Ooooh meis wat ben ik blij voor jullie! Gefeliciteerd het is je zooooo gegund. En dit is een action test toch? Vind m dan echt niet lichtjes.. duimen voor oploop ❤️❤️❤️
Dank je !! ♥️ Ja is de action test. Ik had trouwens niet gekeken of mijn urine wel geconcentreerd was, had namelijk een uur eerder nog wel gedronken en geplast. Ik test vanavond weer
Ik vond het ook spannend na allemaal horror verhalen gelezen te hebben, maar het viel echt reuze mee. Ik denk dat het bij iedereen weer verschillend is. Neem wel 2 paracetamol in ongeveer 1,5 uur van te voren.
Ben zo verdrietig, heb weer getest en het stteepje lijkt zelfs lichter heb geen foto gemaakt, omdat ie niet goed te zien was, teveel plas. Ik baal zo en kan wel janken
O shit meen je niet. Test je iets later op de dag niet duidelijker? Dat had ik toen. Ook liepen mijn testen niet elke dag op soms leek die zelfs iets lichter en de dag erna veel duidelijker. Ik ga zo voor je duimen!
Ik denk dat het door mijn urine komt. Net weer getest na 1,5 uur niet geplast te hebben en het stteepje is duidelijker dan de test van vanochtend na 3 uur niet geplast te hebben. Hier even de fotos van gistermiddag en van net. Onder is van gistermidag en bovenste van net. Zie geen verschil, hoop dat het morgen wel oploopt.
Kijk, dat is hoopvoller! Ik vind de bovenste geloof ik wel ietsje donkerder dan de onderste, maar het is lastig vergelijken op 2 aparte foto's. Je ziet het zelf vast het beste. Hopelijk morgen een nog dikkere streep!
@IsabelD wat een spanning! Gelukkig is de 2e test van vandaag beter! Zenuwslopende tijd dit, maar gezien de lage concentraties kan de tijd/concentratie van je urine zo'n verschil maken. En heb je tijd om even langs een winkel te gaan? Zou echt even andere testen halen. Laatste tijd zie je op het forum dat de action licht is en bv de kv5 al veel duidelijker. Dikke knuffel voor jou, is gewoon ontzettend spannend. Maar er zit nog geen 24 uur tussen je test, dus ik denk dat het er vandaag gewoon goed uitziet hoor. Ik duim heel hard voor je ❤️
Dit ziet er al beter uit! Ik vind ‘m ook een tikje donkerder lijken maar lastig zo te beoordelen. Ik zou ook de kv 2v5 halen als je tijd hebt.
Ow wat fijn! ben blij voor je!! Oh is ook wel fijn als ik eerst verder lees sorry. Die laatste testen zien er toch nog goed uit. Misschien test je overmorgen al een stuk beter. En andere testen idd. Action vind jk nooit zo geweldig testen.