@Brigiejjj op je laatste test zie ik m best duidelijk! Spannend @Joylynn wat naar! Deze medicatie lijkt niet echt voor je te werken. Eerder wilde je overleggen of spuiten nog een optie zou zijn. Heb je dat nog geopperd? Wat moeilijk dat je man er nu zo in staat, hoe sta jij daar zelf tegenover?
Hier hebben we vanmorgen de echo gehad. Ik weet het niet zo goed. Er was een vruchtzakje en vruchtje te zien, maar het vruchtje was wel erg klein. Er is een hartslag aanwezig, maar nog niet heel duidelijk. Ik ben vandaag 6.4, waarbij er weinig speling in termijn is door de Ovitrelle en IUI. De echoscopiste gaf aan dat het vruchtje de grootte had van onder de 6 weken, 4.7 mm wat ze heeft gerond naar 5 mm. Al met al gaf ze aan nog een slag om de arm te houden en wordt er volgende week vrijdag weer een echo gemaakt. Mogelijk heeft het dan een groeispurt gemaakt, als het dan niet goed gegroeid is loopt het niet goed af. Ik ben er totaal niet gerust op, dit wordt nog een lange week
O Nee! Ik ga heel hard duimen dat het een groeispurt maakt! Ik snap dat je je nu veel zorgen maakt hopelijk wordt je volgende week gerustgesteld!
Hè wat een rotnieuws Ik had je zo erg een stukje bevestiging gegund. Ik hoop enorm op een wondertje voor aanstaande vrijdag. ❤
Oh nee meid toch, wat een ongelofelijk kut nieuws zeg! Ook al kan het nog de goede kant op gaan, dit was absoluut niet wat je wilde horen. Dit word een hele lange week voor je zo. Bah, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen nu. Ik ga keihard voor je duimen voor een groeispurt deze week! Dikke knuffel! ❤
Jeetje wat ontzettend kak.. Je had zo’n goede hoop na maandag en dan komt het drie keer zo hard aan.. Zouden ze je niet vaker willen opvolgen met echo’s? Ach meid.. dit is niet waar je op gehoopt had. Hopelijk lukt het om een beetje afleiding te zoeken komende week. Hopelijk volgende week een goede echo. Dikke knuffel ❤️
NOD lijst 1 t/m 15 november 2022 ♡ ♡ ♡ ♡ Door tot iedereen op roze ♡ ♡ ♡ 12 januari Joylynn- 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 26 januari Aoibhe - 32 jaar - 2e kindje - ronde 10 28 januari IsabelD - 2e kindje - ronde 20 29 januari Es19933 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 30 januari Love2Live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 11 31 januari Brigiejjj- 32 jaar - 2e kindje- ronde 6 2 februari Appeltje2 - 41 jaar - 4e kindje - ronde 4 5 februari 7 februari Nono - 41 jaar - 3e kindje (vmk ronde 5) Lieke2022 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 13 februari Enschede9072 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 (mk in ronde 1) 17 februari (1) Maudje123 - 3e kindje - ronde 33 23 februari (1) Kitten93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 10 Onbekend Linn93 - 1e kindje - 29 jaar - ronde 3 (NOD eind januari?) Joylynn - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Angel02 -44 jaar -2de kindje -ronde 11 na vmk 7 weken Kb22 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 Jackieliv - 31 - 5/6e ronde - 3e kindje na stil geboren kindje bij 22w in mei ♡♡♡ Afspraken ♡♡♡ Veertje22 - 10/1 - 13 weken echo (13+3 weken) Gnana - 11/01 - eerste echo + intake (8 weken) Veertje22 - 16/1- geslachtsbepaling Kretacorry - 25/1 1e echo+intake 8 wkn Wishfull123 - 27-1 eerste vroege echo Babywishh - 30-1 echo +/- 11 weken ♡ ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ ♡ Uitgerekend in juni ♡ Suzi98 - 21 juni 2023 Uitgerekend in juli ♡ Roni7888 Roki8 Zegwens - 11 juli 2023 Veertje22 - 15 juli 2023 KarlijnA91 Uitgerekend in augustus ♡ Augustus2019 - ? Anar91 - Kleinkuikentje - 20 augustus 2023 Babywishh - 21 augustus 2023 Kiekieboe - 22 augustus 2023 Gnana - 23 augustus 2023 Uitgerekend in september ♡ Zonnestralen - 2 september 2023 Kretacorry - 8 sept 2023 Lenteisfijn - 13 september 2023 Wishfull123 - 18 september 2023 ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (32) Totaal zwanger 16
Heb een poging gedaan de lijst bij te werken. @Joylynn je staat er dubbel in (12 januari en onbekend). Dus heb het even laten staan, kun je het zelf aanpassen . Degenen die NOD al gehad hebben maar niet opnieuw er in gezet hebben, heb ik bij onbekend gezet.
Ach nee toch.. had zo gehoopt dat jullie duidelijkheid hadden gekregen vandaag. Ik snap dat je er niet gerust op bent. Ik duim voor jullie!
Oh dat is minder goed om te horen! Hopelijk maakt het nog een groeispurt en komt alles nog goed, heel veel sterkte deze spannende periode!
Snap helemaal dat je de komende week even snel doorgespoeld wil hebben.. Zo vervelend voor jullie zeg Hoop ontzettend dat de baby een spurtje maakt en hij/ zij volgende week weer lekker op schema zit Knuffel!
Ik zag net wat roze, dus ik zal wel ongesteld worden. Voor innesteling bloeding is het vast te laat, toch? (Geen ervaring)