Jeetje erg druk dan we gaan voor een mooie echo . Ja volgens mij 5 dpo de temp is mooi hoog en de rhs ook dus we gaan het zien .of er een eisprong heeft plaatsgevonden aan de temp denk ik van wel
Oh wat fijn dat je een goede piek hebt gehad .en hem ook goed hebt benut .de duimen draaien .❤ Ja dat snap ik heel goed hoor .je wilt gewoon 2 duidelijke strepen zien en geen lichte twijfels .
Haha dat is herkenbaar .nou had het fijn gevonden als ik een duidelijk kruis had . Maar mijn temp is nog mooi hoog en mijn rhs ook .dus hoop het .zit wel een beetje met of ik op de goede dag sex gehad heb .eerst wel maar het kruis schoof op
Twijfel om deze maand gewoon eens geen testen te gebruiken en het even proberen los te laten Gaat me waarschijnlijk toch niet lukken
Ja daar ben ik wel heel blij mee .nu even afwachten .vorige maanden ging het met ongeveer 8 /9 dpo naar beneden .
Dat moet je echt doen!! Had 2 rondes dat ook gedaan en voelde me echt super relaxed. Vorige ronde wel testjes gedaan, omdat ik hoop had had dat de hsg wat gedaan had, maar helaas. Deze ronde doe ik weer geen zw testen.
Heb ik afgelopen maand gedaan. Ik had er spijt van. Net op dat moment was ik niet regelmatig... dus ik doe het wel, al is het maar om te weten wanneer ik ongesteld zou moeten worden.