Jaaaah gaat zo hard Ik ben ook helemaal verbaasd hoe ver jullie allemaal al zijn! Jij al ruim 26 weken gaat het goed? Wij hebben 2 mei de 20 weken echo
Ja, dat is misschien ook de verwachting die je hebt. Maar het kan straks hard gaan hoor. Na de 20 weken dan groeit je baby als kool, dus dan zul je zelf waarschijnlijk ook wel meegroeien. Maar je bent hartstikke mooi zwanger hoor! 65€ voor 20 min is inderdaad wel prijzig als het alleen is om jezelf gerust te stellen!
Ja hoor, gaat helemaal goed hier. De eerste 20 weken was een beetje overleven met alles wat we vorig jaar hebben meegemaakt, daarom probeer ik er nu extra van te genieten! De fysieke ongemakken van het schoenen strikken en omdraaien in bed beginnen nu wel serieuzer te worden Ohh nog anderhalve week aftellen! Toch fijn als dat straks allemaal achter de rug is!
Laten we hopen! en ja is beetje prijzig voor mezelf gerust te stellen inderdaad wij moeten nog 3 weken wachten op de 21weken echo
Snap ik! Dat is toch een termijn waar je tegenaan hikt en reserves houdt tot je dat gepasseerd hebt. Heeft de 13 weken echo je daar nog iets rust in gegeven? Ik moet wel zeggen dat ik door die 13 weken echo wel iets meer ontspannen ben over de 20 weken echo. Fijn dat je nu echt meer kunt genieten, al is het jammer dat het fysiek voor uitdagingen begint te zorgen Gelukkig wordt het zomer, lekker op makkelijke instappers en slippers lopen hopelijk! Je bent al aan het aftellen naar je verlof denk ik?
Zou je die nog naar voren kunnen halen? Begreep dat ze het vaak al tussen de 19 en 20 weken doen. Wie weet... Bespaard je geld en ben je hopelijk sneller gerustgesteld
Mijn buik is nu zoals hij bij de eerste voldragen was. Krijg het benauwd omdat er geen ruimte voor mijn longen lijkt.
Nou mijn man vind het nog moeilijk te geloven . Juist omdat het de vorige keer mis ging vind hij het moeilijk om.zijn gevoel meteen toe te laten maar dat herken ik wel .
Jazeker heb deze test gedaan . En deze Merk wel dat als ik hem upload hij Iets lichter is . Maar het streepje bij de t1 betekend 1 tot 2 weken. Even kijken wat die volgende week doet . maar ik schrok want las dat de kruidvat veel valse positive test aangeven . .