NOD-lijst 1 tm 15 nov 2022 - door tot iedereen op roze - deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door Suzi98, 4 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wishfull123

    Wishfull123 Fanatiek lid

    26 mei 2021
    4.346
    4.048
    113
    Vrouw
    Benieuwd naar je uitslagen, succes nog op het wachtbankje
     
    Lieke2022 vindt dit leuk.
  2. Babywishh

    Babywishh Fanatiek lid

    30 jul 2022
    1.972
    1.661
    113
    Vrouw
    Ik had gisteren trouwens een goede termijnecho. 22 augustus uitgerekend. Morgen bloedprikken voor de nipt, over 2 weken de 13 weken echo en over 4 weken de geslachtsbepaling. Ik ben zo benieuwd. Ik heb echt totaal geen voorkeur, maar mijn gevoel zegt steeds een meisje..
     
    Babylovebaby, Kretacorry, angel02 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. Nono

    Nono Bekend lid

    4 sep 2022
    885
    670
    93
    Vrouw
    Wel fijn dat je al meteen zo vroeg een afspraak hebt inderdaad. De symptomen zijn wel veelbelovend. Fingers crossed voor je! <3
     
    Wishfull123 vindt dit leuk.
  4. Nono

    Nono Bekend lid

    4 sep 2022
    885
    670
    93
    Vrouw
    Fijn dat termijnecho goed was! Nu ineens veel afspraken na elkaar. Soms kan je gevoel echt wel goed zijn wat dat betreft, ben benieuwd wat ze gaan zeggen over 4 weken. Of het idd een meisje is :)
     
    Babywishh vindt dit leuk.
  5. Nono

    Nono Bekend lid

    4 sep 2022
    885
    670
    93
    Vrouw
    Hier testdrang op 10dpo pfff. Maar voel helemaal niks. Denk dat ik vrijdagochtend ga testen want heb borrel van werk in de avond. Met 13dpo zou er toch wel wat te zien moeten zijn als er wat is.
     
    Wishfull123 vindt dit leuk.
  6. Joylynn

    Joylynn Fanatiek lid

    13 jul 2022
    3.891
    4.251
    113
    Gewoon vanmiddag testen, voor ons :D
     
    Wishfull123, Babywishh en Suzi98 vinden dit leuk.
  7. Joylynn

    Joylynn Fanatiek lid

    13 jul 2022
    3.891
    4.251
    113
    Wat fijn zeg! Je was in het begin beetje onzeker en zenuwachtig of het wel goed zou gaan, is dat nu over?
    Ben benieuwd of je voorgevoel juist is! :D
     
    Babywishh vindt dit leuk.
  8. Babywishh

    Babywishh Fanatiek lid

    30 jul 2022
    1.972
    1.661
    113
    Vrouw
    Ja voor een miskraam was ik in het begin vooral bang, dat is nu wel zo goed als weg. Die kans is nu nog heel klein. Maar nu ben ik weer zenuwachtig voor de nipt test en de 13 en 20 weken echo haha. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat niet zo, maar toen was ik nog best naïef en had weinig meegemaakt. Ik probeer gewoon te genieten van het feit dat ik zwanger ben en de rest zien we wel, daar heb ik toch geen invloed op
     
    angel02, Wishfull123 en Joylynn vinden dit leuk.
  9. Babywishh

    Babywishh Fanatiek lid

    30 jul 2022
    1.972
    1.661
    113
    Vrouw
    Je hoeft echt niks te voelen als je zwanger bent dus dat zegt niks. ;) wat goed dat je zolang kan wachten, is mij nog nooit gelukt :roflmao:
     
  10. Nono

    Nono Bekend lid

    4 sep 2022
    885
    670
    93
    Vrouw
    Moedig me nou niet aan :p
    @Babywishh nja dit keer gaat het wat makkelijker dan andere keren. Heb gewoon geen zin in de teleurstelling van een ultrawitte test. Dus probeer dat maar zolang mogelijk uit te stellen.
     
  11. Somita

    Somita Fanatiek lid

    22 sep 2020
    1.379
    774
    113
    Nog een positief verhaal.


    Bij onze jongste dame dacht ik rond de 7 weken zwanger te zijn, kon een paar dagen korter, maar omdat ik voor haar een miskraam heb gehad, ging ik met 7 weken dus voor een pretecho.
    Daarop zag ze alleen een vruchtzakje met een dooierzakje en verder niets (was wel.uitwendig).
    Het was een heel mooi beeld passend bij 5 weken zwangerschap, maar dat kon absoluut niet, minimaal 6+3 maar dan had ik al heel.vroeg positief getest.
    Zou de week erop een echo bij de verloskundige hebben dus dan was er meer duidelijkheid.
    5 dagen na de echo kreeg ik heftig bloedverlies en had echt maandverband voor de nacht nodig, dus in paniek de verloskundige gebeld.
    De volgende dag zou ik mijn echo hebben bij hun dus ging met een bang hartje heen en vreesde het ergste.

