Heb nu alleen nog maar action normaal in huis Dit was de early Als ik thuis ben denk ik nog eentje wagen
Omdat ik vaak lees dat de temperatuur hoog blijft en ze alsnog niet zwanger zijn. Dan zou ik alleen maar hoop hebben voor niks. En zelfs dat de temperatuur niet stijgt maar er wel een eisprong is geweest. Zou me alleen maar meer aan het twijfelen brengen denk ik.
Ik test niet omdat mijn temp is gestegen, mijn temp daalt dag voor of op dag van menstruatie Dus voor mij zegt het niks qua zwanger zijn, maar meer voor bevestiging van de eisprong. Positieve ovu garandeert geen eisprong namelijk
Weet ik. Ik voel mijn eisprong bijna altijd, dat scheelt. Als je niks voelt kan het fijn zijn, maar ik lees dus ook regelmatig dat degene die temperaturen alsnog niet weten wanneer de eisprong precies is geweest.
En thnx meiden.. ik had eerlijk gezegd wel een 2e streepje verwacht maar dat was ook wel te mooi om waar te zijn na gisteren nog negatieve test. We wachten de menstruatie maar af nu dus. Of ik test stiekem vrijdagochtend weer als temperatuur nog hoog is
Pfff de hele maand leef je naar dit moment toe (rond 8 tot 12 dpo of nod) en als ik er eenmaal ben hoop ik dat het snel voorbij is. Dan maar 12 dpo en een negatieve test, zodat we weer door kunnen. Liever zwanger natuurlijk, maar duidelijkheid wil ik.
Ooow nee! Ik vind het zo definitief op 12 dpo een negatieve test. Ik wil soms stiekem nog hoop blijven houden. Maar snap je helemaal, dit zijn de dagen waar je de hele maand naartoe werkt. Als je weer door moet dan lijkt het weer een eeuwigheid ver weg de volgende nod
Wat rot die negatieve testen zag er allemaal zo hoopvol uit... Wat fijn!! En de 12 weken aangetikt. Top dag voor jou!