Aaah wat zuur!!! dat is wel echt ellendig. Hoop dat je ei nog even wacht en je man toch snel fit wordt
Ja ik baal er ook van! Hopelijk eind deze week m'n eisprong en dat hij dan beter is! Ik had hem gezegd dat ik een seks 3daagse wilde.. misschien is de druk hem te hoog geworden
Aah gedsie wat een slechte timing! Hopelijk is hij beter! Haha je zou toch denken dat mannen staan te springen.
Haha dat zal wel veel druk geven ja. Maar 3daagse seks is ook echt niet nodig he. Om de dag is meer dan genoeg. Ik heb het deze ronde dat ik zwanger werd zelfs maar 1 keer gedaan de hele maand. Dus staar je er niet te blind op. Ik deed dat namelijk wel, zovaak 3 dagen achter elkaar seks gehad en toch niet zwanger geworden, het zegt echt heel weinig en ik vraag me af of je kansen daar sowieso wel groter van worden dan van om de dag.
Ja ik denk dat dat echt ligt aan de kwaliteit van de sperma. Dit keer hebben we het ook 2 dagen achter elkaar gedaan, de laatste rondes om de dag. Hoeveel dagen voor eisprong was dat? Die ene keer bij jullie?
Het was wel op de dag van de positieve ovulatietest. Ofja streepjes even dik. 1 dag later was de piek. Maar ik las ook dat mannen vaak het advies krijgen 4 a 5 dagen niet meer klaar te komen en dan seks te hebben. Dus dan lijkt zovaak achter elkaar me ook niet nodig.
Ja ik heb ook gelezen dat er soms na 24 uur het sperma al dood kan zijn. Daarom vind ik het altijd tricky met om de dag. Stel je voor je doet het in de avond op de dag van de pos test en je ei springt dus de volgende dag maar dan snachts, dan zijn die "24 uur" om en dan ben je misschien te laat . En dan leeft je ei wel 24 uur, maar de eerste 8 uur is hij het vruchtbaarst.
Waar heb je gelezen dat sperma binnen 24 uur dood kan zijn? Ik lees juist overal dat sperma minimaal 48 uur leeft. Soms zelfs tot 5 dagen.
Hier hebben we het ook maar 1x gedaan, en op de dag van mijn piektest. Dus de driedaagse is echt geen verplichting
Oh dat weet ik niet meer, ergens op google, lang geleden hoor. Wij doen het normaal ook gewoon om de dag. En het zaad van mijn man was goed, dus maak me daar ook niet veel zorgen om. Ik dacht juist, zijn zaad is goed, dus het kan deze ronde wel 2 dagen achter elkaar haha.