Heel mss ben ik een dagje minder ver, ipv 10 dat ik 9 dpo ben, FF heeft mijn ovulatie op dezelfde dag als mijn positieve ovu gezet
Hier voel ik ook nog niks. In het noorden is geen sneeuw gevallen. Veel plezier met de kids! Ik haal m'n zoontje tussen de middag weer op van de gastouder. Even me time deze ochtend. Is soms ook even nodig
@Joylynn 37.2 ben behoorlijk aan het hakken in 2e fase haha @Kiekieboe ja ik ga straks testen. @Maudje123 aah wat jammer!!!
Balen voor de dames met de negatieve test. Ik blijf hopen dat jullie alsnog snel een positieve test krijgen. @Anar91 ik wacht vol spanning je testje af ik blijf hopen op heel veel roos deze maand