Vriend hier heeft ook corona. Zoon en ik zijn wel negatief. vind het wel eng omdat hij de vorige keer zo'n last had en een half jaar moest herstellen...
Oh balen. Vind het ook best spannend zo pril zwanger en dan Corona in huis. Al test ik momenteel ook negatief. Vind jij het ook ergens spannend?
Ja, in maart hadden we het allemaal, en nu heeft mijn vriend het weer was hij net een paar maandjes weer fit...
Wow, dat is heftig zeg! Hij heeft na de besmetting in maart dit jaar dus een half jaar last gehad en nu dan alweer?! Veel sterkte! Stom virus...
Ja echt! Eerlijk gezegd zijn mijn zoontje en ik nu even tijdelijk bij mijn ouders in huis aan het logeren. Wonen op 5 minuten afstand dus als mijn vriend me nodig heeft ben ik er zo. Met ons zoontje moesten we de vorige keer 's nachts om 2 uur met de ambulance naar het ziekenhuis omdat hij valse kroep had door de corona. En ik met het afstuderen en nu met prille zwangerschap... ik wil het vermijden als het kan. Vriendlief snapt het gelukkig, en juicht dit alleen maar aan.
Ja best heftig! In het begin kon hij nog geen 100 meter lopen, en elke week of twee weken was hij weer ziek door buikgriep of een ander griepje. Was vreselijk. Na de zomervakantie was het praktisch over.
Ben je veel bij je vriend in de buurt geweest voordat hij positief testte? Hopelijk slaat het jou over!! Fijn dat je nu bij je ouders kunt logeren.
Mwah nog steeds negatief en vanmorgen temp naar 36.7 plus wat ms pijn dus zal wel weer einde ronde zijn
Gisteravond eventjes, en natuurlijk vannacht. Dus er is altijd kans, maar voor nu voel ik me nog prima (wat betreft coronaklachten dan )
Heb hem net even een potje vitamine D gebracht. Hij heeft veel meer kleur dan vanochtend en lijkt voor nu niet zo ziek te worden. Heeft alleen een hoest en hoofdpijn door de druk van een verstopte neus.
Je rhs is ook mooi aan het stijgen! Laat jij die aan staan? Ik heb hem maar uitgezet. Zou er alleen maar om gaan stressen
Ahh nee, dat is minder leuk nieuws. Hopen dat t dit keer snel voorbij is. Wij hebben t 2 jaar geleden gehad en man man man, t was hel op aarde.
Ondertussen is mijn hoofd overuren aan t maken. Ik was ZO relaxed de afgelopen dagen, nu is t dubbel zo erg. Ben allemaal rekensommetjes aan t maken, soort van. Ik denk dat ik 9dpo ben. Maar als ie wel laat in de avond gesprongen was, die maandag, dan ben ik vandaag in de avond pas 10 dpo. Ughhh wat doe ik mezelf aan
Prachtige testen! Ochjee, volgensmij was hij jaloers en wou ook 2 streepjes testen hij wou samen doen denk ik