Ja ben een second opinie gaan vragen bij een andere dokter en hij zegt Da ik wel mooi op schema zit. Heeft opnieuw bloed genomen en krijg dalijk mijn uitslag ervan. Hopend op een goede uitslag
Ik heb 2 nachtdiensten, dus de timing is wat minder. Maar slaap vaak tot 16u, dus zie m'n partner gelukkig in de avonden wel (heeft een kantoorbaan).
He bah dat is kut gewoon Jaa daar is hij of net geweest . Heb je het nog gezellig kunnen maken gister ❤ He bah daar ben je klaar mee . Wat gaan ze onderzoeken in je bloed precies . Dit is een hele mooie ovulatietest .was het nog gezellig geworden
Hier weet ik het niet wat er gebeurt . Mijn rhs daalt . Andere maand kwam toen de menstruatie. toen had ik ook precies op dpo 8 .63 en dat vier dagen lang .
Hier (alweer) een wat vreemde ronde. De afgelopen maanden was ik nu allang ongesteld. Nu niks en ook geen pre menstruatie symptomen ofzo. Geen pukkels niks, geen slecht humeur. Mijn vriend begint steeds meer te geloven dat ik zwanger ben, maar mijn testen zijn negatief. Ik denk zelf iedere minuut iets anders, dus ik vertrouw mijn gedachten maar niet meer Moest het even delen waarschijnlijk zit ik hier morgen te typen dat ik toch ongesteld ben geworden. Zijn er nog moedpraatjes die mij doen blijven hopen dat negatief op 12dpo niet het einde betekent?
Vanmorgen bij de action toch maar de early test meegenomen. Deze was negatief dus misselijkheid past echt bij de griep en de zere borsten geen idee