Ik heb vandaag ineens bruin verlies... toch nog menstruatie die er aan komt door die pillen? Nou, schiet mij maar lek allemaal
Ja dat idee heb ik. Ik hoop echt dat deze ronde wel gewoon weer normaal is. Ik mag wel weer voor een echo komen volgende week om te zien of er iets groeit, maar goed dit keer groeide het eitje ook, want had niet voor niks een pos ovulatietest.
Nee, wel dat mijn ei 1x pas op dag 18/19 kwam, maar nooit gehad dat ie niet sprong en zo snel weer een menstruatie. Zonder stolsels en pijn.
Kan ook zijn dat je menstruatie idd komt. Want je ei was wel gesprongen kwam uit het bloedonderzoek toch? Maar wanneer zou het gesprongen zijn dan?
Daar lijkt t wel op he... Toch fijn dat je even voor een check mag komen, hopelijk is je cyclus snel weer op de rit!
Hier net een goeie echo gehad, hematoom is niet meer zichtbaar hartje voor het eerst gehoord ❤ Zelfs een dagje vooruit gezet! Op naar de nipt en 13 weken echo
Zie je zelf iets op de test? Op de foto's zie ik t zo niet... Maar kwaliteit gaat natuurlijk hard achteruit
Jaa, gelukkig wel! Toen m'n arts zei "tussen nu en 1.5 week word je ongesteld" had ik niet verwacht dat het al direct was haha.
@Wishfull123 Super! Ook heel fijn dat het hematoom en dus de reden voor het bloedverlies nu weg is. Op naar de volgende mijlpaal! @Joylynn Hé wat fijn dat je menstruatie is doorgebroken! Raar lijf En nu deze week beginnen met spuiten? @Maudje123 Ben ook benieuwd hoe het met je is!