Jazeker, heb vanmorgen getest. Vorige pagina staan denk ik haha.. Maar net kruitvat gedaan toch een middag tester.
Ja vanmorgen helaas niks te zien. Daarnaast ben ik mega chago, vind ik ons huis een tering zooi wat uiteraard de schuld is van mijn man, heb ik een intense vreetbui en begon ik net bijna in de auto te janken.. Alles wijst op een naderende menstruatie. Temp is overigens nog wel hoog en gisteravond bij de volleybaltraining had ik intense pijn aan mijn buik. Een gekke buikpijn overigens.
Niet leuk allemaal En wisselende signalen van je lijf, dat is verwarrend. Maar ik snap wel dat de hoop je vervliegt. Hopelijk was het stiekem een late innesteling.
Wat fijn.... @Maudje123 wat balen... maar het kan nog. @Joylynn het kan zomaar ineens veranderen. Hier op een gegeven moment ook spotting voor mijn menstruatie. @Babywishh de meeste temperaturen om te kijken of er een eisprong is en vaak zakt de temperatuur pas als de menstruatie er echt aan zit te komen
Hier vanmorgen test 2 gedaan en het teststreepje is zelfs nog donkerder dan de controle streep. Had stiekem hoop dat hij negatief zou zijn, maar helaas kan er echt niet onderuit.
Ben niet helemaal zeker dit keer, ik ben 12DPO, 11DPO of 10DPO . Ik ga ervan uit dat het niks wordt hoor.. Zelf denk ik dat de 11DPO wel klopt. Ovutest was zaterdagmorgen nog positief en 's avonds had ik veel witte afscheiding.. Alleen geen temp stijging de volgende dag, maar die nacht ook niet zo lekker geslapen dacht ik..
Oeh op die gekke intense buikpijn wacht ik nog steeds! Bij mij was dat steeds de innesteling. Hopelijk voor jou ook.
@Babywishh Volgens mij twijfel je iedere ronde of je wil temperaturen. Anders probeer je het toch gewoon en als het niks is stop je er weer mee. Hoef je het jezelf ook niet meer af te vragen..
Oke ja je temp is lastig af te lezen haha.. maar ik zet in voor 10 dpo. Je symptomen zijn wel spannend, alleen zo kloten dat ze zoveel op elkaar lijken..
Nee nee niks voor mij denk ik. Maak ik mezelf nog gekker en obsessiever. Op 8dpo beginnen met zwangerschapstesten vind ik wel hopeloos genoeg.
Haha sorry het is niet mijn bedoeling om je hoop te geven, maar ik heb zelf áltijd 2 dagen voor de eerste positieve test krampen gehad in buik of buik en rug. Behalve 1 zwangerschap toen ik door de spiraal heen zwanger werd.