Dames die zwanger zijn .is er iemand die de Staafjes van ovulatietest clearblue over heeft . Dan zou ik het graag overnemen. Denk dat ik op zoek mag gaan naar mijn ei grrr .
Dat kan mij goed voorstellen. Ik duim dat er geen streep te zien is. Bij mij was hij er meteen en werd al snel heel duidelijker en donkerder dan de controle streep.
Wat ik niet mis is mijn menstruatie, die heb iknog geen seconde gemist. Dat is dan een voordeel er aan
Moest even terug zoeken maar hij teste op mijn fsh waarde en die was 5.8 toen .maar begreep ook weer dat het uitmaakte op welk moment van je cyclus je test
Ja klopt inderdaad, dat maakt wel verschil maar je fsh kan ook fluctueren hè Laatste keer bij mij was het 10.4, daarvoor 7.2 en daarvoor 10., dus hoeft niet direct wat te zeggen 5.8 vind ik niet eens zo slecht
Ietsje, niet echt veel nog. 36.6 vanmorgen, als het goed is moet ie morgen nog wat hoger zijn Anders geef ik het op hoor
Hier hebben ze toe alleen fsh geprikt en die was goed, geen vervroegde overgang, nou dat was het dus wel