❤ wat leuk Pff wanneer mag ik gaan shoppen (voor een jongen of meisje, maakt me totaal niet uit) maar ik hou zo van babykleding.
Ik zei dat ik twee eerste pakjes heb liggen. Dat zijn deze: Mocht het niet meer gegeven zijn (of verkeerd geslacht) dan zal een ander er vast blij mee zijn. Er zat 70% korting op. Sorry dat de foto's zo groot zijn. Ik weet ze even niet te verkleinen omdat ze niet geupload zijn.
Ik koop daarvan het boxpakje over van iemand uit t appgroepje van mn zoontje nog hahaha. Zo leuk die!
Jaaaa maar wel via de zijkant gekeken, mevrouw hield dr benen bij elkaar hoor Maar ze wist t 10000% procent zeker. Ze zag t echt meteen.
Ja die nub was overduidelijk idd! En soms zag je ook die schaamlipjes of wat t ook was Maar echt in de 7e hemel nu
Dit was het eerste pakje van mijn zoon. ik bewaar het in een gemaakte kist van zijn geboortekaartje. ❤ Ook super leuk om te kopen of te krijgen trouwens, wij kregen het van mijn schoonouders, zo mooi, met daarin 10 cadeautjes, we mochten er elke dag 1 uitpakken. We bewaren er speciale dingetjes en fotoalbums in.