Niet goed te zien op de foto. Maar ik zie ze ij t echt wel. En idd veel beter dan de sensitest. 2v5 en predictor early zijn dit.
Nee zie niet echt verschil. Ja op de foto misschien wel, maar zo op het oog niet. Maar zit ook wel weinig tijd tussen, 12 uur ongeveer. Afwachten maar weer de komende dagen.. pff
@Wishfull123 nogmaals wat rot en ik hoop echt dat je binnenkort hier je mooie test komt laten zien. ❤️
Ik heb niet meer getest, temp is gedaald naar 36.4/36.5. Nu wachten tot het doorbreekt en dan door naar ronde teveel...
@Maudje123 @Kiekieboe zie ze ook op deze testen! Gefeliciteerd. Als ik je temp kaartje kijk denk ik dat je misschien ook 8 dpo bent...of zeg ik iets doms nu hihi
Dan zou die wel laat na haar positieve ovutest zijn gesprongen. Ik denk eerder dat temp gewoon een beetje raar deed, en dat @Kiekieboe nu 10dpo is. Eisprong op de dag na positieve ovu.
Oh ik heb geen idee. Deze ronde was mn temp voor ovulatie niet echt stabiel. Vorige ronde was t wel zo. Ik had toen een bericht geplaatst in t topic van temp kaartjes. Er werd daar gezegd dat ovu die maandag laat in avond is geweest hoogstwaarschijnlijk. Ik kan er zelf niets van maken. Dus t kan best dat ik 8dpo ben, of 9... zondagavond was mn ovu test net niet positief. Maandag ochtend 6u was ie positief.
@EllaF ja klopt, deze keer lastig af te lezen @Kiekieboe maar wat maakt het uit hihi je hebt positief getest!!