Nu inderdaad 6dpo, dus rationeel weet ik dat het niks kan zijn, maar toch voelt het dan 'anders' ofzo.. We wachten geduldig tot volgende week af
Ik hoop te kunnen wachten tot volgende week donderdag (12dpo), maar heb early testen in huis, dus weet niet of het gaat lukken xD
Wat hebben jullie weer veel gekletst Zal straks alles teruglezen, hier al twee weken ziekenboeg , hopelijk heeft het geen effect deze ronde, ik wacht nog op m’n eisprong
Begrijp ik. Ik ben zwanger, maar heeeel pril. Eerst maar eens afwachten of het knallers worden. Spannende tijd.
Hier heb ik al volop symptomen. Ik ben met vlagen misselijk (behalve 's avonds en 's nachts), heb minder eetlust maar wel honger, zweet me kapot (door de hogere hartslag en temp), en eten begint anders te smaken wat voor afkeer of juist niet zorgt. De vorige keer had ik ook al snel kwaaltjes, maar nog niet zo erg als dit Hopelijk is dit allemaal een goed teken Durf me nog niet op roze te zetten. Ik wacht mijn NOD eerst af tenzij ik echt een knaltest heb.
Nou, mijn nod zou eerst op volgende week vrijdag zijn, omdat de laatste 2 rondes 30 dagen duurden, maar als ik uitga van een luteale fase van 14 dagen is het woensdag of donderdag al, omdat ik wat eerder heb geovuleerd. Ik hou die dagen dus aan.
Ja die gaan zeker alle 25 op. + de sensitest, Kruidvat en clearblue die ik heb gekocht vandaag. Sensitest gaf trouwens ook een streepje vanmiddag haha. #testverslaafd
Wel testen maar geen HCG komende dagen lekker LH testen en kijken wanneer mn ei er zin in heeft Gewoon lekker blijven posten hoor, kunnen wel wat positiviteit gebruiken hier