Ja gisteren. BMS was netjes van 7 naar 10 gegaan gelukkig eitje had niet veel zin nog, die was van 14 naar 15 mm gegaan in 3 dagen tijd. Veel te weinig dus. Moest gisteravond weer hogere dosis spuiten en dan morgenochtend weer terug en hopen dat eitje groot genoeg is om te laten springen. Dus viel me gelukkig mee
Hallo dames, Ben niet zo actief hier op de site. bij ons is het nog niet gelukt. De komende dagen krijg ik een eisprong. we gaan ervoor. Al begint de moet wel beetje in te zakken. Foliumzuur is dat wel zo goed omdat zo lang teslikken slikt het wel meer dan 6 maanden
Wat jammer dat het nog niet gelukt is bij jullie. Hopelijk raak je snel zwanger. ♡ Langdurig foliumzuur slikken is niet erg. Een overschot plas je ook weer uit. Je lichaam pakt ervan wat het nodig heeft en verder niet.
Ik Jammer dat het nog niet gelukt is! Maat foliumzuur is niet erg om zo lang te slikken hoor. Hopelijk is het snel raak
Nou, dit bericht was over donderdag. Toen was m'n eitje dus 15 mm. Gisteren mocht ik weer terug, kijken of m'n eitje in die 2 dagen nog gegroeid was. Hij bleek in die 2 dagen erg gegroeid te zijn EN gesprongen want op de echo was niks meer te zien. Dus nu maar afwachten komende 2 weken. Voelt soort als gemiste kans, ondanks dat we het wel gezellig hebben gemaakt. Maar maak het liever vaker en gerichter gezellig
NOD lijst 1 t/m 15 november 2022 ♡ ♡ ♡ ♡ Door tot iedereen op roze ♡ ♡ ♡ 19 maart Love2Live - 5e kindje - ronde 13 na MA (na mislukte vasectomie) 23 maart Babylovebaby - 29 jaar - 3de kindje 24 maart: Joylynn - 2e kindje - 34 jaar - ronde 7 - 1e ronde gonal- F & Ovitrelle 3 april Linn93 - 1e kindje - 29 jaar - ronde 4 21 april Angel02 -44 jaar -2de kindje -ronde 13 Na vroege mk 7 weken 4 mei IsabelD - 33 jaar - 2e kindje - ronde 23 19 mei Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 12 27 mei Kitten93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 Onbekend Kb22 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 Jackieliv - 31 - 5/6e ronde - 3e kindje na stil geboren kindje bij 22w in mei ♡♡♡ Afspraken ♡♡♡ Wishfull123 - 3-2 2e vitaliteitsecho Gnana - 14/2 - 13 weken echo Zegenwens - 17/2 20 wekenecho Brigiejj - 23/2 echo 7,5 wk Es19933 - 31/3 echo 8 wk ♡ ♡ ♡ Zwanger ♡ ♡ ♡ Uitgerekend in juni ♡ Suzi98 - 21 juni 2023 Uitgerekend in juli ♡ Roni7888 Roki8 Zegenwens - 11 juli 2023 Veertje22 - 15 juli 2023 KarlijnA91 Uitgerekend in augustus ♡ Augustus2019 - Anar91 - Kleinkuikentje - 20 augustus 2023 Gnana - 20 augustus 2023 Kiekieboe - 22 augustus 2023 Uitgerekend in september ♡ Zonnestralen - 2 september 2023 Kretacorry - 8 sept 2023 Lenteisfijn - 13 september 2023 Wishfull123 - 18 september 2023 Uitgerekend in oktober ♡ Brigiejj - 11 oktober 2023 Uitgerekend in november ♡ Es19933 - 9 november 2023 Uitgerekend in januari ♡ Enschede9072 ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (33) Totaal zwanger (18)
Hier 14dpo, temp hoog en had vannacht dezelfde buikpijn als bij zwangerschap dochter. Kon het niet laten om te testen, vind hem nog wel wat lichtjes voor 14dpo, maar het scheelt niet veel van de test van mijn vorige zwangerschap op 14dpo en dat was geen action. Hoop zo op oploop!!!! Na 23 maanden!!!!!
Wauw meid wat een prachtig nieuws. Ik hoop het zo voor jullie ❤️. Ik duim voor oploop. Laatst voor de IUI toch?
Prachtig!! En Action loopt meestal niet zo snel op hè? Grote kans dat Kruidvat of Predictor bijv een dikkere streep al geven Wat een wonder!
Jaaaa eindelijk!! Vroeg me toevallig vanmorgen nog af hoe het ging! Wat super fijn dit! Gefeliciteerd!
Nee, helemaal niets. Al de andere rondes steeds sokken aan, dit keer ook gedaan maar niet meer bewust en constant. Had zoiets van, ik ga niks meer anders doen en wachtte eigenlijk meer tot het starten met iui. Na eisprong had ik gelijk gevoelige borsten, terwijl ik dit sinds de bevalling 3 jaar geleden niet meer had haha. Dat was dus mijn 1e symptoom.
Jaaaaaaaaah!!!! Yes!! Ik las je berichtje in een ander topic dat je niet wilde testen maar nog geen spotting had. Wat een mooi bericht, is je zo gegund ❤️ Action kleurt ook gewoon wat minder hoor, misschien een kv5 proberen Gefeliciteerd hoor, we duimen voor een mooie oploop!