Hoe is de situatie nu? Oh wat een vreselijk spannende nacht wordt dat voor jou/ jullie. Schrikken zeg Hoop zo dat alles goed gaat met je baby!
Ik hoop dat je dan wel meteen kunnen laten komen voor een echo... zo ga je vannacht natuurlijk ook geen oog dicht doen. Bloed je nog?
Ja dat zou ik ook hebben. Zeker als je al zolang bezig bent met zwanger worden en het gebeurt. Dan wil je daarop focussen. Ik heb soms al moeite om het ene forum hier te volgen, laatst dan meerdere en nog whatsgroepen
Precies dit Bijna iedere dag toch het eerste topic waar ik even kom checken. Hopelijk snel weer wat te vieren in dit topic, gun het jullie allemaal zo erg❤️
Ja moet je nagaan, zal best verschillen per ziekenhuis inderdaad. Bloedverlies is niet over, maar lijkt wel iets minder? @Nono @Love2Live Wordt in ieder geval nu niet erger en nog steeds geen krampen of iets...
Schoonmaak lijkt me inderdaad zwaar en intensief . Wat fijn dat je nog geen klachten hebt van je bekken . Heb het zelf ook gehad en het was een ramp . Ik zou ook oefeningen moeten doen . Sowieso mijn lichaam onderrug sterker maken
Oh @Wishfull123 ik hoop dat je morgen gauw duidelijkheid hebt. Bovenal hoop ik dat het niks ernstigs is. Zo lastig lijkt me dit! Ik ben ook niet heel actief. Maar lees wel mee. Heb deze ronde lekker rust over me heen. Hopelijk volgende week nog steeds....
Het is gelukkig maar 2 dagen in de week, maar dit ga ik niet mijn hele zwangerschap volhouden. De fysio van mijn moeder had de eerste zwangerschap veel last van de bekken en de tweede niet. Zij gaf dan ook als advies om de spieren sterk te krijgen en houden. Die moeten immers de losser wordende bekken bij elkaar zien te houden, dus dat klinkt mij ook wel logisch in de oren.
Nou hier vandaag toch nog gesekst Na een positieve test is het 24-36 of 24-48 uur dat een ei kan springen? Daar zijn ook verschillende meningen over. Technisch gezien zou het dan nog kunnen. Maar is echt randje kantje. Pffff maar op de wachtbank dan.
Ik denk dat deze ronde voor mij een verloren ronde is. Ben vannacht opgenomen in het ziekenhuis met een abces van 7 cm bij mijn eierstok. Vraag is op dit moment of antibiotica gaat helpen