    Maar meteen zagen we een vruchtje met een kloppend hartje en passend bij 7 weken zwangerschap.
    Ik liep nog wel een week achter, maar dus wel weer een week voor op de eerdere echo.

    Het is nu een gezond en blij meisje van bijna 5.

    Het kan dus echt wel.
     
    Kretacorry, Joylynn en Wishfull123 vinden dit leuk.
  12. Babywishh

    Babywishh Fanatiek lid

    30 jul 2022
    1.972
    1.661
    113
    Vrouw
    Ja is ook beter hoor! Mij gaf het juist een soort van rust, een spierwitte test is een bewijs dat ik niet zwanger ben (of nog te weinig hcg heb) maar afwachten tot nod terwijl ik hoop bleef hebben was voor mij juist echt killing.
     
  13. Wishfull123

    Wishfull123 Fanatiek lid

    26 mei 2021
    4.346
    4.048
    113
    Vrouw
    Dat is fijn om te horen :thumup: de komende weken dus nog wat spannende dingen in het verschiet, maar de leuke dingen komen er ook aan! Over 4 weken al de geslachtsecho, gaat al opschieten. Ook benieuwd of het een meisje wordt. Jullie hebben een zoontje toch?
     
    Babywishh vindt dit leuk.
  14. Wishfull123

    Wishfull123 Fanatiek lid

    26 mei 2021
    4.346
    4.048
    113
    Vrouw
    Nou als je 13 dpo redt dan is dat harstikke netjes, mocht het raak zijn dan heb je wel dikke kans dat je dat duidelijk ziet :thumup: nog even volhouden
     
  15. Wishfull123

    Wishfull123 Fanatiek lid

    26 mei 2021
    4.346
    4.048
    113
    Vrouw
    Ah lief dat je jouw ervaring ook nog even deelt! Bij jou zat er dus ook een ruime week verschil in, moet je nagaan...
    Kan mij voorstellen dat je helemaal dacht dat het mis was bij het bloedverlies. En uiteindelijk dus helemaal goed gekomen. Hopelijk wordt ons verhaal ook zo'n verhaal ;)

    Hoe is het nu met jou?
     
  16. Brigiejjj

    Brigiejjj Actief lid

    10 aug 2022
    186
    193
    43
    Vrouw
    Het duurde drie volle dagen maar het was echt enkel bij het afvegen. Dus niet echt veel nee
     
    Babywishh vindt dit leuk.
  17. angel02

    angel02 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Wat super fijn dat je een goede termijn echo hebt gehad . ❤toch weer een geruststelling
     
    Babywishh vindt dit leuk.
  18. angel02

    angel02 Fanatiek lid

    23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    #3398 angel02, 31 jan 2023
    Laatst bewerkt: 31 jan 2023
    Hier weet ik niet wat ik moet denken. Ik dacht 27 januari ik heb wel zin eigenlijk .dus sex gehad .doorgetemperatuurd .en opeens een stippellijn. Dus 28 januari stond er opeens dat ik dpo 3 was .maar dan kwam op de 11 de dag al het kruis . Nu is het zo dat normaal bij mij na 2 of 3 dagen de eisprong komt .dus het zou er on hangen . Maar ben nu dus volgens ff dpo 7 . En hele hoge mooie temperatuur. Dus duimen draaien ❤ en anders komt de eisprong misschien toch nog. Heb ook de hoogste rhs die ik ooit heb gehad in mijn dpo tijd .
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Gnana, Kretacorry, Nono en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Wishfull123

    Wishfull123 Fanatiek lid

    26 mei 2021
    4.346
    4.048
    113
    Vrouw
    Dat klinkt goed! Heb je niet meer getest met ovulatietesten?
    Ik duim met je mee hoor;)
     
    angel02 vindt dit leuk.
  20. Somita

    Somita Fanatiek lid

    22 sep 2020
    1.379
    774
    113
    Ik ga heel hard voor je duimen.

    Lief dat je ernaar vraagt.

    Zijn druk met de verbouwing van de keuken dus veel afleiding.
    Ben wel erg met mijn miskraam bezig van 2 jaar terug en heb laatst gedroomd dat zowel mijn broer en schoonzusje een positieve test hadden als wij.
    Dat ik mijn miskraam kreeg waren wij ook tegelijk zwanger en zou er rond de 2 weken verschil tussen de uitgerekende datums zitten.
    Ben blij dat het bij hun goed gegaan is, want hun hadden een half jaar eerder hun kindje verloren tijdens de bevalling en gunde het ze zo erg dat ik liever het verdriet van een miskraam had dan hun.
    Maar denk dat ik nu echt begin te verwerken, nu ik de rust heb dat er geen zwangerschap meer inzit.
     

Deel Deze Pagina