Wat vervelend die onzekerheid @Wishfull123 Hopelijk groeit de kleine deze week heel goed. Zal een lange week worden
Jeetje wat een rotsituatie zit je in hè. Wat je man zegt klinkt heel bekend in wat mijn man ook roept. Wie weet verandert dit nog. nu proberen het even te laten rusten zodat je stress er ook minder onder wordt. Hopelijk lukt dat en kun je een beetje lief zijn voor jezelf. Hoe oud is je oudste nu? ❤️ Hopelijk krijg je maandag weer wat meer duidelijkheid. Rustig aan en een dikke knuffel
Dat is niet het nieuws waar je helemaal op hoopt, maar hartje klopt wel dus dat is in elk geval goed❤️ nog even afwachten wat de groei volgende week doet. Spannende week ❤️ ik denk aan je en duim voor goeie groei vrijdag.
Op deze foto zie ik ook zeker wat . Maar als ik naar de tijd kijk is dat iets van 14 minuten na de eerste foto van de test of klopt dat niet Oh das niet leuk . Maar het kan nog jd bent pas 9 dpo . Ohnee ik had zo n goede hoop omdat je eitje zo n mooie groote had misschien moet je man even wennen. Het is niet niks wat jullie nu meemaken ..ik ga toch duimen dat je hormoon waarden goed zijn .en dat je toch snel je eisprong krijgt.
@Suzi98 wat fijn dat je een hele goede 20 weken echo hebt gehad .❤elke echo is toch weer spannend. Je zit gewoon al op de helft gaat echt snel . Dames op rood echt kut gewoon. Hoop.echt dat jullie volgende ronde allemaal op roze gaan .
Ohnee lieverd wat onzeker dit voor jullie. Ik ga zo hard duimen dat het vruchtje deze komende dagen zo hard gaat groeien .dat je met de echo een krachtige hartslag ziet en het vruchtje de goede groote heeft . Dikke knuffel voor je ❤
klopt het is in elk geval tien minuten na afnemen urine dat hij zo was gekleurd. Had hem laten liggen en toen ik weer langs liep zag ik het. Maar kan zo nog wel een test doen en kijken wat dat doet.
Oké dan zou het kunnen dat hij al eerder kleurde .ja dan zou ik nog een test doen .want ik zie zeker iets ❤
Oké nu nog eentje binnen de afleestijd. Alleen helpt het denk ik niet dat ik hem s avonds doe. Ik zie zo met blote oog een tuurstreep. op de foto met pijn en moeite