Komt door de zwangerschap, ercoor nooit last van gehad :/ goh dat weet ik niet meer ma ik weet dat ik tien ontbeten had etc en al iets met suiker op had en mijn bloeddruk was laag en had suiker gehalte van iemand die al 12u nuchter is van eten en drinken. Ondertussen kan ik wel meer eten en kom ik ook wel bij ( wat ik ervoor niet deed) dus denk Da ik wel een balans heb gevonden maar soms blijft het moeilijk
O wel fijn dat je bloeddruk iets meer onder controle is en je thuis dus wel dingen kunt doen. Ook fijn om dat soort klussen te kunnen doen, geeft misschien lekker rust in je hoofd. Morgen ben ik 25 weken, nog 9 weken werken en dan al verlof ook. Merk dat ik vooral last heb met langdurig dezelfde houding zittend of staand. Maar nog op een niveau dat t prima te handelen is. Gelukkig voor je valt t in de zomer periode, in de winter zolang thuis zitten is meer deprimerend. Ik kijk ook echt uit naar gewoon 2 maanden vrij in de zomerperiode
Ja inderdaad ik probeer toch oh moet je tot zo lang werken? Kan je beetje rusten op je werk of aangepast werk doen? 25 weken is ook al fijn hè! Zo lang het handel baar is is het goed maar zeker optijd aangeven hè en ja dat geloof ik wel gewoon vrij in de zon niks moeten hoop dat het snel gaat voor jou!
Ik stop 6 weken voor de uitgerekende datum. Voor nu nog goed te doen gelukkig heb ook wel voor een groot deel een kantoorfunctie dat scheelt
Nou, vanaf begin had ik direct her gevoel meisje. Maar met 13 weken echo meen ik een jongetje gezien te hebben (potty shot) in hoeverre dst kan met 13 weken. Om me heen denken de meesten een jongetje. Maar ik en vriend zijn heel eigenwijs dus het zal vast een jongetje zijn
Hier een eigenwijs meisje in m’n buik geloof ik dus misschien juist n meid Met 13w kan je geloof ik nog geen potty shot beoordelen, wel nub.. ben benieuwd!!
En ik had de echo online gezet. Ene forum zei jongen. En ergens anders meisje (ik dacht zelf nub meisje te zien). Dus ja, schiet mij maar lek hahahaha
Spannend!! Binnenkort weet je het in ieder geval Zo'n gek idee om nu zoveel vrouwen in dit forum te zien die nog maar heel even moeten. De tijd vliegt ook echt voorbij. Hier moet ik ondanks de flinke vermoeidheid blijven bewegen omdat ik anders wel wat last krijg van mijn bekken (de welbekende plek onderin mijn linkerlies, waar het bandje van je ondergoed in de liezen snijdt). Ik hoef niet naar de fysio omdat het voor nu met beweging op te lossen is. Maar een balans tussen rust en beweging is daardoor lastig te vinden. Komt wel goed We hebben nu ook gelukkig vorige week de naam bedacht!!
En tegelijkertijd moet ik regelmatig aan de vrouwen denken die nog steeds op hun positieve test wachten. Ik hoop echt dat uiteindelijk iedereen op roze mag, liever vandaag dan morgen. Herkenbare plek in de lies idd! Hier ook een zwakke plek, maar juist in beweging blijven helpt mij ook. En wat leuk dat de naam nu vaststaat!
Ja ook dat inderdaad. Ik leef zo met hen mee! Ik blijf ook achter de schermen meelezen in de hoop dat er eindelijk weer dames op roze mogen. Fijn om te horen dat bewegen jou ook helpt! Ja zoonlief kwam met 3 verschillende namen (hij praat nog niet veel, dus dat hij daarmee kwam is heel speciaal), maar geen van deze namen waren geschikt. Uiteindelijk had ik op een avond een perfecte mix gevonden van die namen.