NOD lijst 1 t/m 15 november 2022 ♡ ♡ ♡ ♡ Door tot iedereen op roze ♡ ♡ ♡ 21 december Kb22 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 29 december Aoibhe - 32 jaar - 2e kindje - ronde 9 1 januari Jackieliv - 31 - 5/6e ronde - 3e kindje na stil geboren kindje bij 22w in mei 7 januari Appeltje2 - 41 jaar - 4e kindje - ronde 3 8 januari Lieke2022 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 16 9 januari Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 20 (6e na medische afbreking) IUI -1 10 januari Enschede9072 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 (mk in ronde 1) 12 januari Joylynn- 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 13 januari Nono - 41 jaar- 3e kindje - ronde 7 - vmk oktober 27 januari Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 9 Lenteisfijn - 33 jaar - 1e kindje - ronde 11 Love2Live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 11 29 januari Es19933 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 30 januari IsabelD - 2e kindje - ronde 20 31 januari Brigiejjj- 32 jaar - 2e kindje- ronde 6 Onbekend Linn93 - 1e kindje - 29 jaar - ronde 3 (NOD eind januari?) Joylynn - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Angel02 -44 jaar -2de kindje -ronde 10 na vmk 7 weken Maudje123 - 46 jaar - 3e kindje - ronde 32 ♡♡♡ Afspraken ♡♡♡Babywishh - 9/1 - 2e echo (8 weken) Veertje22 - 10/1 - 13 weken echo (13+3 weken) Gnana - 11/01 - eerste echo + intake (8 weken) Veertje22 - 16/1- geslachtsbepaling Kretacorry - 25/1 1e echo+intake 8 wkn ♡ ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ ♡ Uitgerekend in juni ♡ Suzi98 - 21 juni 2023 Uitgerekend in juli ♡ Roni7888 Roki8 Zegwens - 11 juli 2023 Veertje22 - 15 juli 2023 KarlijnA91 Uitgerekend in augustus ♡ EllaF - 7 augustus 2023 Augustus2019 - ? Anar91 - Kleinkuikentje - 20 augustus 2023 Babywishh - 21 augustus 2023 Kiekieboe - 22 augustus 2023 Gnana - 23 augustus 2023 Uitgerekend in september ♡ Zonnestralen - 2 september 2023 Kretacorry - 8 sept 2023 ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal ( 32 ) Totaal zwanger 15[/QUOTE][/QUOTE]
Het geeft mij echt rust dat ik weet dat ik nergens meer op hoef te rekenen. De huisarts wilde dan niet testen op de pre menopauze, maar nu dus thuistest zo duidelijk uitsloeg heb ik het kunnen loslaten.
Oja die heb ik zien liggen.. Zat nog te twijfelen 1 mee te nemen... maar dacht is wel vroeg en ik was in 2020 nog zwanger (voldragen) en vorig jaar vmk. Kan onvruchtbaarheid zo snel gaan? Hoe oud ben jij Somita?
Ik heb oktober 2020 ook nog een miskraam gehad en daara kreeg ik corona en begon mijn cyclus te rommelen. Ik ben 41, dus ook nog vrij jong, daarom wilde de huisarts geen bloedonderzoek of iets dergelijks doen.
Snap de huisarts niet, die van mij heeft gewoon geprikt op lh en fsh volgens mij Toen was ik nog niet in de pre menopauze
@Nono die wordt wel donkerder idd, zou naar 2x per dag gaan @Brigiejjj hopelijk is ronde 6 jouw lucky ronde! @Maudje123 hopelijk gaat je test toch oplopen, irritant dat je je gewone cyclus alweer gehad hebt en nog steeds wacht @Somita doe je nu helemaal geen testen meer? Ergens hoop ik dat de thuistest niet betrouwbaar is en je toch nog zwanger mag worden ❤
Lief Nee ik doe helemaal geen testen meer. Ben ook in november voor het laatst ongesteld geweest, dus helaas denk ik dat de testen echt kloppen.
Ik ging wel even opzoeken en één of andere arts in een artikel zei dat die testen ook niet alles zeggen. Zeker niet zo vroeg in de pré meno. Je hormonen zijn dan nog zo wisselend dat er nog wel een eisprong kan plaatsvinden. Heb je ook al andere klachten?
Vind het leuk om jullie te volgen en gun jullie allemaal een mooie roze streep en een gezond kindje. Ik heb een prachtig gezin en mag niet klagen. Heb mij er bij neer kunnen leggen dat onze jongste van 4 ook de jongste blijft. Kijk nu uit naar kleinkinderen, al mogen ze nog wel even een aantal jaren wachten hoor
@Somita respect dat je toch ‘actief’ bent in dit topic. Kan mij voorstellen dat het niet makkelijk is? Wij hebben 4 kindjes, maar na de MA vorig jaar (ondanks vasectomie van man) kan ik het niet loslaten om het toch te proberen voor een 5e. Mocht mijn lichaam niet meer mee willen werken, kan ik mij er enigszins bij neerleggen en accepteren dat het zo moet zijn.
Volgens mij is het ook zo dat de eitjes op latere leeftijd van ‘mindere’ kwaliteit zijn en verslechteren naarmate je ouder wordt.. Eisprong zegt niet alles.
@Maudje123 wat rot dat je ei zo lang op zich laat wachten! @Somita wat rot zeg! Maar leuk dat je hier toch even blijft meelezen en met ons mee leeft! Ik vind je echt overkomen als een positieve en sterke vrouw!
Ik temperatuur iedere ochtend om te kijken wanneer ik een eisprong had, maar ik denk dat ik volgende ronde op 1 DPO dan stop. Ik merk dat het me onzeker maak als ik nu nog geen innestelingsdip qua temperatuur heb bijvoorbeeld. Ik wilde nu eigenlijk wachten met testen tot ik 13 DPO ben, maar het word waarschijnlijk al op 11 DPO, omdat ik de rest van de week mijn man niet echt zie..