Ja het moment dat ze de monitor erop zette begin hij kei hard te stampen daarna was hij wel weer rustig de rest van de dag maar idd wel even fijn om hem nog eens te horen
Nu vraag ik me toch iets af. Ik ben morgen 25 weken en ik krijg heel vaak de commentaar dat ik klein draag. Dat ik mooi maar klein draag en veel verschieten dan ook al ik zeg Da ik 25 weken ben.. maakt me ook wel best zorgen daarna of de baby wel genoeg groeit etc..
Eeeuh nou we gaan niet over de 40w dat sowieso maar inleiding is omdat ze toch wel goed gegroeid is en ik bang ben voor weer een schouderdystocie. Maar goed, voor mijn part mag die inleiding ook meteen volgende week al. Weet nog niet wat ze gaan zeggen in het ziekenhuis, ben echt benieuwd! Maar ja het fijnste zou zijn als ze zichzelf nu gewoon even meldt
Dit ziet er goed uit hoor! Hier ging mijn buik ook niet heel hard rond dat termijn, nu wel Geen zorgen, bij iedere vrouw groeit het anders.
Ik vind dit helemaal niet opvallend klein hoor! Je hebt gewoon een mooi buikje! Soms heb ik het idee dat mensen gewoon altijd iets moeten zeggen over de grootte.. "te kleine buik" "wow, grote buik, zijn het er 2?"
Ja iedereen heeft wel een mening he! De ene draagt het meer naar binnen dan de ander. Maar herken de onzekerheid daardoor wel. Voel je de kleine vandaag weer beter?
Ja idd er zijn er veel die zeggen je bent mooi zwanger maar ook wel echt veel die zeggen je buik is klein of je hebt een kleine buik. Voor mij voelt dat zo niet omdat die naar mij gevoel zoveel groter is haha. En hij is wel goed actief geweest vandaag gelukkig is op moment stil
Maak je geen zorgen bij iedereen is het anders. Ik was 20 weken zwanger en had helemaal nog geen buik. De laatste weken van de zwangerschap gaan het hardst.
Lief dat je het vraagt. Ja, heel goed! Mag niet klagen, heb helemaal geen kwaaltjes, net als bij de 1e dus hoop dat dat zo blijft Voor jou ook nog heel eventjes!! Spannend hoor