Helaas meiden heb jongens en meiden en ben bij al mijn zwangerschappen misselijk geweest, alleen bij onze jongste was ik iets minder misselijk en heb ik het zonder medicatie gered en dat was een meisje. Bij de middelste van de jongens ben ik het ziekst geweest kon in het begin niet eens normaal op mij benen staan zo beroerd was ik, als ik naar de winkel moest had ik een kotszakje mee. De laatste zwangerschap (is een miskraam geworen), was ik ook behoorlijk misselijk. Helaas was dat voor niets.
Ja het wil ook niks zeggen hoor!! Maar het is altijd leuk om te voorspellen wat het zou kunnen zijn haha
Net uitslag van de dokter gehad en had 25 wat overeenkomt met 3 weken maar dat kan niet zo goed kloppen met mijn cyclus. Moet donderdag of vrijdag terug gaan
@Maudje123 hopelijk va daag een.positieve test dan weet je waar je aan toe bent en misschien is het gewoon wel een super ei.
Ik vond je testjes wel erg licht. Maar je wist ook niet wanneer je eisprong was toch? Heb het niet helemaal gevolgd want je kwam vgm pas laat in dit topic (NOD groepje van 1 tm 15 januari val je eigenlijk in volgens mij )
Oh dat geeft niet hoor! Maar daar zit je misschien wat beter op je plek haha. Als je niet weet wanneer je eisprong was is een hcg van 25 niet zo gek en komt ook niet overeen met 3 weken. 7 dpo (3 weken zwangerschap) hebben de meeste nog niet eens hcg. Heb je vandaag nog een streepjestest gedaan toevallig? Ik denk dat je zwangerschap prima zou kunnen en dat 25 hcg ook prima kan kloppen zo
Kloteeeee net bloed gespot Op mijn werk ook. Geen maandverband bij me natuurlijk. Vandaag CD26. Vorige maand pas op CD33 ongesteld geworden. Nou vroege zwangerschapstesten waren ook niet nodig dan ☹️