Gezien de vorige streepjes zou ik het wel als betrouwbaar zien. Niet als zwanger, maar als kans verhogend erop. Omdat het nog erg spannend is als streepjes zo licht zijn. Voor nu is de kans dat je zwanger bent weer een stukje gestegen
@Maudje123 kun je die sensitest early niet doen? Action kleurt later. Zie wel iets op afstand als inzoem is het een vlek. Duimen draaien!!
Die wilde ik voor vanmiddag bewaren, heb er niet zoveel uit zelfbescherming Anders moet ik even een tripje Etos doen
Snap je heel goed, maar als deze wat laat zien moet op early ook wat komen! En je temp is zo mooi!!!!
ik zie het ook! Zo zijn die van mij ook begonnen. Ik heb wel als eerste positief getest met die van de Kruidvat en erna een oploop gehad met die van de action benieuwd!
Hier is de bingo ook weer begonnen, paar dagen een beetje een slap gevoel, alsof ik elk moment ziek kan worden maar dat trekt vervolgens volledig weg, ook krampjes en steekjes lichaam is weer lekker bezig, hopelijk word ik dit keer niet voor de gek gehouden maar ben er bang voor
Hier nu 5 dpo en helemaal niks nada noppesnormaal door progesteron beetje gevoelige borsten maar nu ook niet
@Maudje op die Action lijk ik wel wat te zien... maar ik vertrouw die testen nooit helemaal. Hopelijk wordt ie snel duidelijker. Knuffel @Somita! Hier ook nog aan het wachten op ei. Vorige maand was een groot vraagteken. App zegt nu dat ei vorige ronde was geweest op cd12 maarja met een onregelmatige cyclus klopt die app ook niet. Maar zou wel kunnen want ben cd13 pas begonnen met testen en geen positieve test gehad. Nu zegt app dat ei cd 15 zou moeten komen maar volgens mij heb ik al een positieve test? Eerste test. Een nieuw merk, homedicin ofzo. Was een duidelijke lijn maar zeker niet positief maar nu ligt ie langer en lijkt ie wel positief. Of is dat dan niet betrouwbaar? Moet natuurlijk binnen afleestijd eigenlijk. Morgen zou cd12 zijn.. dan moet ik aan de bak en voel me echt niet fit Sorry voor de lange tekst. Wilde even delen