Hier maar aan mn drang toegegeven en de test is (suprise, suprise!) weer wit. Ben ik in ieder geval weer van mn drang af en alles wat ik nu voel is dus gewoon progesteron en/of verbeelding Nu kan ik weer wachten tot vrijdag (hopelijk).
Ga lekker veel drinken, zal de test toch niet betrouwbaar zijn dus weerhoud je vast om te testen dan hahaha
Jammer. Óf je bent net te vroeg met testen en is je test morgen of overmorgen pas positief maar nu nog net niet en komt wat je voelt wel van een zwangerschap. Of kan dat niet? En je zit op 8dpo toch? Ik ben 4 keer zwanger geweest en nog nooit eerder dan 9 dpo in de avond positief getest, maar meestal 10 dpo pas.
Ik twijfel om 9, 10 of 11 dpo te gaan testen. 9 en 10 dpo moet ik wel om 6 uur werken dus is niet echt fijn als die positief zou zijn.. dus voor nu hou ik zaterdag 11 dpo aan. Maar kan nog veranderen natuurlijk.
Jammer! Even aan de drang toegeven is ook fijn, zet je weer even met beide benen op de grond en hou je het weer even uit..
Onze 1ste was meteen raak, de 2e ook. De 3e zwangerschap was ronde 11 raak. Dat werd een miskraam. En ik denk dat we nu weer naar ronde 4 mogen. Ik heb trouwens geen idee hoeveel dpo ik precies ben. Ff zegt 7, maar ik denk 6. Dan zie ik mn grafiek en begin ik weer te twijfelen. Ik heb genoeg testen liggen van de action, de early. Maar die kunnen pas 4 dagen eerder. Van sensitest kunnen 6 dagen eerder toch? Ik heb die gister besteld.