Bij mij is het trouwens game over.. m'n temperatuur is gezakt en begin met afvegen roze te verliezen. Ben benieuwd wanneer het doorbreekt. Korte LF fase dit keer dan, want ben pas 12 DPO. Gek genoeg ben ik vol goede moed voor de volgende ronde en hoop ik nu vooral dat Letrozol z'n werk gaat doen! Maar het idee dat ik al ongeveer op CD 14 een eisprong kan hebben ipv op dag 30, geeft me frisse moed
Omg het streepje wordt wat duidelijker!! licht in de badkamer is ruk, maar hij is echt donkerder dan gisteren!! Ik sta te shaken!
@Kiekieboe ,foto?? @Gnana, klinkt allemaal veelbelovend! @Joylynn, fijn dat je iets hebt om naar uit te kijken ❤
Nee geen foto helaas. Maar @Gnana wauw!! Voorzichtig gefeliciteerd! @Joylynn heel fijn! Volgende ronde meer geluk.
Ik volg jouw voorbeeld gewoon door ronde 6 zwanger te raken hoor En heb net mijn man al ingelicht dat we een seks 3daagse gaan houden en daar was ie het helemaal mee eens
@Appeltje80 wat jammer, heel veel succes in de volgende ronde! @Babywishh balen van die witte test. @Kiekieboe jij houdt het gewoon nog even spannend zeg. Dat ze niet blanco zijn is hopelijk het begin van iets moois. @Gnana jaaah die wordt duidelijker hoor, zeker oploop in vergelijking met gisteren @Joylynn jammer dat het deze ronde toch niet gelukt is, maar zo te horen sta je er voor de volgende ronde alweer wat positiever in dan een week geleden. Knap dat je weer zo kunt schakelen en ik hoop dat de letrozol echt een verschil voor je gaat maken! En zie net je laatste berichtje ik ga mij ook aanmelden voor de seksdriedaagse! Hahaha
Ik hoef gelukkig niet lang te wachten voor duidelijkheid. Als ik vandaag 10dpo ben dan moet zou ik zaterdag ongesteld moeten worden.
Hier gisteren weer een zwangerschapsaankondiging op t werk. Er zit daar denk iets in de koffie die ik niet lust
Jammer van al het andere wit en rood. @Kiekieboe ik blijf voor jou duimen. En @Joylynn heel fijn dat je hoopvol bent voor de volgende ronde. Je gaat gewoon een superei maken!
@Kiekieboe ik blijf duimen voor morgen 2 streepjes Al het wit of rood is zo balen hopelijk snel 2 streepjes