Áls ik nu echt zwanger zou zijn, dan hoeven jullie niet perse een seks 3 daagse te houden hoor. wij hebben het deze cyclus namelijk maar 1 keer gedaan, op de dag van de positieve ovulatietest. En dit is mijn 15e actieve ronde (4 maanden afgeteld ivm zwangerschapsafbreking) en over 2 maanden zou ik weer naar het ziekenhuis moeten. Dus nogmaals ALS ik nu zwanger zou zijn, geef de hoop vooral niet op! Had ik bij mezelf namelijk wel voor een groot deel gedaan., vandaar ook de opmerking over de vakantie denk ik, om mezelf toch een soort van te kunnen troosten. Nu afwachten. Sorry voor al mijn berichten.
Zo fijn dat het dan eindelijk toch gelukt lijkt ❤ hoe voel je je eronder na alle twijfels die je eerst had? En geen sorry, spam ons maar met je blije berichten hoor
Áls ik nu echt zwanger zou zijn, zou ik super blij zijn. Ik vind het wel nog steeds heel spannend en eng hoe het zou zijn, 2 kinderen. Maar heb er wel meer vertrouwen in. Ik had ook niet meer zijn vertrouwen in mijn lichaam.
Wow! Op de kruidvat zie ik zeker ook wat en die van easyhome is ook vrij duidelijk he? Ben benieuwd naar je test morgen!!!
Zou straf zijn dat er na 3 test een streep morgen niks te zien is. Ben benieuwd naar je test morgenvroeg
Ja echt! Heb hem vanmiddag gesproken en hij heeft nog niet veel eetlust, maar wel veel meer kleur in zijn gezicht. Klachten worden voor nu in ieder geval niet erger. De vorige keer zaten we op dit tijdstip al op de spoeddienst in Groningen omdat hij super benauwd was.
Ooh ga ik eens proberen. Je moet die eigenlijk bij zwangerschapstesten zetten en daar komt geen cijfer bij staan.
Hier nu op 5dpo, al een aantal dagen een wat 'zwaar' gevoel in m'n baarmoeder, af en toe wat steekjes. Vanmiddag op de markt ineens heel misselijk, wat na een paar minuten wegtrok. Nog erg vroeg om er wat van te maken, maar wel weer opvallend. Ben er niet te veel mee bezig, dus deze keer geen lijstje in het DPO-topic Oja, en vandaag stuurt m'n broertje ineens een filmpje over baby's (heeft ie nog helemaal niks mee) en noemt m'n moeder de meisjesnaam die mijn vriend en ik 2 dagen geleden erg mooi vonden ineens als naam in een gesprek xD
Oh, ik dacht dat daar misschien ook iets van een score aan werd gegeven, of een positief of negatief resultaat.. dan nog maar even afwachten op de test morgen of later