Vond het gisteren al apart, die speldenprikjes bij m'n keizersnee litteken en moest bijna kokhalzen bij het tandenpoetsen. Ik kokhals echt nooit. Pff ik hoop niet dat ik het me allemaal maar indenk
Ik merk dat ik, stom genoeg, ook wat hoop krijg nav mijn temperatuur. Slaat nergens op, maar ik had 9DPO een hele kleine daling (heb 36.8 ingevuld maar hij gaf ene moment 36.7 aan en toen sprong ie nog naar 36.8) en nu is ie eigenlijk hoger dan ervoor. Maar mijn thermometer is ook niet heel best meer, dus ik wacht zaterdag m'n NOD gewoon af.
@Gnana ik zie hem ook op je onderste test! Spannend. Vorige ronde gaf kruitvat betere streep aan dan easy@home.
Ik zie hem ook hoor en ben een slechte tuurde. Ik hoop dat het een hcg streepje is en hij mooi op gaat lopen.
Ik zie m ook! Ben benieuwd. Hij lijkt heeel erg op mijn allereerste positieve test van easy@home van deze zwschap!
Hier een negatieve test. Morgen nog een kans. Ik heb wel 2e urine gebruikt, maar die was alsnog licht geel, bijna doorzichtig. Terwijl ik gister na 19u niet meer heb gedronken. En vandaag ook nog niets. Maar goed, we wachten gewoon af.
Ja he! Ben ook heel blij ermee haha. Ben alleen aan t wachten op de nipt en vind dat wel spannend pff
Tuurlijk vandaag nod en denk dat ik wel op roos mag. Straks bellen voor een bloedname en dan kan ik van de week bellen voor afspraak
Jaaa! Volgende week vrijdag de 13wk echo en dan gaan we ook even een kijkje nemen naar het geslacht. Schoonmoeder is m’n echoscopiste want normaal kijken ze daar niet naar bij de 13 wk echo. Jouw testje ziet er mooi uit!