Oh thnx! positief blijven dus en vooral geduld hebben mn libido is wel hoog, dus dat is vaak al een goed teken
@Maudje123 balen zeg.. wat een stomme testen dan. En de andere dames die negatief hebben getest ook balen.. hopelijk test er toch nog iemand positief binnenkort
Hey, heb eens een vraagje, mijn borsten zijn ontzettend gegroeid door de zwangerschap. Nu wou ik andere bh’s kopen. Van die meegroei bh’s zijn me aangeraden maar moet ik dan mijn eigen maat pakken of de maat die ik nu ben? Vind dat allemaal heel verwarrend ook met kleren. alvast bedankt voor de hulp
Aah @Kitten93 balen weer ook! Maar Disney is dan wel een hele goeie plek voor afleiding, veel plezier! @Joylynn Disney is natuurlijk ook heel leuk voor volwassen! Maar wel duur. Als gezin lijkt me dat ook wel leuker eigenlijk. Des te meer reden voor me babydust idd! Disney magie, waar is Tinkerbell als je d'r nodig hebt! @Lieke2022 wow dat is inderdaad ineens van bijna niks naar een dikke piek! Moet wel een goed teken zijn dan toch. @IsabelD ik snap dat ook nooit dat er zolang gewacht moet worden. Zeker als je al zolang aan het proberen bent. Waarom is dat? En wat is een scratch eigenlijk? Ik ga even Googlen. @Love2Live ah nee jij ook al.. schiet echt niet op in de NODs deze maand nee.
Ik zit een beetje in de knoop met mezelf hierdoor: Vandaag bloedverlies met afvegen, maar dat zou super vroeg zijn. Dit was vandaag 3x het geval van de 5 toiletbezoeken. Ik hoop stiekem dat het innesteling is natuurlijk maar m’n eerste zwangerschappen heb ik dit ook nooit gehad. als het mijn menstruatie is is hij echt mega vroeg. Ik heb nl vorige week dinsdagochtend positief op de ovulatie getest en woensdag was hij alweer licht. iemand hoopvolle ervaringen hiermee?
Zo voelt het alleen nog niet. Ben zo bang dat ik een mega kort cyclus heb, maar hoe zit het dan met de LF ? Nog nooit eerder een innestelingsbloeding gehad. Kan dat per zwangerschap verschillen?
Dat kan idd per zwangerschap verschillen en maar 20% van de vrouwen krijgt een keer een innestelingsbloeding. Het klinkt wel erg hoopvol! Ik ga voor je duimen!
Dat kan per zwangerschap verschillen. Het zou heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn. Hoe lang is jouw LF meestal?
Kan misschien ook een gevoelige baarmoeder mond zijn. Je hebt geen seks gehad? misschien dat het daardoor komt? Helaas is het weer niet anders dan afwachten. Hopelijk stopt het. Het zou idd innesteling kunnen zijn.
De laatste dagen niet meer, dus dan zou het wel laat zijn toch? @Love2Live ik doe eigenlijk pas 2 maanden echt met ovulatietesten en had daar voorheen geen zicht op. Ik dacht altijd gewoon standaard rond de 14. LF korter dan 10 is meestal geen goed teken toch?
Klinkt spannend! 8 dpo, dat zou zeker heel goed een innesteling kunnen zijn. Dat kan inderdaad per zwangerschap verschillen. Als dit een innestelingsbloeding is dan is vrijdag testen een mooi moment